Stránka 1 z 6
PROBLÉM ZE STARTOVÁNÍM OCTAVIA 19 TDI
Napsal: 28 zář 2006, 18:14
od octávia
Zdravím,mám problém ze startováním,tady kluci psali že stačí vyměnít startér a že to bude zase fakat.
Ale měto pořát nestartuje jak by mělo.Poradíte mě někdo?????????
Kámoš mě říkal že muže bejt i věnec špatnéj,tak nevím
OCTAVIA KOMBI 81KW ROK 99

Napsal: 28 zář 2006, 18:26
od navrc
Tak jestli chceš poradit,tak to budeš muset trošku víc popsat.Jestli to startuje špatně za tepla nebo za studena atd atd.To může být žhavičema,předvstřikem,startérem,baterkou,čerpadlem a kdoví čím ještě.
Napsal: 28 zář 2006, 18:32
od octávia
Startuje to jak za studena tak i za tepla špatně.Vždy to tak zachrochtá pak to chytne a zatřepe se celý auto.Já nevím jak to mám popsat, jak to startuje.Ale vždy když to chytne tak se to zatřepe. Takovej blbej zvuk.
Napsal: 28 zář 2006, 19:04
od octávia
Tak nikdo neví

Napsal: 28 zář 2006, 20:32
od Karl
To môže robiť viac vecí, a zadymí to ? Myslím pri štarte
Napsal: 28 zář 2006, 20:44
od travel242fx
octávia píše:Startuje to jak za studena tak i za tepla špatně.Vždy to tak zachrochtá pak to chytne a zatřepe se celý auto.Já nevím jak to mám popsat, jak to startuje.Ale vždy když to chytne tak se to zatřepe. Takovej blbej zvuk.
chod na vag a vycitaj chyby a skontroluj predvstrik bez toho sa asi dalej tazko pohnes
Napsal: 29 zář 2006, 00:01
od octávia
né nezadýmí a na vagu to je všechno vpořátku,přestrik je pořátku
TAK NEVÍM?????????????????????????????????????????

Napsal: 29 zář 2006, 01:07
od Matrix
No počkééj, nepleť si předvstřik s počátkem vstřiku. S předvstřikem hejbat nemůžeš, to dělá samočině dvoustuňový vstřikovač, ale co si pamatuju, tak u tebe byla hodnota počátku vstřiku už taková dost hraniční a pohybovala se nahranici horní čáry, což tuším je hodnota počátku vstřiku nízká. Pokud sis to tedy už nenechal seřídit, jak sem ti říkal

Napsal: 29 zář 2006, 06:32
od navrc
Pokud to na vagu nic nepíše,tak zkontroluj žhaviče a pokud budou ok,tak
se to bude nejspíš baterka nebo startér.To se běžně stává.Mě to dělala taky baterka.Zdá se ti že to točí normálně,ale je to málo.Zkus si půjčit
od někoho baterku a uvidíš.
Napsal: 29 zář 2006, 06:48
od travel242fx
octávia píše:né nezadýmí a na vagu to je všechno vpořátku,přestrik je pořátku
TAK NEVÍM?????????????????????????????????????????

ok ked je toto v poriadku bude problem asi v nafte vycsinou tam byva vzduch ,saje to od palivoveho fitra.Mas na palivovom fitry ten spatny ventil na predhrev nafty?
pripadne skontroluj este zhavice vyber ich a pripoj na baterku musia zhavit od konca spicky.
Napsal: 29 zář 2006, 07:20
od mekanik
Možná ještě zkus zkontrolovat odvodňovací šroub na palivovém filtru jestli je utažený. Mohlo by to přisávat vzduch..
Napsal: 29 zář 2006, 08:27
od octávia
Díky za rady,skusím vyměnit baterku,protože se mě zdá béjt nak malá,
a ten palivovi filtr ten asi bude taky prdeli

,kdyš je motor vipléj,vhadičkách sou vzduchoví bubliny,
Napsal: 29 zář 2006, 09:57
od travel242fx
octávia píše:Díky za rady,skusím vyměnit baterku,protože se mě zdá béjt nak malá,
a ten palivovi filtr ten asi bude taky prdeli

,kdyš je motor vipléj,vhadičkách sou vzduchoví bubliny,
no tak beterku ani nemusis menit ked mas v hadickach vzduchove bubliny je to jasne preco ti to tazko startuje.Naftovy filter nieje pricinou vacsinou to prisava vzduch cez ten spatny ventil,ale ak ho mas uz dlksiu dobu vymen aj ten.
Napsal: 29 zář 2006, 10:20
od octávia
Takže mám vyměnit palivovéj filtr?????????
SNAD TO BUDE ONO!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 29 zář 2006, 11:00
od Matrix
No s těma svíčkama nevím, startovali jsme teplý motor a navíc bylo venku +20°C takže svíčky asi na to nemohly mít vliv. Startér točil rovnoměrně, několísal v rychlosti Ale točil se znatelně pomaleji než v mým autě. Jednu bublinku v hadičce za palivovým filtrem mám taky, sice menší než má octávia, ale nikdy sem problém se startem neměl. Navíc když zaklepu filtrem, tak se v mém autě spusti vzduchová bouře v hadičce, což ale nikdyna chod motoru nemělo vliv. Možná by stačilo vyměnit jen ty dva těsnící "O" kroužky u termoregulačního ventilu číslo je 1J0 198 247 a měly by stát kolem 75,- Kč, ale pokud chceš měnit ten filtr, budeš je už mít u nového. Jinak pokud je poškozenej termoregulačí ventil (třeba nějak naštípnutej) tak jeho čílso je 1J0 127 247A cena 697,- Kč.
P.S. - napiš nám ještě jakou tam máš baterku, s jakou kapacitou v Ah, mělo by to na ní být napsané. Do Octavie by měla přijít minimálně 70 Ah (zdroj
Akuma)