Rada ohledně FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rada ohledně FMIC

Příspěvek od rici.houba »

Hoj všichni vespolek,potřebuju radu ohledně montáže FMIC

Jde vedení vzduchu vyřešit tak,jak je to naznačeno na obrázku??? (obrázek jsem si vypůjčil od uživatele Miš,doufám,že promine)...

Obrázek

...jde o to,že to vedení je opačně,než to děláte všichni. Může to něčemu vadit???
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vadit to nemá čemu, ale abys měl pod tím coolerem dost místa na tu trubku
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Nebo ,použít kompletní vedení z OII ;)

ps. můžu dodat
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Obrázek
ja si nechal predelat chladic na jednu stranu.vedeni je kratsi.mam to napojena na original vstup i vystup s puvodniho chladice.Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nejlepsi reseni pro Tvuj pripad, doporucuji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

vedeno za, ničemu nevadí.
ale nevim jestli to jde i u okty
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Naprosto zbytecne dlouhe vedeni. Pokud ma moznost nechat ten IC prevarit - stacilo by riznout ty boky v pulce a slicovat vznikle dva dily se vstupy, a dva dily bez nich a dovarit (nezapomenout na prepazku na strane s vystupy ;) ) ... samozrejme pred svarenim vycistit od pilin a po zavareni natlakovat na poradny tlak a vychytat pripadne netesnosti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pravda, pokud má možnost. ale stejně to asi vyjde na stejno jestli si hrát s IC nebo tahat trubku. jen lepší s místem
u mě ale u mě to jinak nešlo, nehodlal jsem kuchat do výztuhy. prodleva se nezměnila, napojeno taky na orig. vedení.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Tak původní záměr byl ten cooler se vstupem i výstupem na jedný straně,ale zdá se mi zbytečný za něj dávat tolik peněz. Proto přemejšlím,že to potáhnu tak jak jsem naznačil na fotce. Místo na trubku pod coolerem by bejt mělo,páč chci říznout do výztuhy. Tak snad to vyjde...

Jinak foto jsem dal jen ilustrativní,nebude to na Octě,ale na Fabce RS...

Toby66kw: pokud by mi to pomohlo do FRS (což si nemyslim),pošli pls fotoa cenu...

MarenaTDi: kde sis to pls nechával převařit???
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Doporucoval bych Ti delal to s ohledem na zachovani vyztuhy - muze Ti to zachranit zivot :roll:
(v pripade specialu na sprinty samozrejme chapu)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

jj,chápu!!! Je to auto na každodenní ježdění. Výztuhu chci říznout jen málo,v podstatě jen ten spodní lem. Vím sice,že jí to oslabí,ale snad ne až tak moc...
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

A ještě bych měl jeden dotaz... ...nemám možnost si posvářet (nebo si nechat posvářet) kolínka. čili bych rád použil jen rovný trubky a zbytek řešil silikonovejma hadicema! Vidíte v tom problém,nebo to ty hadice zvládnou i v ohybech???

Dík...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

hadice to zvládnou, ale kolínka (nerez) se daj sehnat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Pravda! Teď jsem pátral po netu a něco jsem našel...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ale je potreba to "propruzit", takze na nejaky dlouhy vedeni bez propruzeni radeji predem zapomen.

Jinak pokud bys shanel nerezove turbky nebo kolinka, tak mi napis PMku (plati pro kazdeho).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“