diagnostika JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
diagnostika JTD
Ahojte chci se zeptat kde by udelaji kompletni diagnostiku(tlak turba,overi EGR,vstriky atd) na fiatu bravo JTD? mam problemy s vykonem aj kdyz sme vycistil a rozchodil EGR ,nova vaha a proste auto je zdechlejsi o 3-4 s na zrychleni oproti tabulkam a hlavne ostatnim autum. Vseci maji kolem 10 a ja aj 14:( Zda se mi ze to nema dech pri 1500 ot kdy ma mit plny kroutak. Proste v kopci to pak tahne jako slabe benzinove auto.
Jakou si tam dal vahu vtduchu ??? Bosch ne jinou ???.......
jak jste merili zrychleni ?? na stejne ceste ??? stopkama nebo aspon pres GPS ?????
Jinak ja si nechal vstriky testovat primo na stolici ( stalo to 800kč )
Zkousel si zaslepit EGR ???
jak jste merili zrychleni ?? na stejne ceste ??? stopkama nebo aspon pres GPS ?????
Jinak ja si nechal vstriky testovat primo na stolici ( stalo to 800kč )
Zkousel si zaslepit EGR ???
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy
EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft

Pre zaciatok sa opytam Ake velke mas kolesa, kedy si pocitil stratu vykonu,JTD taha od 1500normalne ale turbo roztoci az okolo 2000 vtedy ma aj najvacsi krutiaci moment. Tiez ma zaujima aku mas vahu ? znacku?a ako sa to chova a pod . hlavne napis odkial si
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Takze vaha je nemecka znacky HUCO. Po namontovani s emi zdalo ze to neni ono a komunikoval jsem s obchodem a prodejce rikal ze si stoji za jeji kvalitou,ale aj ji klidne poslu na reklamaci. Vykaslala sem se na to. Asi by bylo dobre zkusit dobrou BOSH od nekoho.
Zrychleni jsme merili,tak,ze mi spolujezdec zmackl stopky na mobilu kdyz sem rekl ted pri rozjezdu. prvni mereni bylo dokonce 14,3. Pak se mi podarilo asi 13,ale myslim ze to jsem uz radil podle krivky vykonu.
EGR jsem zaslepene mel,ale bohuzel me zaslepka na svodech dobre netesnila,tak sem tam musel cely EGR nechat odpojit jen hadicku a zaslepit sani. Jelo to malicko lip,ale zrychleni 10 s to nebylo a zralo to o litr vic,tak jsem kompletne vycisteny a rozhybany EGR vratil jak ma byt.
Kola mam podle TP. 195 50 R15 Bravuris I. akorat je to Jý coz nicemu nevadi ze. Musim uznat ze kdyz sem to auto koupil na zimakach 175 R14,tak to auto fakt jelo pres 180. Nechapu muselo se neco vysrat. Tento motor musi zvladout aj gumy 215 bez problemu.
Jsem ze Zlina a JTD ma maximalni kroutak uz pri 1500 a proto me desi to,ze kdyz jedu na 1500 ot,tak to v kopci uz netahne .tahne to fakt jen kdyz turbo nejvic tlaci a to je 1800-2500 pak to zacne byt zase zdechle
Zrychleni jsme merili,tak,ze mi spolujezdec zmackl stopky na mobilu kdyz sem rekl ted pri rozjezdu. prvni mereni bylo dokonce 14,3. Pak se mi podarilo asi 13,ale myslim ze to jsem uz radil podle krivky vykonu.
EGR jsem zaslepene mel,ale bohuzel me zaslepka na svodech dobre netesnila,tak sem tam musel cely EGR nechat odpojit jen hadicku a zaslepit sani. Jelo to malicko lip,ale zrychleni 10 s to nebylo a zralo to o litr vic,tak jsem kompletne vycisteny a rozhybany EGR vratil jak ma byt.
Kola mam podle TP. 195 50 R15 Bravuris I. akorat je to Jý coz nicemu nevadi ze. Musim uznat ze kdyz sem to auto koupil na zimakach 175 R14,tak to auto fakt jelo pres 180. Nechapu muselo se neco vysrat. Tento motor musi zvladout aj gumy 215 bez problemu.
Jsem ze Zlina a JTD ma maximalni kroutak uz pri 1500 a proto me desi to,ze kdyz jedu na 1500 ot,tak to v kopci uz netahne .tahne to fakt jen kdyz turbo nejvic tlaci a to je 1800-2500 pak to zacne byt zase zdechle
stopkami zrychlenie presne neodmeras najlepsie ked ti natoci ten kamarad rychlomer tak to vidis presne ked sa ti rucicika pohne.
Hentaku znacku vahy vzduchu pocujem prvy krat!co stala?
Dalej co sa tyka krutaku samotny motor na stolici ma parametre 200Nm pri1500 otackach ale to neplati v aute
Neviem preco by som ho trapil na 5ke 1500otackach do kopca.
Seriovka na 195/50 15 isla podla papierov nejakych 188.
Teraz mam 205/45 16 na upravenom a da to 205 cca.
to je zaujimave ze ti to ide iba od 1800 do 2500. keby sa ti chcelo sa zastav mas to ku mne 100km
Hentaku znacku vahy vzduchu pocujem prvy krat!co stala?
Dalej co sa tyka krutaku samotny motor na stolici ma parametre 200Nm pri1500 otackach ale to neplati v aute

Seriovka na 195/50 15 isla podla papierov nejakych 188.
Teraz mam 205/45 16 na upravenom a da to 205 cca.
to je zaujimave ze ti to ide iba od 1800 do 2500. keby sa ti chcelo sa zastav mas to ku mne 100km
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak ted jsme zkousle jeste vystrihnout tapec,ale samozrejme nic. S odpojenou vahou to jede o dost hur,takze vahou to asi nebude,ale na zkouzku tam dat BOSH by nebylo az zase tak od veci. Ta vaha stala 1340 kc a BOSH tam mel za 1550. Tehda jsme si nerozumeli a poslali mi tu levnejsi,ale prodejce si za tou znackou stal. Ono na krabicce byla dokonce 3 leta zaruka. Jinak mi par lidi rikalo ze problem muze byt v tom ze sme po vymenen vahy nevymazal chyby,ale ja myslim ze to je blbost. Ta jednotka si proste pak nacetla spravne hodnoty a hotovo. Kamso mi rikla ze kdyz se to nevymaze ze to muze davat mirne jine hodnoty. Rikam neverim tomu. Tak ja se ted zastavit nemuzu:D mam praskly chladic a ono by to sice asi dojelo bez problemu,ale chystam ted auto na STK. Ale vypada to ze uz netlaci turbo. Olej nebere,ale nejspis budou chytle lopatky.
Repasovane turbo jsem nejlevneji sehnal nasle za 12 tis,ale co bdue stat tesneni demontaz a montaz:(.
Repasovane turbo jsem nejlevneji sehnal nasle za 12 tis,ale co bdue stat tesneni demontaz a montaz:(.
Jeste sem chtel dodat,ze mam nekdy takovy pocit ze to chvilku jede mnohem lepe ne-li jak ma. Jakoby nejake cidlo vynechavalo,ale to se da tezko dokazat. Kazdopadne jak s eto porand eprohreje vykon je jinde. Za studena to nikdy nehonim,ale kdyz slapnu treba na 2 tis zastudena tak to jede hur jako favo na LPG
Ja ten motor poznam celkom dobre. turbo vymenim za 4 hodinky. ale radsej by som to skor pozrel ako kupoval hned turbo
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Tak ja sem v tom aute vezl kamosa co ma stejne auto a ma najeto tak o 50 tis min a rikal ze mi to jede uplne stejne. Ostatni ldii mi rikali ze resim kraviny a ze po tom chci moc,ale ja vim ze to ma jet uplne jinak.Jsem si jisty ze kdyz sem to v kvetnu koupil,tak to zarazelo do sedaku jako prase,ale pak sem mel problem s kontaktem potenciometru. autochodilo do nouzoveho rezimu a tim asi odesla vaha. po vymene jsme uz nebyl na diagnostice a jede to takto zdechle:(. Ja snad jeste zkusim znova zaslepit to EGR,ale to zase prida 3 kone jak sem kdesi cetl
sak to mas normalne udaje na seriovku z 0na 100 10-11s a co siel na kamosovej brave 9s 80-120
asi zbytocne len vymyslas
ked ti je malo daj to chipnut
asi zbytocne len vymyslas

ked ti je malo daj to chipnut
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Do chipovani penize nedam. Bojim ze ze bych dodelal uz hodne nacatou spojku a kdybyb odesli vstriky a cerpadlo,tak bych litoval ze jsou penize v prdeli a ja to vyhazuju.Ted musim doresit siletbloky na prevodovce. Zhanim levne mam vsude inzeraty,ale nikdo se neozyva:( Takze budu muste koupit nove a oba za 2 tis.
K tem hodnotam zrychleni taky tomu nemuzem presne verit. mobil je mobil. je to vsechno opozdene atd.Ja myslim ze realne mam tak tech 12 a kluci jezdi za 10. a ta pruznost na 4 80-120 maji aj s plnou marenou o 3 s lepsi
K tem hodnotam zrychleni taky tomu nemuzem presne verit. mobil je mobil. je to vsechno opozdene atd.Ja myslim ze realne mam tak tech 12 a kluci jezdi za 10. a ta pruznost na 4 80-120 maji aj s plnou marenou o 3 s lepsi