Stránka 1 z 2

problém Leon 1.9TDi 81kW AHF

Napsal: 20 zář 2009, 14:23
od porfolio
Zdravím vás..
Mám takový malý problém...Při jízdě normálním způsobem auto v naprostým pořádku...Ale jakmile potřebuji přidat např.z 1500 ot./min do 3500 auto škubne jako kráva,rosvítí se kontrolka protiprokluzu,která zustane svítit do vypnutí klíčku, chvíli se nic neděje(nereaguje na plyn) a jakmile kousek zpomalí zase jede...(kontrolka svítí pořad).VAG hlasí 17969 nastavení množství(N146)regulační odchylka...Podotykam ,že je připojený Powerbox...Můžu slyšet vaše názory???
Díky za pomoc...

Napsal: 20 zář 2009, 15:19
od misoVW
PowerBox odpojit a vyskusat ci to robi aj bez neho.

Napsal: 20 zář 2009, 16:13
od porfolio
Připojuji log co se odehraje pri onom skubnuti...
http://leteckaposta.cz/435329145

Při odpojenem powerboxu to neudela,auto jede jak ma ale vykon je nekde jinde...Podle logu nedosahuje turbo plnici tlaku a teda nehorazne kouri...
Jeste pripojuji log s odpojenym powerboxem...

http://leteckaposta.cz/387852017

Co stim provest,aby powerbox mohl byt pripojeny a prestalo to haprovat (wallbash)

Napsal: 20 zář 2009, 16:29
od 1pavel
powerbox ti tam dá moc nafty , je to vydět na logu jak se rychle roztočí turbo v malech otáčkách sotva stihne regulovat a pak teprv vyběhne váha , ještě by to chtělo log jedničky aby bylo vydět vstřikované množství musí to pěkně zahulit vyhoď to a nech udělat chip

Napsal: 20 zář 2009, 16:30
od misoVW
len sa pozri ake spicky Ti robi ten PowerBox. Zahod ho a daj si spravit poriadny chip. Je vobec ten PB pre motor aky mas?

Napsal: 20 zář 2009, 16:35
od porfolio
Jestli je pro tento motor nevim,byl tam zapojeny tak jak mi to kamarad dovezl,kazdopadne uz je pryc..

1Pavel:Zahulit je slaby slovo...Za autem nebylo videt

Napsal: 20 zář 2009, 16:37
od misoVW
Takze bud sa zmieris so seriovym vykonom, alebo si to daj chipnut. Odkial presne si?

Napsal: 20 zář 2009, 16:44
od porfolio
No premyslim nad nejakym poladenim...Bydlim 2km od Brna.
Nejrozumejsi bude opravdu cip + trysky 764.Pro zacatek by to snad mohlo stacit.. (hm)

Napsal: 20 zář 2009, 16:45
od misoVW
napis clenovi ´Huml´. Ten Ti spravi presne co potrebujes a ma dielnu v Brne.
www.rfauto.cz

Napsal: 20 zář 2009, 16:53
od porfolio
Jasny znam,nakupuju tam..Tak dikec za nazory...

Napsal: 01 říj 2009, 10:45
od porfolio
Ahoj kolegové,tak problém se mi zjevil znovu,tentokráte už s odpojeným Powerboxem (uz týden je v popelnici),...Rozvedu více...-Při jízdě na dálnici-plyn na podlaze- kolem 180 km/h cukanec,-rožne kontrolka TCS (řízení smyku,program elektronické stabilizace ESP) auto přestane táhnout a nereaguje na plyn dokud nezpomalý tak na 80km/h...
Včera ten samý případ na dálnici stím rozdílem,že auto zastavilo úplně,motor zdechl a nešel za boha natočit.Nechal jsem si na dálnici přivést diagnostiku,závada-počátek vstřiku...Vymazal a asi na pátý pokus a delším točení motor naskočil naskočil...Ještě jeden postřeh...všimnul jsem si bubliny na přívodu paliva,což by mě asi moc nerozhodilo,ale poté co se mi podařlo natočit motor,tak v hadičce se obevilo na můj vkus vzduchu až dost,asi půl minuty tahal dost vzduchu...Hodlám se zaměřit na odvzdušnění palivové soustavy,ale myslím že problém se tímto nevyřeší.Prosím o vaše názory a postřehy,ještě jsem se stímto nesetkal...
Díky (wallbash)

Napsal: 01 říj 2009, 10:48
od misoVW
vymenit palivovy filter za novy, precistit saci kos v nadrzi, prefuknutie vedenia paliva a mas po probleme ;)

Napsal: 01 říj 2009, 11:09
od porfolio
Myslíš že zavzdušněná palivová soustava mi dělá onen problém na dálnici??,palivový filtr je nový,gumičky na ventilku na filtru taky...Zaměřím se na ten koš a tvoji radu...Mohl by být problém i někde v čerpadle??

Napsal: 01 říj 2009, 11:21
od midnight_man
saci kos v nadrzi ma spetne ventilky, ak sa do nich dostane bordel, je problem ichy vyčistiť, na skúšku skus prehodit spiatočku s privodom paliva na sacom koši či sa to zmení.

Napsal: 01 říj 2009, 11:27
od porfolio
vyzkouším už cokoliv,dám vědět..