Problem s radením na 6q prevodovke FRS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem s radením na 6q prevodovke FRS
Caute vsetci.
Mám hlavu v smútku. Mám problémy pri radení rýchlostných stupnov za jazdy aj v klude.
Tak najprv za jazdy:
Pri preradovaní z jedničky do vojky mi to normálne zasekne a nedá sa zaradit a po chvílke tam padne, ale to su otáčky už po 2500min aj to musím páku pustit a až potom zaradit dvojku (2). Presne ten istý scénar je ked radím z (2) dvojky do trojky (3). Ostatné rýchlostne stupne idú normálne.
A teraz ked auto stojí na mieste. :
Po krátkej jazde kým sa motor zahreje na prevádzokú teplotu Stojím na mieste vytlačím spojku a mám problém zaradiť jednotku (1). Musím znovu vytlačiť spojku a potom to ide lahko. Ked tam ten prvý prevodový pomer už je tak tak stačí že povolím spojku o 1 milimeter , skutočne o jeden milimeter auto sa rázne da do pohybu a uz dlhsí cas ani nemusím povolit spojku (je stále vytlačená) a auto je v zábere a chce ísť vpred. Keby ze nestojím na brzde tak sa rozbehne.
Pri spiatočke je to presne to íste.
Nerobí to stále ale velmi často.
Skutočne vyskusal som vsetko od natavenia lanovodov k prevodovke ... a nic.
Pomoze mi skutocne vsetko co má zmysel, inak uz neviem co stým mám robit.
Mám hlavu v smútku. Mám problémy pri radení rýchlostných stupnov za jazdy aj v klude.
Tak najprv za jazdy:
Pri preradovaní z jedničky do vojky mi to normálne zasekne a nedá sa zaradit a po chvílke tam padne, ale to su otáčky už po 2500min aj to musím páku pustit a až potom zaradit dvojku (2). Presne ten istý scénar je ked radím z (2) dvojky do trojky (3). Ostatné rýchlostne stupne idú normálne.
A teraz ked auto stojí na mieste. :
Po krátkej jazde kým sa motor zahreje na prevádzokú teplotu Stojím na mieste vytlačím spojku a mám problém zaradiť jednotku (1). Musím znovu vytlačiť spojku a potom to ide lahko. Ked tam ten prvý prevodový pomer už je tak tak stačí že povolím spojku o 1 milimeter , skutočne o jeden milimeter auto sa rázne da do pohybu a uz dlhsí cas ani nemusím povolit spojku (je stále vytlačená) a auto je v zábere a chce ísť vpred. Keby ze nestojím na brzde tak sa rozbehne.
Pri spiatočke je to presne to íste.
Nerobí to stále ale velmi často.
Skutočne vyskusal som vsetko od natavenia lanovodov k prevodovke ... a nic.
Pomoze mi skutocne vsetko co má zmysel, inak uz neviem co stým mám robit.
Je to motor BLT 96kw. Je toto isté čo ASZ akorem prevodovky.fabiátor píše:rika FRS takze motor ASZtomiisp píše:podla toho co pises o zabere spojky pri povoleni pedalu o 1mm by som sa sutredil na samotnu spojky resp. hydr.spojky..kolko to ma km, nejaky chip, typ auta/motoru ?
A odpoviem hned aj na tú spojku. Najazdených to má 40 000 km a spojka je tam sportová SPEC, zacalo to robiť aj na seriovej spojke. Spojkou to teda nebude podla mna. Uz som snad vyskusal vsetko ale nejdeto. Pred tým to chodilo perfektne.
Ked by Vás nieco este napadlo tak kludne píste.
Parametre vozidal: 213 koní
477Nm
EGR OFF
KAT OFF
Ladený výfuk 60mm
turbo GT1749VB- 110kw
tlak turba je nastavený na 2616 aj s atmosferickým.
Tak neviem skuste este nieco. Zatial Dik.
skus vymenit olej v motore 
ale ne, vazne, spojku si neskusal odvzdusnit ? sportova spojka je komplet alebo iba lamela ?
myslim ze hladat chybu niekde inde nez v spojke je strata casu,o tom svedci aj to ze do zaberu sa dostava ked pustis pedal o 1mm alebo aj ked je stlacena je v zabere.

ale ne, vazne, spojku si neskusal odvzdusnit ? sportova spojka je komplet alebo iba lamela ?
myslim ze hladat chybu niekde inde nez v spojke je strata casu,o tom svedci aj to ze do zaberu sa dostava ked pustis pedal o 1mm alebo aj ked je stlacena je v zabere.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Odvzdušňoval som spojku. Za studena to pravdepodobne nerobí. ťažko vytáčať motor do 4000ot/min ked je motor studený. Za tepla sa prejaví okamžite a to aj po kratučkej jazde.tomiisp píše:skus vymenit olej v motore
ale ne, vazne, spojku si neskusal odvzdusnit ? sportova spojka je komplet alebo iba lamela ?
myslim ze hladat chybu niekde inde nez v spojke je strata casu,o tom svedci aj to ze do zaberu sa dostava ked pustis pedal o 1mm alebo aj ked je stlacena je v zabere.
Tak neviem .
Spojka Je komplet: zotrvačník, lamela, pritlačak, ložisko, páka.
Chcem sa len podeliť o poznatok.
Vymenil som prevodovku a s počiatku sa zdalo, že všetko je OK ale zdanie klame. len čo som došiel z garáže domov tak sa chyba znovu prejavila.
Zaseknutá jednotka a nejde von alebo potom dnu. Spiatočka to isté.
Síce olej v pôvodnej prevodovke bol kalný a plný nečistôt, občas sa zdalo že sú tam kovové piliny, ale asi to nebola príčina závady.
O pár dní idem vymeniť hlavný spojkový valec a uvidíme. Keď to už nebude ani to tak asi vymením šoféra.
Dám vedieť.
Vymenil som prevodovku a s počiatku sa zdalo, že všetko je OK ale zdanie klame. len čo som došiel z garáže domov tak sa chyba znovu prejavila.
Zaseknutá jednotka a nejde von alebo potom dnu. Spiatočka to isté.
Síce olej v pôvodnej prevodovke bol kalný a plný nečistôt, občas sa zdalo že sú tam kovové piliny, ale asi to nebola príčina závady.
O pár dní idem vymeniť hlavný spojkový valec a uvidíme. Keď to už nebude ani to tak asi vymením šoféra.

Dám vedieť.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Problem s radením na 6q prevodovke FRS_stále nevyriešené
Dnes vymenený hlavný spojkový valec a nič. Som normálne nasr..ý. Už neviem čo mám robiť. Spojka má normálny záber pri vrchu,ale celý pohyb pedálu od spodu až do normálneho záberu spojky je auto v pohybe(spojka je v akomsi zábere, alebo neviem). Nič sa nezmenilo. Stále je to to isté.
Do teraz vymenené v poradí: spojka komplet, spojkové ložisko, prevodovka, hlavný spojkový valec. Len vodič ostal ten istý.

Do teraz vymenené v poradí: spojka komplet, spojkové ložisko, prevodovka, hlavný spojkový valec. Len vodič ostal ten istý.



Mam ten isty problem ale na B6 3/2005 motor BMP mechanik mi povedal ze na tychto prevodovkach sa uvolnuje predlohova hriadel pre tych co nevedia je to ta cast prevodovky ktora prenasa prevod z motora cez spojku do prevodovky.Hovoril ze ma mechanika na prevodovky ktory to vie odstranit nejakym vymedzovacim kruzkom v prevodovke.
tak ktej tvojej prevodovke,prečital som si to celé a mal som pocit že opisuješ moju EResu.nejak som si už na to zvykol za 2 roky.možno ť poteši že nemaš taký problém len ty.Hlavny valec som menil, no marne.Pride mi to tak,že tam ostava mala bublina,ktoru nejde vyjebať von.Skušal som všeliako.Chcem skusit vymeniť spojk.ložisko a odvzdušnit ho pri nahadzovani.Inak to snaď ani nejde.
FABIA RS
žILINA
žILINA