tak jsem tě nepochopil. Ty čidla mají dva dráty a někdo mi radil že jsou indukční, takže jsem bral jeden na vstup napájení a druhej výstup. Zkoušel jsem změřit odpor, jestli jsou propustný a ono nic.
Díky
Pokud jsou ty čidla indukční a dvouvodičová, tak to muže mit proudový výstup (ale taky nemusí, je to jedna z možností), 4mA je log.0 a 20 mA je log.1. Aspoň takové čidla se používají občas v průmyslu ale u aut nevim.
No to ti radily dobře, ale taky záleží na vzdálenosti čidla od drážkového kola kvůli indukci, takže osciloskopem zjistíš jestli se v tom čidle něco indukuje nebo ne. A pokud ne tak buď je špatný čidlo nebo je jen špatně seřízený.
a už jsi byl na VAGu ? Aby jsi věděl, že je to určitě čidlem a kterým.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ani Ústí není daleko, když se podíváš, jak velká je Aljaška
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec