Stránka 1 z 6

vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 01 říj 2009, 19:56
od Rudolf
Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 01 říj 2009, 20:00
od slovacek.milos
Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
já se jen přidám že mě to zajímá a nechce se mi to hledat miloš

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 01 říj 2009, 20:40
od Zdeněk M
slovacek.milos píše:
Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
já se jen přidám že mě to zajímá a nechce se mi to hledat miloš
Nemel bi být problem, v jednotce není žadne kodovaní, jen automat nebo ne, automaty ty svícky nemaj protože topí chladic prevodovkeho oleje a zaroven vyhrivana trubka k EGR ventilu tak je tepla dost. Pokud je to manual a ma to ten plastovej domecek na tej hlave bez teh svícek tak se dodaj dve relatka a dodatecne to pripojis, priprava tam bejva a draty na ovladaní sou vyvedený ve stekru. Jediný co budes muset dodat tak je alternator 120A a ten domecek se svíckama. Altik nemam, domecek jo kompletní.

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 01 říj 2009, 20:44
od este
Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše:
Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
já se jen přidám že mě to zajímá a nechce se mi to hledat miloš
Nemel bi být problem, v jednotce není žadne kodovaní, jen automat nebo ne, automaty ty svícky nemaj protože topí chladic prevodovkeho oleje a zaroven vyhrivana trubka k EGR ventilu tak je tepla dost. Pokud je to manual a ma to ten plastovej domecek na tej hlave bez teh svícek tak se dodaj dve relatka a dodatecne to pripojis, priprava tam bejva a draty na ovladaní sou vyvedený ve stekru. Jediný co budes muset dodat tak je alternator 120A a ten domecek se svíckama. Altik nemam, domecek jo kompletní.
120A na jaký auto ? mam O1 i passat .)

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 01 říj 2009, 20:53
od Zdeněk M
este píše:
Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše: já se jen přidám že mě to zajímá a nechce se mi to hledat miloš
Nemel bi být problem, v jednotce není žadne kodovaní, jen automat nebo ne, automaty ty svícky nemaj protože topí chladic prevodovkeho oleje a zaroven vyhrivana trubka k EGR ventilu tak je tepla dost. Pokud je to manual a ma to ten plastovej domecek na tej hlave bez teh svícek tak se dodaj dve relatka a dodatecne to pripojis, priprava tam bejva a draty na ovladaní sou vyvedený ve stekru. Jediný co budes muset dodat tak je alternator 120A a ten domecek se svíckama. Altik nemam, domecek jo kompletní.
120A na jaký auto ? mam O1 i passat .)
Uakladatel tema Rudolf ho pak bude potrebovat, když bude dodelavat ohrev chl. kap. cti to od zacatku ;) Ty co ty svicky nemaj tak maj 90A , a ty bez svícek sem videl jen u prvníh AGR a nebo u automatu.

Napsal: 01 říj 2009, 20:56
od Rudolf
Nějak by se to mělo akvivovat, jak třeba tempomat. ŘJ dokonce kontroluje relátka - chyba číslo 1193/1194.
Když to bude mít auto originál a vytáhneš relátko naskočí chyba 1193/1194. A co auto bez přídavného ohřevu, který tam není vůbec nainstalovaný ? Myslím, že by to mělo být jak s temtomatem. Když ho máš aktivovaný a odpojíš ho, měla by naskočit chyba. Když ho deaktivuješ, žádná chyby naskakovat nebude.

Napsal: 01 říj 2009, 21:51
od Zdeněk M
Rudolf píše:Nějak by se to mělo akvivovat, jak třeba tempomat. ŘJ dokonce kontroluje relátka - chyba číslo 1193/1194.
Když to bude mít auto originál a vytáhneš relátko naskočí chyba 1193/1194. A co auto bez přídavného ohřevu, který tam není vůbec nainstalovaný ? Myslím, že by to mělo být jak s temtomatem. Když ho máš aktivovaný a odpojíš ho, měla by naskočit chyba. Když ho deaktivuješ, žádná chyby naskakovat nebude.
Je to tak ale pokud to nejni automat tak se to dodatecne nakodovat neda, pravdepodobne je jina verze softu, v kerý je to bez ohrevu. Ale co sem to daval do AGR kerý to nemelo tak tam byla priprava a ve fochu pro relatka byla strcena propojka , jinak fakt nevím otom že bi se to dalo zapnout kodovaním ale nevylucuju to . V nouzi to lze udelat rucne vypinacem. Origo to vyhřiva jen pod teplotou pod nulou a to tak jak moc mrzne. Pri -5 vyhriva do tep. chl. kap. 30 stupnu a vypne a to jeste v zavislosti na vytížení alternatoru. Pokud je velkej odber,treba když zapnes vyhrivaní okna tak jde jen jedna svícka, nebo dve , když vypnes tak jdou vsechny tri, a takto se to opakuje, pokud je vybita baterka tak muže jit jen jedna na volnobeh porad, zbylý zapnou treba až za jizdy nebo když pridas plyn. Max. je pri -20 a to vyhrivaj až do 70 stupnu tep. chl. kap. proto si to nekdo predelava na rucní zapinaní, pak to pocitac nemuže ovlivnit. Jinak tam nejsou zas tak obyc zhavicky ale 12V Beru klasicka žhavicka je 11V .

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 08 úno 2010, 17:18
od tomch
Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
Mne by to také zajímalo.
Motor AGR, dovoz Francie, rok 2000, bez přídavného topení.
Přihřívání doděláno, žhavící svíčky, relátka, napojení na řídící jednotku motoru PIN 17 a 34.
Při kontrole akčních členů vše OK. :D Spíná rele nízkého topného výkonu, i rele vysokého topného výkonu.
Za provozu nesepne ani jedno. :(
Teplota vody 0,9°C
Teplota nasávaného vzduchu 0,9°C
Teplota paliva 2,7°C.
Po nastartování napětí alternátoru 14,1V
Zkrátka řídící jednotka to fláká.



--------------------------------
Octavia 1.9TDi 66KW

Napsal: 08 úno 2010, 17:20
od Ladas
problém v alternátoru svorka DF nedefinuje zátěž ;)

Re: vyhřívání chladící kapaliny

Napsal: 08 úno 2010, 17:22
od toby66kw
tomch píše:
Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
Mne by to také zajímalo.
Motor AGR, dovoz Francie, rok 2000, bez přídavného topení.
Přihřívání doděláno, žhavící svíčky, relátka, napojení na řídící jednotku motoru PIN 17 a 34.
Při kontrole akčních členů vše OK. javascript:emoticon(':D')Spíná rele nízkého topného výkonu, i rele vysokého topného výkonu.
Za provozu nesepne ani jedno.javascript:emoticon(':)')
Teplota vody 0,9°C
Teplota nasávaného vzduchu 0,9°C
Teplota paliva 2,7°C.
Po nastartování napětí alternátoru 14,1V
Zkrátka řídící jednotka ta fláká.
Ještě 2600ot takže NA STUDENÍM AUTĚ trvalej OFF :roll:

Napsal: 08 úno 2010, 17:33
od tomch
Při teplotě vody 40°C zkušebně otáčky na 3000, Přihřívání stále OFF

--------------------------------
Octavia 1.9TDi 66KW

Napsal: 08 úno 2010, 20:47
od Zdeněk M
tomch píše:Při teplotě vody 40°C zkušebně otáčky na 3000, Přihřívání stále OFF

--------------------------------
Octavia 1.9TDi 66KW
Musí být voda a vzduch pod nulou, DF musí mít signal, otacky na to vliv moc nemaj, vždy sepne aspon jedna, když vystoupa napetí nebo je mensí zatež tak se zbytek prida.

Napsal: 08 úno 2010, 20:51
od syncon
Ladas píše:problém v alternátoru svorka DF nedefinuje zátěž ;)
nevis co dela tuhle chybu ? hazi mi to porad altik ok

Napsal: 08 úno 2010, 21:05
od libor.98
co když mě to taky furt píše chybu zatížení DF svorky - nesmyslný signál? a altík normálně dobijí 14,4 když vše zapnu tak to pod 14V nejde?

Napsal: 08 úno 2010, 21:12
od Zdeněk M
libor.98 píše:co když mě to taky furt píše chybu zatížení DF svorky - nesmyslný signál? a altík normálně dobijí 14,4 když vše zapnu tak to pod 14V nejde?
Signal DF, nema s nabijením nic spolecnýho, když ten kabel prestipnes tak nabijet 14,4v bude porad. Je to signal do řj. motoru, podle kterýho vyhodnotí zatížení alternatoru. ;)