Stránka 1 z 1

2.0 dti

Napsal: 03 říj 2009, 08:02
od patastuning
Zdravim všechny odborníky,nenastartuje mi Opel Zafira 2.0dti,diagnostika mi napsala že 17 EXISTUJE. signál otáček motoru není k dispozici,můžete poradit,diky tam jsou totiž dva snímače, jeden počtu otáček a druhej jsem nenašel,kdžtak napište kde ho najít,dík

Re: 2.0 dti

Napsal: 03 říj 2009, 08:09
od joe
patastuning píše:Zdravim všechny odborníky,nenastartuje mi Opel Zafira 2.0dti,diagnostika mi napsala že 17 EXISTUJE. signál otáček motoru není k dispozici,můžete poradit,diky tam jsou totiž dva snímače, jeden počtu otáček a druhej jsem nenašel,kdžtak napište kde ho najít,dík
druhy je v cerpadle.

Napsal: 03 říj 2009, 14:58
od stefi
jedem je na viku na hlave z pravej strany-snimac pozicie vacky,jeden je na bloku motora tiez z lavej strany ale na spodku tesne u olej vany,a jeden je v cerpadle ;),a tvoj problem je asi v cerpadle premejaj vsak aj tie dve cidla co su na motore ohm metrom prip oscilom

2.0 dti

Napsal: 11 říj 2009, 10:39
od patastuning
Zdravim všechny,auto už jezdí,přisávala jedna hanička u čerpadla

Napsal: 17 zář 2012, 21:18
od Mira250f
Zdravím mám problém se Zafirou, auto jede i startuje normálně akorát když jedu normální klidnou jízdou v nižších ustálených otáčkách tak se rozsvítí auto s klíčem (kontrolka MIL nesvítí) jen to auto s klíčem a auto se nevytočí víc jak do myslím 3000ot a modře kouří,ale jen vypnu a zapnu klíček,stačí na chvilinku a motor zas jede normálně,akorát když prostě jedu normální jízdou tak se rozsvítí kontrolka a auto netáhne a točí jen do 3000ot a modře kouří a při těch 3000ot je jak omezovač a trošku škube,ale jen v tom "omezovači" 3000ot...
jinak po tom když vypnu a zapnu klíček když to netáhne a svítí ta kontrolka auta s klíčem,tak po vypnutí a zapnutí žádná kontrolka nesvítí a rozsvítí se zas až když to přestane táhnout
EGR je v pořádku... Nevím na co se víc zaměřit,zkoušel jsem to obyč EOBD diag a bez závad... ještě zkusím lepší diag,ale myslím že to bude taky bez závad...

PROTO PROSÍM O JAKOUKOLI RADU.... PŘEDEM DĚKUJI

Napsal: 17 zář 2012, 21:26
od hansdob
typnu si ovládání egru či vadnou membránu na ovládání klapek.

Napsal: 17 zář 2012, 21:47
od Mira250f
egr je tady ovládán elektricky a klapky sice podtlakem ale teoreticky by ty klapky blbnout mohly, jenže je mi divný že to pak modře kouří jak kdyby kapal vstřik nebo tak něco,ale zas je divný že to jede jinak normálně...