Stránka 1 z 1

Arl spojka turbo

Napsal: 03 říj 2009, 08:14
od seatleoncuprajirka
Ahoj!
Když mi po chipu na ARL začne klouzat spojka,stačí pak nechat přeobložit lamelu organikou?,nebo se musí dát celá nová lepší(pokud nebude přitlačak ve smrti)
A nezmění se chod pedálu? ja totiž nesnašim když chodi ztuha jezdim porad po městě.
A kdyby nahodou odešlo turbo,je nějakej doporučenej hybrid? cca okolo 200ps ale to bych asi musel dat i trysky že jo?
Ja tady vždycky někde vidim ty naměřeny vykony na arl v profilu
treba nogis krasnych 186ps a 400+ Nm kroutak to by se mi libilo
nebo tdi fun golf arl 202ps v pořádku ,akorat by mě zajímalo jakou tam treba maj spojku jesti orig nebo ...

Napsal: 03 říj 2009, 10:24
od Torgan
Mna by zaujimalo kdo by mi vedel preoblozit spojku organikou karbonom alebo keramikou

Napsal: 03 říj 2009, 10:45
od bjukemen
Torgan píše:Mna by zaujimalo kdo by mi vedel preoblozit spojku organikou karbonom alebo keramikou

...www.brzdy.cz

Napsal: 03 říj 2009, 10:45
od Torgan
bjukemen píše:
Torgan píše:Mna by zaujimalo kdo by mi vedel preoblozit spojku organikou karbonom alebo keramikou

...www.brzdy.cz
na slovensku nemas niekoho? :)

Napsal: 03 říj 2009, 11:03
od bjukemen

Re: Arl spojka turbo

Napsal: 03 říj 2009, 11:17
od Petr98
seatleoncuprajirka píše:Ahoj!
Když mi po chipu na ARL začne klouzat spojka,stačí pak nechat přeobložit lamelu organikou?,nebo se musí dát celá nová lepší(pokud nebude přitlačak ve smrti)
A nezmění se chod pedálu? ja totiž nesnašim když chodi ztuha jezdim porad po městě.
A kdyby nahodou odešlo turbo,je nějakej doporučenej hybrid? cca okolo 200ps ale to bych asi musel dat i trysky že jo?
Ja tady vždycky někde vidim ty naměřeny vykony na arl v profilu
treba nogis krasnych 186ps a 400+ Nm kroutak to by se mi libilo
nebo tdi fun golf arl 202ps v pořádku ,akorat by mě zajímalo jakou tam treba maj spojku jesti orig nebo ...
Těch mých 202 koní od funa jezdí spolehlivě přes lamelu od renovaku. Pedál jde stejně, jenom rozjezdy jsou trochu horší

Napsal: 03 říj 2009, 12:06
od Torgan
bjukemen píše:http://mcsystem.sk/
Dikes to uz je lepsie ked zacne smykat lamela tak to skusim vyriesit hentak 8-)

Napsal: 05 říj 2009, 05:20
od nogis
Orig. spojka zatím statečně drží. Stačí se zeptat. ;)

Napsal: 05 říj 2009, 11:56
od seatleoncuprajirka
;) tak to je husty 439 Nm na origo spojce
A jak horší rozjezdy s organikou?
Taky bych to kdyžtak nechal udělat od renovaku,ale samozřejmě nejraši bych byl kdyby to udžela série.Pokusim se aby mi to udělali co nejplošší ten nástup krouťáku.
Jo a střílej hadice od turba?

Napsal: 05 říj 2009, 14:13
od nogis
Všechno naprosto bez problémů, prostě jen jezdím. Do 6l nafty. (rofl)
Hadice OK, tlak je jen 1,55bar, jen ve špičkách má cca 1,86, ale držím jim palce. :DCo vím, tak problémy byly s prvními ročníky, tohle je 05.
Až to spojka vzdá, dám ti vědět. ;)

Napsal: 05 říj 2009, 22:48
od seatleoncuprajirka
no ja mam 01 (wallbash) tak uvidim :roll:

Napsal: 08 říj 2009, 08:06
od LEMRA.NET
seatleoncuprajirka píše:no ja mam 01 (wallbash) tak uvidim :roll:
neboj CUPRA 4 TDi máme vsichni 01

Napsal: 08 říj 2009, 11:26
od seatleoncuprajirka
to je pravda orig cupry byly je 01-02 pak už to byly top sporty 8-)

Napsal: 14 říj 2009, 10:04
od seatleoncuprajirka
Tak už to mám za sebou :-) naměřili jsme 177 Ps a 423Nm
Co si o tom myslite?Obrázek