Octavia 1, ALH, 66 KW postupné zvyšování výkonu....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

homy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 říj 2009, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Octavia 1, ALH, 66 KW postupné zvyšování výkonu....

Příspěvek od homy »

Zdravím,

mám ALH v tuto chvíli chip od Reeshy, najeto na něm asi 15 tisíc km, celkově najeto 145 tisíc km.

A samozřejmě bych rád nahoru, přemýšlím jak dál..

Určitě jako další krok plánuju trysky sprint 764 a někdy v budoucnu možná i 96kw turbo.. výš jít určitě nechci.

Co bych měl všechno upravit či vyměnit či zrušit a hlavně co schánět (celé sání z 96kw, větší chladič z 96kw apod.)

Jsem si vědom, že pokud tam dám větší turbo tak mi půjde do kytek spojka:)

Jsem na auta lama, nic si sám neudělám (wallbash)
Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Můj názor je ten, že trysky už tam měly být současně s chipem. Turbo je dostatečné i pro 150 koní, ale pokud dáš větší, bude méně trpět a mít větší rezervu. IC je samozřejmě dobrá volba - čím chladnější vzduch na vstupu do hlavy, tím lépe. Doporučuji větší chladič oleje (výměník voda/olej) a pokud máš možnost, sáhni do brzd. Dozadu kotouče naprosto samozřejmě a dopředu taky nezaškodí dát brzdy z 96kW. Spojka je problém - ALH v O1 mají dvouhmoty a těm se to moc nelíbí. Až odejde, doporučuji něco bitelnějšího.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

No udělal si chybu v tom, že si dělal čip před úpravama, ale chápu to. Každej chce víc. V tvym případě bych asi volil pořadí: turbo, IC-vedení-sání, brzdy, trysky a čip zároveň. Pak dojezdíš spojku a vyměníš za ATD set z fábie a máš klid.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jj, přesně tak - chip je zpravidla poslední, nikoli první úprava :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
homy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 říj 2009, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od homy »

dobře, takže sehnat následující:

- komplet sání a chladič vzduchu a oleje z 96kw - kolik to tak může stát??
- až půjdu k DP na trysky tak bych dal zároveň kit na EGR off a tam je to dle rozměrů sání, takže by bylo lepší už mít větší..

- brzdy jsou v plánu, jaké má alh vpředu brzdy? jaký je tam rozdíl oproti alh?

Turbo bude až jako poslední krok..

osobně bych rád udělal sání, chladiče a dal trysky s novým chipem a pak řešit případně spojku před chipem..
Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Brzdy u ASZ 96kW jsou o pěkný kus větší především na průměru kotouče (mám dojem, že o 20 mm) a mají desky ze Superba (Passata, Sharana a pod.).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ne že bych chtěl odrazovat od větších brzd, to fakt né, ale pokud není vyloženě závodník tak by stačili origo (pokud jsou v dobrém stavu). to stejné u IC
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
homy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 říj 2009, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od homy »

Smoke píše:ne že bych chtěl odrazovat od větších brzd, to fakt né, ale pokud není vyloženě závodník tak by stačili origo (pokud jsou v dobrém stavu). to stejné u IC

Je řešení na stávající sání hodit větší cooler z ASZ? Jde tam dát pouhou výměnou?

A nebo to neřešit, hodit tam trysky, egr off a chip a sáním a větším chladičem si hlavu nelámat?

Na autech "rozumím" jen tomu co si načtu, jinak jsem na to lama :?
Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Lepší by bylo říct kolik chceš cca koní a podle toho ti řeknem potřebný úpravy
Tel:776005385 Nový Bor
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

ja bych tam dal jen to sani, trysky, egr-asi neni nutne, a chip, pokud se neplatu tak ten chladic z 96 Kw neni o moc vetsi a za ty penize to asi nestoji ..pokud tam budes mit do 150 koni tak to ani tak moc kourit nebude
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
homy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 říj 2009, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od homy »

titan0306 píše:Lepší by bylo říct kolik chceš cca koní a podle toho ti řeknem potřebný úpravy
Předpokládám že bez VA turba tak 105KW a s ním tak 115 - 120kw..
Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

určitě to je lepší, ale né nutné.
je to o penězích
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
homy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 07 říj 2009, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od homy »

jayd píše:ja bych tam dal jen to sani, trysky, egr-asi neni nutne, a chip, pokud se neplatu tak ten chladic z 96 Kw neni o moc vetsi a za ty penize to asi nestoji ..pokud tam budes mit do 150 koni tak to ani tak moc kourit nebude
Takže sehnat celé sání, včetně filter boxu, prostě celý set sání z ASZ?Jedno takové teďka prodává Ladas jsem koukal..
Octavia I, ALH, 2003, Reesha chip - OUT
Mitsubishi Pajero, 2008 - OUT
BMW, 525d, F10, 2011
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

na 150 koní ti stačí trysky a čip
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

titan0306 píše:na 150 koní ti stačí trysky a čip
presne tak .150 ps chip+trysky.sani bych kupoval pokud chces jit dobudoucna vyse.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“