Stránka 1 z 1

P 406 1,9 td nemaze

Napsal: 31 říj 2009, 08:32
od mtapaj
zakaznik dost prehrial tento motor,a to koli prasknutemu tesneniu pod hlavou,,
tak som dal hlavu zrovnat,,zabrusil ventyly,musel som aj pribrusit podlozky pod nadzdvihovakami lebo bola mala,az ziadna vola ventylov.
mator startoval nabrnk,,,no po asi 3 hodinovej jazde zacalo preblikavat mazanie na volnobeh,,,startovanie sa zhorsilo,a zacal aj stracat vykon.
tak som vymenil cidlo tlaku oleja,a to iste.teraz to chiti ale s obtiazami,a po zohriati slabo maaze.ked je studeny tak vykon ma,no po zohriati je mimo.... (wallbash)
kde sa moze stracat tlak oleja??na pretlakovom ventile olej.cerpadla??alebo je tam este neaky obtok,napr na turbo vacku a pod.

Napsal: 02 lis 2009, 22:03
od Martink
skoro vobec neodchadzaju olejove cerpadla na tychto autach.podla mna bude vydrata kluka a je velky ubytok oleja tak preto na volnobeh blika.treba to rozobrat a budes vediet viac a stym tahanim.a turbo riadne plni?lebo ak nema dost oleja tak ako prve prichiti turbo.a ked zle startuje prehriate piesty zapecene kruzky.

Napsal: 17 lis 2009, 09:16
od mtapaj
tak som to rozobral,a na kluke su vydrate loziska..
ten motor nastartuje nabrnk ked je studeny,,no po zohriati uz nie,aj vykon klesne,,myslim ze je velmi mala vola ventylov ...skusim to este pozriet.
tie loziska maju v prdeli kompoziciu,,,,tak neviem ci sa to oplati vymenit za nove,,,aj na kluke je citit prstom malinke nerovnosti...
skusim to nafotit

Napsal: 17 lis 2009, 09:18
od mtapaj
tu je foto
ObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 lis 2009, 17:19
od jericho-3
Nepropadej panice,ven nejjemnější vodní papír a namoč ho do benzínu,přejed kliku,dej nové šály,a zkus to...ale pohledově to není zas taková tragedie...aby to na volnoběh nemazalo...

Napsal: 17 lis 2009, 21:31
od mtapaj
hmm,,,ten motor bol udajne z prevrateneho auta,,,urcite tie loziska vtedy chitilo,,,,,kluka je ok,aj ked su tam jemne priehlbinky-ziadne ryhy.
podla mna to nebude treba ani zabrusovat,,akurat tie loziska nove...
budem to menit na nedemontovanom motore,,akurat hlavne lozisko pri zotrvaku + gufero bude najzlozitejsie.

Napsal: 21 pro 2009, 14:10
od mtapaj
tak motor je KO,,,,,zacalo to poriadne klepat,,,,najprv odislo turbo,,,a potom aj kluka....:o((
tak tam idem prehodit iny motor toho isteho typu..... (wallbash)