Felicia 1.9D

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Direkt
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 21:34
Bydliště: Veseli nad Moravou

Felicia 1.9D

Příspěvek od Direkt »

Zdravím Vás pánové.
Přečetl sem to tady ulně všechno,ale skoro nikdo tady nejezdíte s feldou.
V létě sem vyjezdil pár nádrží na 1:1 s naftou a semtam trocha benzinu.Auto jelo v pohode,ale zastudena to trochu cukalo...jako kdyby vynechaval válec(trysky mám měněné v březnu) no a ted jak uz je zima to cukalo víc i při poměru 2nafty:1olej.
Proto sem se rozhodl udělat si vlastní předehřev a mám to vymyšleno takto:

2m nerez krku průměr 8mm smotat do spirály a zavařit do plechovky od barvy do které povedu vodu. Tento předehřev dám před čerpadlo.

Další výměník chci udělat před palivovým filtrem a to tak,že jednoduše omotám nerez krk kolem výfuku.
Do kufru bych přidělal 25l kanistr a hadice bych vyhříval taky na jízdu v zimě, tak jak tady popisoval dvorky1(vázací drát z obi stočit do spirály a připojit na něj elektriku.
Přepínání bych si udělal zatím manuální.

Jaké jsou Vaše názory?
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

Dřív než začneš tam cpát spoustu výměníků na které tam není místo,vyměň čerpadlo.Mě pokusy stály dva lucasy.Pak bosch a klid.Osobně jsem tam dal z trojky golfa i s držákem a trukami.Výměník bych dal jeden,ale deskový.
Direkt
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 21:34
Bydliště: Veseli nad Moravou

Příspěvek od Direkt »

Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Direkt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
všechno jsi přečetl ale asi málo

já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester

zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2008, 07:44

Příspěvek od deflector »

slovacek.milos píše:
Direkt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
všechno jsi přečetl ale asi málo

já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester

zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

GIII 1.9D ne TD je to mechanické čerpadlo jede to stejně,jen jen nemá omezovač tak jede místo 160km 170km.Konektor k čerpadlu jsem ustřihnul a jeden drát na bosch. Polo má lucas.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..[/quote]

třeba jo no já měl zrovna nedávno jednu feldu co cukala, snímač zátěže vadný signál v bloku měřených hodnot 000, nastavil jsem zátěžák a OK, ucpaný filtr se mi projevuje tak že prostě dosáhnu určité rychlosti a ztráta výkonu nebo nejde přejíždět,

jako je zde pár článků jak vyhřívání pomohlo na cukání ale u feldy bych si dal tyto věci do pořádku, snímač zátěže, teplota motoru a počátek vstřiku aby startovala za tepla bez žhavení a pak bych se věnoval dvounádrži s vyhříváním miloš
Direkt
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 21:34
Bydliště: Veseli nad Moravou

Příspěvek od Direkt »

TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.

Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Direkt píše:TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.

Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
ta oblbovačka na teplotu paliva ti bude hlásit pořád třeba -20 pak budeš mít dlouho zaplý předsuvník a můžeš cukat, to je lepší si dát tlačítko na relé žhavení,

ten zátěžák je nahoře na čerpadle a jeho špatné nastavení třeba i cuká,

a počátek vstřiku se dá zvětčit tak že ti tepká motor chytne bez žhvení miloš
Direkt
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 21:34
Bydliště: Veseli nad Moravou

Příspěvek od Direkt »

Miloši, rád se s tebou domluvím ať se mi na to podíváš, to určitě ano.

Jen mě spíš zajímá co všichni říkáte na ten způsob předehřevu.
Děkuju!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Direkt píše:Miloši, rád se s tebou domluvím ať se mi na to podíváš, to určitě ano.

Jen mě spíš zajímá co všichni říkáte na ten způsob předehřevu.
Děkuju!
těch názorů a řašení je zde snad dost, zajímal bych se jen o délku spirály v té trubce,
napiš radlukovi na SZ už zde nedávno někdo řešil a radluk psal že trubka je krátktá a nestačí to miloš
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Nerez krk omotaný okolo vejfuku podle mě není dobrej nápad. Při jízdě na naftu v něm nebude průtok a bude se to tam nejspíš různě spejkat...Vznikne všelijakej bordel, kterej nebude dělat dobře čerpadlu.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“