Felicia 1.9D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 říj 2009, 21:34
- Bydliště: Veseli nad Moravou
Odpovědi: 0
Felicia 1.9D
Zdravím Vás pánové.
Přečetl sem to tady ulně všechno,ale skoro nikdo tady nejezdíte s feldou.
V létě sem vyjezdil pár nádrží na 1:1 s naftou a semtam trocha benzinu.Auto jelo v pohode,ale zastudena to trochu cukalo...jako kdyby vynechaval válec(trysky mám měněné v březnu) no a ted jak uz je zima to cukalo víc i při poměru 2nafty:1olej.
Proto sem se rozhodl udělat si vlastní předehřev a mám to vymyšleno takto:
2m nerez krku průměr 8mm smotat do spirály a zavařit do plechovky od barvy do které povedu vodu. Tento předehřev dám před čerpadlo.
Další výměník chci udělat před palivovým filtrem a to tak,že jednoduše omotám nerez krk kolem výfuku.
Do kufru bych přidělal 25l kanistr a hadice bych vyhříval taky na jízdu v zimě, tak jak tady popisoval dvorky1(vázací drát z obi stočit do spirály a připojit na něj elektriku.
Přepínání bych si udělal zatím manuální.
Jaké jsou Vaše názory?
Přečetl sem to tady ulně všechno,ale skoro nikdo tady nejezdíte s feldou.
V létě sem vyjezdil pár nádrží na 1:1 s naftou a semtam trocha benzinu.Auto jelo v pohode,ale zastudena to trochu cukalo...jako kdyby vynechaval válec(trysky mám měněné v březnu) no a ted jak uz je zima to cukalo víc i při poměru 2nafty:1olej.
Proto sem se rozhodl udělat si vlastní předehřev a mám to vymyšleno takto:
2m nerez krku průměr 8mm smotat do spirály a zavařit do plechovky od barvy do které povedu vodu. Tento předehřev dám před čerpadlo.
Další výměník chci udělat před palivovým filtrem a to tak,že jednoduše omotám nerez krk kolem výfuku.
Do kufru bych přidělal 25l kanistr a hadice bych vyhříval taky na jízdu v zimě, tak jak tady popisoval dvorky1(vázací drát z obi stočit do spirály a připojit na něj elektriku.
Přepínání bych si udělal zatím manuální.
Jaké jsou Vaše názory?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
všechno jsi přečetl ale asi máloDirekt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester
zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..slovacek.milos píše:všechno jsi přečetl ale asi máloDirekt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester
zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..[/quote]
třeba jo no já měl zrovna nedávno jednu feldu co cukala, snímač zátěže vadný signál v bloku měřených hodnot 000, nastavil jsem zátěžák a OK, ucpaný filtr se mi projevuje tak že prostě dosáhnu určité rychlosti a ztráta výkonu nebo nejde přejíždět,
jako je zde pár článků jak vyhřívání pomohlo na cukání ale u feldy bych si dal tyto věci do pořádku, snímač zátěže, teplota motoru a počátek vstřiku aby startovala za tepla bez žhavení a pak bych se věnoval dvounádrži s vyhříváním miloš
třeba jo no já měl zrovna nedávno jednu feldu co cukala, snímač zátěže vadný signál v bloku měřených hodnot 000, nastavil jsem zátěžák a OK, ucpaný filtr se mi projevuje tak že prostě dosáhnu určité rychlosti a ztráta výkonu nebo nejde přejíždět,
jako je zde pár článků jak vyhřívání pomohlo na cukání ale u feldy bych si dal tyto věci do pořádku, snímač zátěže, teplota motoru a počátek vstřiku aby startovala za tepla bez žhavení a pak bych se věnoval dvounádrži s vyhříváním miloš
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 říj 2009, 21:34
- Bydliště: Veseli nad Moravou
Odpovědi: 0
TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.
Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ta oblbovačka na teplotu paliva ti bude hlásit pořád třeba -20 pak budeš mít dlouho zaplý předsuvník a můžeš cukat, to je lepší si dát tlačítko na relé žhavení,Direkt píše:TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.
Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
ten zátěžák je nahoře na čerpadle a jeho špatné nastavení třeba i cuká,
a počátek vstřiku se dá zvětčit tak že ti tepká motor chytne bez žhvení miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
těch názorů a řašení je zde snad dost, zajímal bych se jen o délku spirály v té trubce,Direkt píše:Miloši, rád se s tebou domluvím ať se mi na to podíváš, to určitě ano.
Jen mě spíš zajímá co všichni říkáte na ten způsob předehřevu.
Děkuju!
napiš radlukovi na SZ už zde nedávno někdo řešil a radluk psal že trubka je krátktá a nestačí to miloš
Nerez krk omotaný okolo vejfuku podle mě není dobrej nápad. Při jízdě na naftu v něm nebude průtok a bude se to tam nejspíš různě spejkat...Vznikne všelijakej bordel, kterej nebude dělat dobře čerpadlu.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007