Stránka 1 z 3
3 váhy a pořád malé hodnoty.
Napsal: 06 lis 2009, 10:43
od Flashchip
Zdravím všechny!
Mám Audi A6, 2.5 TDI, je tam vyměněný motor: ECU, čerpadlo a turbo zůstalo AKN, motor a vstřiky AKE + tam mám chip, EGR mechanicky OFF, prosím někoho, jestli by se mi nepodíval na logy, turbo má regulační špičku a váha dává +- hraničně 750, teď mám váhu pierburg, před tím bosche, vždy bezezměny, logy stejné. Filtr mám měněný, falešný vzduch nepřisává, kat je již po těch kilometrech vypálený (není tam nic), koukal jsem se jestli není zanešený, napadlo mě jestli by nepomohlo vylámaní mřížky na tubusu váhy, tubus mám bosch a čidlo pierburg. Děkuju všem!
3 rych. stupeň a pořádný stoupák
http://leteckaposta.cz/102521461
Napsal: 06 lis 2009, 15:18
od misoVW
pri tom logu si mal stale plny plyn?
Napsal: 06 lis 2009, 17:28
od flashmajster
Mal tam stále plný plyn od 1.2 sekundy. Tá váha mu stále dáva málo a už tam mal 3.
Zaujímavé je to že tlak turba narastie až na 2,5 vtedy váha ukazuje cca dobre.
Turbo padne na 2 bary potom sa vyrovná a ide podľa požadovaného.
Nieje tá regulácia trochu pomalá?
Resp. nieje možné že tlak turba ukazuje vyšší ako je naozaj, a preto mu ani váha nenameria také množstvo vzduchu?
Napsal: 06 lis 2009, 18:00
od misoVW
to co tam mas ta chip, ked mas max. pozadovaneho tlaku pri 3200ot

Napsal: 06 lis 2009, 18:30
od Flashchip
Chip je asi ok, ten člověk se vyzná. jinak při 1.2 sekundy jsem dal plný plyn a při 2.4 sekundy a 1670 otáčkách tam je vyše 2 atm, (rozmezí pro přeplňování 2.5 tdi je 1900-2300), tak by to nemělo být málo. Je to záhada hlavně ta váha, protože když dává pod 800, tak ECU omezí dávku paliva, aby byl zachovaný správný poměr a tudíš to méně jede, jinak bych se na to vys... Nepomůže vylámat mřížku na tý váze, nebo tam udělám takový trychtýř co bude usměrňovat vzduch na tu váhu, no už nevím.
Pridávám eště log s odpojenou váhou:
http://leteckaposta.cz/568533002
Napsal: 06 lis 2009, 18:37
od Ladas
koncové číslo váhy je jaké?
Napsal: 06 lis 2009, 18:43
od Flashchip
Měl jsem tam Bosch: 0 281 002 429
Teď je tam Pierburg 72268410
S obouma ale nic moc.
Napsal: 06 lis 2009, 18:44
od Ladas
čísla jsou přímo z měřiče?
Napsal: 06 lis 2009, 18:48
od Fantik
Nějak špatně funguje regulace na turbu, mrknul bych na to.
Napsal: 06 lis 2009, 18:49
od Flashchip
Pierburg jo, ten jsem koupil jen váhu bez tubusu a Bosch číslo je z tubusu, ale skočím do garáže a podívám se na to čidlo co tam je. 10 minut...
Napsal: 06 lis 2009, 18:52
od Flashchip
Ale táhlo jezdí krásně hladce v akčních členech, všechny hadičky vyměněný, jedině N75, ale kdyby byl KO, tak nespíná, nebo profukuje, tesní ale dobře.
Napsal: 06 lis 2009, 18:59
od Flashchip
Tak na čidlu Bosch je F 00C 2G2 047 a pod tím je 886 11 2 D.
Napsal: 06 lis 2009, 19:11
od Ladas
hm tak to máš i dobrý číslo...
Napsal: 06 lis 2009, 19:14
od Fantik
Přijde mi že nefunguje tak jak má, zatlačí moc pak hodně zreguluje.
Napsal: 06 lis 2009, 19:21
od Flashchip
No je možné, že ten N75 je chycený, ale to nevysvětluje ty nízké hodnoty váhy, přemýšlím, že kdyby to někdě fučelo, tak tam taková špička tlaku asi nebude.