Stránka 1 z 2
EGR zaslepeni
Napsal: 07 lis 2009, 21:20
od libor.98
stačí zaslepit egr hned pod nim mezi egr a trubku a nebo ji musim oddělat uplne a zasepit to i dole na svodech?musí to byt nerez materiál,? diky
Napsal: 07 lis 2009, 23:56
od ufis
Napsal: 08 lis 2009, 00:30
od Kubass
Ahoj..tak tady na to zaslepování egr koukám ale nikde jsem se nedočetl jestli to někdo skoušel na 2.5tdi...konkrétně 114kw. Máte s tim někdo nějaký skušenosti???Aby na mě nezačla blikat nějaká kontrolka nebo nebyl celkově nějakej problém....

Napsal: 08 lis 2009, 01:16
od ufis
Byl zaslepován na 2.5td 95kw Peugeotu a žádnej problém!!!
Napsal: 08 lis 2009, 11:50
od kalos1
Zalezi co mas za rok,odpoj podtlak a zaslep ho sroubkem,kdyz se kontrolka nerozsviti muzes zaslepovat.Ted to taky resim,ale mam 05 tam to RJ pozna a sviti,takze novej.
Napsal: 08 lis 2009, 12:25
od Kubass
hmmm...tak já to skusim zaslepit a uvidim co to udělá....

Napsal: 09 lis 2009, 06:10
od nogis
Uvidíš, jak se s tím popere motor. Mám ARL 03 a po zaslepení se motor dost klepal a měl zvuk jako 1.4TDI. Tak jsem záslepky zase vyhodil.

Napsal: 09 lis 2009, 08:42
od toby66kw
nogis píše:Uvidíš, jak se s tím popere motor. Mám ARL 03 a po zaslepení se motor dost klepal a měl zvuk jako 1.4TDI. Tak jsem záslepky zase vyhodil.

Cože, jak je to možní.
Napsal: 09 lis 2009, 09:42
od subz3ro_tdi
nogis: Stiahol si to VAG-om na minimum, kym si to zaslepil?
Napsal: 09 lis 2009, 10:33
od nogis
VAGem na PD? Netuším jak. Ale jiné motory naprosto bez problémů. Tady stačí zaslepit hadičku a motor se může zbláznit.

Napsal: 09 lis 2009, 12:50
od subz3ro_tdi
nogis: Vidis, pravda... na PD cez VAG neupravis nic

kazdopadne v RJ to upravit urcite ide - bez EGR chodi na PD viacero ludi, napr. TDIpower (vid obrazok - hadam sa nenahneva). Samozrejme mas pravdu, cisto iba mechanicke zaslepenie eventuelne moze robit problem

Napsal: 09 lis 2009, 13:13
od nogis
Vím o několika PD, který bez zásahu do softu fungují jen záslepkou bez nejmenších problémů. Tenkrát mi Reesha něco dělal se softem, ale myslel jsem, že tím jde EGR úplně "vypnout". Do sání jsem nekoukal, ale v hadičce je stále podtlak, z toho soudím, že se otvírá. Už to neřeším, stejně jezdím tak, že mu nedávám šanci se otvírat.

Napsal: 09 zář 2018, 21:02
od Vinchenzo
Zdravim. Zaslepil som si EGR na Octavia 2 1.9tdi BJB, nemam este vyblokovanu chybu v RJ takze mi svieti kontrolka ale auto jazdi v pohode bez trhania. Iba na kratke trasy sa mi o dost zvysila spotreba, na dlhu trasu zas mam mensiu spotrebu nez predtym. Cim to moze byt?
Napsal: 09 zář 2018, 21:23
od tiff
Tak nejspíš to bude způspbené zaslepením EGR, když se to objevilo až po tom tvém zásahu.
Místo úplného zaslepení by si měl udělat úpravu úpravu ŘJ, která nechá EGR otevřené jen při studeném motoru a po zahřátí ho zavře.
Pak budeš mít to nejlepší z obojího

Napsal: 09 zář 2018, 22:36
od Vinchenzo
tiff píše:Tak nejspíš to bude způspbené zaslepením EGR, když se to objevilo až po tom tvém zásahu.
Místo úplného zaslepení by si měl udělat úpravu úpravu ŘJ, která nechá EGR otevřené jen při studeném motoru a po zahřátí ho zavře.
Pak budeš mít to nejlepší z obojího

A v serii kedy prepusta a kedy nie? Kdesi som cital ze iba pri nizkych otackach sa egr otvara.