Nastavení vyvažovacích hřídelu Passat 06 motorBMP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maaarty
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2009, 16:22

Nastavení vyvažovacích hřídelu Passat 06 motorBMP

Příspěvek od Maaarty »

Nevíte někdo prosím jaké je nastavení toho bloku vyvažovacích hřídelí s klikovou hřídelí.Sundal jsem to aniž bych si to označil (wallbash) Na kole co jde do kliky je bílá tečka Motor nemazal.Protočil se imbus co pohání olejové čerpadlo. Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

toto jsem řešil taky, je to načlý i v tý hřídeli, doporučuji to tam vlepit, pokud nebudeš ty vyvažováky měnit, jinak je na to přípravek, dáš kliku do horní úvratě 1. válce, na zajišťovací přípravek kolečka kliky a vyvažováky nastavíš tak, ža na konci jednoho vyvažováku je zářez a ten musí směřovat kolmo dolů do vany, na toto zajištění je taky přípravek, pak dotáhneš šroubky na ozubeným kole vepředu vyvážováku
je trochu hůř vidět, ale tady je ten zářez
Obrázek
tady je to zepředu
Obrázek
Maaarty
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2009, 16:22

Příspěvek od Maaarty »

Myslel jsem si to že se to tak nastavuje,ale raději jsem se zeptal.V té hřídeli ten nový imbus nemá skoro vuli,zato v ol. čerpadle se docela mele.Co jsi ty vše vyměnil ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když jsem řešil to čerpadlo, tak jen ten 6ti hran, ale mělo to v hřídeli trochu vůli, tak jsem to tam vlepil, zatím to jezdí, tento systém vymyslel nějakej kretém, ve 4500ot. točí to čerpadlo 9000ot. :? pak se to nemá vyjebávat
Maaarty
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2009, 16:22

Příspěvek od Maaarty »

Čím jsi to tam lepil?Chtěl bych se stavit někde v orig.skladu , jestli tam to čerpadlo nemají a vyzkoušet vuli imbusu v novém a starém.To rozhodne jaké tam dám
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dvousložkovým lepidlem
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

ja to taky nalepil,taky dvouslozkou a drzi to uz tak pul roku.ted sem mel dalsi auto s timto problemem a melo to najeto cca 95000rok a pul po zaruce,firemni auto jen sem zjistil co tam je a po te si auto odvez do VW a uznali mu reklamaci s tim ze si zaplatil jen praci.
Maaarty
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2009, 16:22

Příspěvek od Maaarty »

Zalepeno,složeno.Kamarád odjel,sem zvědavý na jak dlouho.Díky za rady.
passat81
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2008, 19:04

Příspěvek od passat81 »

Nazdar mistři.Mám Passata rok 2006 kod motoru BMP a chtěl bych pro jistotu skontrolovat ten šestihran.Stačí sundat vanu a uvidím to?

Děkuji za odpověď.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

staci sundat vanu a vytahnou ten sestihran ven , hned uvidis jestli omackanej nebo ne
passat81
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2008, 19:04

Příspěvek od passat81 »

To je jasný,ale musím sundat olejové čerpadlo nebo celý ten mezikus s vyvažovákama?
Ještě ,prosím, jakým dvousložkovým lepidlem jste to lepily(značka, atd)Mám dvousložkový tekutý kov - můžu to nalepit tím?Lepili jste to od oka nebo vyvažováky do soustruhu a vycentrovat to podle hodinek?

Děkuji
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

Ten sestihran je tam zajistenej segrovkou, tu vyndas a zatocis do nej sroubek, ten sroubek pak capnes do klesti a vytahnes ho, nic jinyho nemusis vyndavat..
passat81
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2008, 19:04

Příspěvek od passat81 »

Super.
Majama
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2013, 14:43
Bydliště: Ostrov 36301

Příspěvek od Majama »

Technický dotaz, k prvnímu obrázku vyvažovacích hřídeli na Passata. Nastavení dvou vyvažovacích hřídelí proti sobě ( ve vodorovné rovině) je správné? Podařilo se mi rozebrat vahadla bez označení vzájemné polohy a tím pádem nevím, zda je to na obrázku ok. Díky za info
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Ano je to správně nastavený,vodorovně.
Jinak k tomu lepení šestihranu,podle mě je to k ničemu.Aby to mělo smysl,muselo by so to zalepit v nějakém přípravku aby to běželo v ose.Takže pokud to tam někdo dá a jen zalepí,zaručeně to povolí.,protože to bude kmitat.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“