Stránka 1 z 2

Trysky (vstřiky?) z MB do BMW 2,5TDS

Napsal: 18 lis 2009, 19:37
od dali
Ahoj, před nějakou dobou tu někdo psal, že do 2,5 TDS pasujou trysky, nebo snad komplet vstřiky z nějakýho Mercedesa. Ať hledám jak hledám, nemůžu ten topik najít. Mohl by mi prosím někdo napsat, z kterýho MB to pasuje, připadně číslo dílu? Předem díky.

Napsal: 18 lis 2009, 20:00
od yoshino
mozna sem jenom slepej ale 2,5 TDs jaky auto ?

Napsal: 18 lis 2009, 20:40
od dali
Aha, nenapadlo mě, že tohle označení může mít i Ital. Opraveno v nadpisu. Díky! Myslel jsem BMW motor..Omega B nebo 325TDS 525 TDS BMW.

Napsal: 18 lis 2009, 21:06
od dawe2706
Ty trysky jsou DN 0 SD 265 a jsou z mějakýho MB sprinter.Ale s tím borcem jsem si psal a on měl tenhle motor předělaný na mechanický čerpadlo..myslím,že kdyby se daly na to elektronický,tak by to asi dělalo neplechu...a to nemluvím o "třetí" trysce,co je řídící (s tím drátkem)
taky jsem koumal co na tenhle motor "nacpat" za trysky,ale raději nechám na chipu přidat naftu a myslím,že to bude lepší.

Napsal: 18 lis 2009, 21:27
od dali
@dawe2706 cílem neni výkon, ale údržba. Je to bratránka auto, taky Omega B jako máš ty. A tuhle zimu mu to začalo blbě startovat za studena, tak se rozhodnul, že by v rámci údržby spolu s povinnejma žhavičkama rovnou vyměnil i trysky, popřípadě celý vstřiky, že mají 250 najeto. A právě tady fóru někdo psal, že trysky z jakýhosi Mergla stojí zlomek toho, co ty BMW, a že je snad vyrábí Motorpal, či co, ale zaboha to nemůžu najít. Jinak čerpadlo má cca rok po kompletní repasi a za tepla to od tý doby startuje vpoho.

Napsal: 18 lis 2009, 21:48
od dawe2706
Aháá ale jak jsem už "řekl" nevím,jestli to nebude dělat bordel s tou elktronikou... kdyby ten Mergr měl taky tu ovládací trysku,tak možná joo,ale jinak nevím.
Skusím ti tu diskuzi najít...

Napsal: 18 lis 2009, 21:51
od dawe2706
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... highlight=
tady ta věta s těma tryskama zazněla...

Napsal: 18 lis 2009, 23:15
od dali
jj to je ono, díky moc. Koukám, že jsem si to asi trochu poplet. Tohle asi bez šáhnutí do softu chodit nebude..

Napsal: 19 lis 2009, 09:07
od conti
Fakt je, že ty trysky DN0SD265 mají asi poloviční cenu než ty z BMW, ale určitě bych je tam nedával. Je potřeba dát zase ty co tam byly.
Můžou tam být DN0SD300, nebo DN0SD318. Záleží na r.v.
Cena BOSCH je:
DN0SD265...352Kč
DN0SD300...644Kč
DN0SD318...710Kč to vše + DPH.

Napsal: 19 lis 2009, 19:36
od oldaf
Jezdím v Tdsu s mechanikou na tryskách DN0SD265, vstřikovací tlak na nich mám nastanenej na 170barů, s elektrickým čerpadlem jsem to nikdy nezkoušel. Tryska od Bosche mě stála 280kč :)

Napsal: 19 lis 2009, 19:41
od oldaf
dawe2706 píše:Aháá ale jak jsem už "řekl" nevím,jestli to nebude dělat bordel s tou elktronikou... kdyby ten Mergr měl taky tu ovládací trysku,tak možná joo,ale jinak nevím.
Skusím ti tu diskuzi najít...

Trysky z mercedesa se musejí namontovat do držáku trysky z BMW, takže pak máš řídící vstřik. Ale nevím jak by to chodilo s elektrickým čerpadlem. Asi by se na to musel udělat jinej program.

Napsal: 20 lis 2009, 08:29
od dawe2706
Noo a když tady ti z VW koncernu montují sprint 784 a nebo race 520 a neupraví soft,tak jim to přeci taky musí dělat neplechu ne? ale ono neděla? Chtělo by to vyzkoušet :?
A chceš říct,že ten řídící vstřikovač jde rozdělat a tryska vyměnit?

Napsal: 20 lis 2009, 08:40
od oldaf
Jasně ty trysky mají stejnej rozměr takže se mění jen tryska, držák trysky zůstává puvodní. On by asi ani držák trysky z mercedesa do bmw nepasoval, většinou každý auto má jinou délku závitu a i závit bývá rozdílnej. Řídící vstřikovač jde samozřejmě taky rozdělat a taky v něm jde vyměnit tryska.

Napsal: 20 lis 2009, 09:16
od dawe2706
Hmm tak jen zbývá najít nekde zbytečnejch 2000,- trochu času a vyzkoušet to ...třeba by se s tím jednotka vypořádala a bylo by to good a třeba taky ne :?
Asi na to vlítnu na jaře :D

Napsal: 22 lis 2009, 13:31
od dawe2706
Noo,tak jsem tady chvilku brouzdal na foru á na sériový octávky a nebo VW,když dají trysky P784 tak to jezdí aniž by museli upravovat soft.A dokonce tady psali i lidi,kteří už na ochipovyný auto namontovali větší trysky a i tak to jezdí...akorád to hulí (noteeth) sice víc (a já jsem jedním z nich) psali,první trysky a potom soft.
Musím sehnat nějaký starý vstřikovače a přes zimu do nich koupím Ty větší trysky co máš Ty...nooo a na jaře se uvidí :o