Přesný postup nastavení předevstřiku na 1.9TDI ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Přesný postup nastavení předevstřiku na 1.9TDI ALH

Příspěvek od chipmann »

Ahojte pánové prosím může tu nikdo posat přesný postup seřízení předevstřiku mám po rozvodech a zdá se mi že auto nejede jak by mělo a když jsem to měl napíchlé na Vagu tak na TDI grafu jsem byl totálně mimo tolerance prostě ta žlurá křivka ukazovala někam do nebe :? jo a ještě se mi ukázala chyba : počátek vstřiku prosím poraďte jak na to všechno díky moc
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud máš velký předvstřik, musíš povolit tři pojistné šrouby na kole čerpadla (klíč 13) a velkou středovou maticí pootočit doleva (proti směru hodin). Pokud je předvstřik malý, velkou maticí pootáčíš doprava.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Děkuji zkusím to
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Marek77 píše:Pokud máš velký předvstřik, musíš povolit tři pojistné šrouby na kole čerpadla (klíč 13) a velkou středovou maticí pootočit doleva (proti směru hodin). Pokud je předvstřik malý, velkou maticí pootáčíš doprava.
presne tak .pak to zmer znova pokud to bude spatne opakuj az bude hodnota presne jak ma.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Hlavně dbej na to, abys při měření na TDi grafu měl vždy teplý motor (min. 80°C). Jinak to měření nemusí být přesné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Moc děkuji chlapy :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

správně, chlap jedině s tvrdým :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

stačí s tím hnout o milimetr!!!!
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

misa.89 píše:stačí s tím hnout o milimetr!!!!
Někdy je i milimetr moooc.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

milimetr je až moc, na jemné doladění jsou to spíš desetinky. Určitě to budeš lovit aspoň na 10x, než to bude OK :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

no to mám radost a ještě optimální hodnota je jaká ?
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

ta stredova modra ciara.... (noteeth)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jestli jsi to nedělal, tak bych ještě bych zkontroloval nastavení vačky, pokud si to někdo označoval barvou, bude to asi taky rozhozený.
G3 Variant synchro
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

bobG3 píše:Jestli jsi to nedělal, tak bych ještě bych zkontroloval nastavení vačky, pokud si to někdo označoval barvou, bude to asi taky rozhozený.
jj a s prípravkom na aretaciu vačky,je to skutočne o desatiny mm,trvalo mi asi hodinu kým som to nastavil správne,keď som to robil prvýkrát.Už som bol z toho zúfalý :bang: či malý alebo veľký predvstrek,furt mimo graf (LOL)
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
Ľubomír Kočíšek
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2009, 19:37

Příspěvek od Ľubomír Kočíšek »

ppp
Naposledy upravil(a) Ľubomír Kočíšek dne 21 lis 2009, 21:05, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“