Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 21 lis 2009, 19:57
Prosím o kontrolu logu,jestli je vše v pořádku Vstř.množství,váha a turbo.
Je to motor 1,9 TDI 66KW ALH.
Předem moc děkuji všem za kontrolu.
Naposledy upravil(a)
skruml1 dne 05 pro 2009, 21:16, celkem upraveno 2 x.
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931 Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT
Příspěvek
od koco » 21 lis 2009, 20:00
všetko je v poriadku
, kde je ten log?
AUDI A4 Avant TDI , AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 21 lis 2009, 20:19
trocha tazsie sa reguluje turbo, ale nic strasne, v podstate vsetko ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 21 lis 2009, 20:22
připadá mi že od nízkých otáček to není ono! Takové pomalejší!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 21 lis 2009, 20:23
mas pravdu, teraz na po pozeram, turbo sa dostane na pozadavek az pri 2200ot. Niekde mas dierku, fuci turbo tlak.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 21 lis 2009, 20:32
Trochu už se to zkoušel odzkoušet,ale nic jsem nenašel! Za váhou na hadici jsem připojil vzduch a před EGR ventilem jsem zaslepil hadice. Pustil jsem tlak tak cca 0,5 bar a nic jsem nezjistil:-( Jak se to dá na 100% odzkoušet jestli tam není dirka? Na požadavek se to má dostat kdy? myslím tím v kolika otáčkách?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 21 lis 2009, 20:35
Skus zaslepit EGR ventil, mozno to unika tadial.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 21 lis 2009, 20:37
Zaslepen,jak na hoře tak dole!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 21 lis 2009, 20:41
lepsi sposob na skusku tesnosti ako ten co si skusal asi ani nie je. Pusti tam 1,5baru a poriadne popozeraj celu sustavu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 21 lis 2009, 20:53
Není to moc:-) Při těch 0,5bar co jsem měl přípravek na té hadici za váhou jsem to ztěží na tu sponu udržel:) jedině že bych zkusil šroubovací sponu. Na těch 1,5 nemůžu nějak ublížit turbu? Při kolika těch otáčkách to má bejt na požadavku?
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 29 lis 2009, 10:10
misoVW píše: lepsi sposob na skusku tesnosti ako ten co si skusal asi ani nie je. Pusti tam 1,5baru a poriadne popozeraj celu sustavu.
Tak jsem to dnes natlakoval znovu a ažádný ůnik vzduchu:-( Nemůže to dělat senzor na IC že ukazuje se zpožděním?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061 Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Příspěvek
od misoVW » 29 lis 2009, 11:37
podla mna nie.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948 Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Příspěvek
od Fantik » 29 lis 2009, 12:05
Pořešil bych regulaci na muj vkus to neni OK a ještě prověř jak je na tom zpětnej ventil na podtlakovejch hadičkách
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44 Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od skruml1 » 29 lis 2009, 12:34
Na regulaci už nevím co bych kontroloval. Turbo už jsem měl venku 2x vaměněná banka a i zkoušel jsem jine turbo. Ventil N75 Jiny,nové hadičky,váha fungl nova(originál) Už nevím co stím:-( Co s tím zpětným ventilkem? jen zkusit jestli je průchozí a jestli těsní na dtuhou stranu? Nebo ho na zkoušku vyndat a nahradit propojkou?