kontrola logu prosím. seřízení vstřiků

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

kontrola logu prosím. seřízení vstřiků

Příspěvek od skruml1 »

Prosím o kontrolu logu,jestli je vše v pořádku Vstř.množství,váha a turbo.

Je to motor 1,9 TDI 66KW ALH.

Předem moc děkuji všem za kontrolu.
Naposledy upravil(a) skruml1 dne 05 pro 2009, 21:16, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

všetko je v poriadku :D , kde je ten log?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

Já hlava děravá:-) http://leteckaposta.cz/707534273
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

trocha tazsie sa reguluje turbo, ale nic strasne, v podstate vsetko ok.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

připadá mi že od nízkých otáček to není ono! Takové pomalejší!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mas pravdu, teraz na po pozeram, turbo sa dostane na pozadavek az pri 2200ot. Niekde mas dierku, fuci turbo tlak.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

Trochu už se to zkoušel odzkoušet,ale nic jsem nenašel! Za váhou na hadici jsem připojil vzduch a před EGR ventilem jsem zaslepil hadice. Pustil jsem tlak tak cca 0,5 bar a nic jsem nezjistil:-( Jak se to dá na 100% odzkoušet jestli tam není dirka? Na požadavek se to má dostat kdy? myslím tím v kolika otáčkách?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Skus zaslepit EGR ventil, mozno to unika tadial.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

Zaslepen,jak na hoře tak dole!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

lepsi sposob na skusku tesnosti ako ten co si skusal asi ani nie je. Pusti tam 1,5baru a poriadne popozeraj celu sustavu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

Není to moc:-) Při těch 0,5bar co jsem měl přípravek na té hadici za váhou jsem to ztěží na tu sponu udržel:) jedině že bych zkusil šroubovací sponu. Na těch 1,5 nemůžu nějak ublížit turbu? Při kolika těch otáčkách to má bejt na požadavku?
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

misoVW píše:lepsi sposob na skusku tesnosti ako ten co si skusal asi ani nie je. Pusti tam 1,5baru a poriadne popozeraj celu sustavu.

Tak jsem to dnes natlakoval znovu a ažádný ůnik vzduchu:-( Nemůže to dělat senzor na IC že ukazuje se zpožděním?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

podla mna nie.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Pořešil bych regulaci na muj vkus to neni OK a ještě prověř jak je na tom zpětnej ventil na podtlakovejch hadičkách ;)
skruml1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 15 říj 2009, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od skruml1 »

Na regulaci už nevím co bych kontroloval. Turbo už jsem měl venku 2x vaměněná banka a i zkoušel jsem jine turbo. Ventil N75 Jiny,nové hadičky,váha fungl nova(originál) Už nevím co stím:-( Co s tím zpětným ventilkem? jen zkusit jestli je průchozí a jestli těsní na dtuhou stranu? Nebo ho na zkoušku vyndat a nahradit propojkou?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“