Stránka 1 z 4

17965 regulace plnicího tlaku regul. hranice překročena

Napsal: 23 lis 2009, 21:39
od HondaRS

Pánové už jsi nevím rady ma OCI 81KW typ motoru ASV mam naježděno 110 000 sem tam mi pada turbo do nouzoveho režimu. Zkratka jedu auto tahne a kolem 3000 ot ztrati tah a jede že jede stači znovu nastartovat vše zase tak pul hodinky funguje normálně. Je to hodně nepříjemné týhle vypadky při přejíždění. Vypozoroval jsem že to při nižších teplotách děla častějí v letě to dělalo méně.
Takové ty bězně věci jsem prošel jako jsou hadičky podtlaku těsnost spon atd.
Jestli někdo víte co s tím poraďte
Všem předem díky

Napsal: 23 lis 2009, 21:48
od origoš
Je potřeba vyčistit turbo.

Napsal: 23 lis 2009, 21:48
od Roman 101

Napsal: 23 lis 2009, 22:42
od HondaRS
hmm diky za rady vyčist z fotek to vypada lechce ale mam z toho strach..
Asi kdo se boji nesmí do lesa :) Mě se nezda že by ta regulace se nějak zadrhavala nebo šla stuha než na ostatnich 81KW

Napsal: 23 lis 2009, 23:22
od Jenda.
Magnetický ventil N75 regulace plnícího tlaku.

Napsal: 24 lis 2009, 00:05
od HondaRS
Jenda. píše:Magnetický ventil N75 regulace plnícího tlaku.
Nový cca pul roku pokud myslíš ten víc v napravo z pohledu motoru ten šedy

Napsal: 24 lis 2009, 21:53
od Jenda.
jo,jo

Napsal: 24 lis 2009, 21:57
od pafka
co takhle nejdříve nějaká kontrola , a diagnostika ;)

Napsal: 24 lis 2009, 22:34
od HondaRS
pafka píše:co takhle nejdříve nějaká kontrola , a diagnostika ;)
nahlasí to vždy jen jednu chybu 17965 regulace plnicího tlaku regul. hranice překročena. tlak turba v mezích no spíš k horní.
Jo a už to chce opravdu řešit dneska když sem se rozjížděl trak to kolem 1800 otaček žačlo škubat je nějaka 120 potom se to rozběhlo tak v pohodě. Ono to sem tam škubne když není teplota na 90° dneska to udělalo cca při 60°

Napsal: 25 lis 2009, 22:35
od Jenda.
pafka píše:co takhle nejdříve nějaká kontrola , a diagnostika ;)
Co nějaký LOG :?
Já řešil to samé. Nový N75 a turbo oprava.Pak vše OK.
Dle mého názoru je to buď turbem samotným nebo jeho regulací. Jestli se
mýlím tak ať mě někdo opraví,nebo doplní.

Napsal: 25 lis 2009, 23:34
od HondaRS
Jenda. píše:
pafka píše:co takhle nejdříve nějaká kontrola , a diagnostika ;)
Co nějaký LOG :?
Já řešil to samé. Nový N75 a turbo oprava.Pak vše OK.
Dle mého názoru je to buď turbem samotným nebo jeho regulací. Jestli se
mýlím tak ať mě někdo opraví,nebo doplní.
No ja ja na to přišel taky že problem bude nejspíš v regulaci po kotrole všech hadiček nejspíše v nějaky mechanicky části.
Prosím tě co je to ten LOG ja mam jen obyčejný VAG s kabelem made in JA. Zavady s tím přečtu smažu dal se nepouštím neboť mám k tomu respekt. Ale velmi rád bych se něčemu novému přiučil.
Díky

Napsal: 26 lis 2009, 00:03
od Miki40
Ja jen doplnim dle VIS 3.0

Cislo chyby:
17965
Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena

Pricina:
Magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) zablokovany nebo vadny,
mezi turbodmychadlem a motorem netesnost, turbodmychadlo vadne

Mozne projevy:
Nizky vykon motoru

Doporuceny postup:
Kontrola plniciho tlaku, kontrola ventilu(N75) diagnozou akcnich clenu, kontrola tesnosti

Napsal: 26 lis 2009, 00:54
od HondaRS
Miki40 píše:Ja jen doplnim dle VIS 3.0

Cislo chyby:
17965
Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena

Pricina:
Magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) zablokovany nebo vadny,
mezi turbodmychadlem a motorem netesnost, turbodmychadlo vadne

Mozne projevy:
Nizky vykon motoru

Doporuceny postup:
Kontrola plniciho tlaku, kontrola ventilu(N75) diagnozou akcnich clenu, kontrola tesnosti
Díky N75 nedavno nova všechny hadičky jsem prošel těsnost spon hadic od ntercoleru k saní k turbu jsem prošel nepočetně krát. Vim že jsem zkoušel vyměnit čidlo na intercoleru a shrnala se mi ta gumička a kolem čidla byla mastnota myslim že kdyby byla někde netěsnost v spoji udělalo by to to same. Ještě jsem měnil vahu vzduchu a to čidlo na intercoleru tuším G70,71.Pokud se mylím opravte mě
Díky

Napsal: 26 lis 2009, 23:30
od Jenda.
HondaRS píše:
Jenda. píše:
pafka píše:co takhle nejdříve nějaká kontrola , a diagnostika ;)
Co nějaký LOG :?
Já řešil to samé. Nový N75 a turbo oprava.Pak vše OK.
Dle mého názoru je to buď turbem samotným nebo jeho regulací. Jestli se
mýlím tak ať mě někdo opraví,nebo doplní.
No ja ja na to přišel taky že problem bude nejspíš v regulaci po kotrole všech hadiček nejspíše v nějaky mechanicky části.
Prosím tě co je to ten LOG ja mam jen obyčejný VAG s kabelem made in JA. Zavady s tím přečtu smažu dal se nepouštím neboť mám k tomu respekt. Ale velmi rád bych se něčemu novému přiučil.
Díky
VAG stačí.
Jak udělat LOG už tady někdo popisoval.Musíš hledat já teď nevím
kde to je. Dal bych odkaz.
Zkus znovu N75 (půjčit) Nikdo ti nezaručí že ten nový je ok.Proč jsi ho vůbec měnil?
Bez LOGU ti těžko někdo poradí víc. Ani nevíme odkud jsi. Skus hledat v okolí. Někoho tady určitě najdeš kdo s tebou ten LOG udělá.

Napsal: 26 lis 2009, 23:57
od kevino