Stránka 1 z 2

tlak turba?

Napsal: 24 lis 2009, 21:44
od vinek
Zdar mám tady vw touran 2.0 TDI BKC v ŘJ jsou závady:
18617 - cidlo teploty chladici kapaliny na vystupu z topeni (G83): signal prilis vysoky
P2185 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 18.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 11.48 V
Provozní stav: 00001100
Teplota: 16.2°C
Teplota: 12.6°C

16683 - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno
P0299 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 2100 /min
Kroutící moment: 160.0 Nm
Rychlost: 45.0 km/h
Výkon/klapka: 59.2 %
Napětí: 14.21 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1999.2 mbar
Tlak: 897.6 mbar

16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky
P0402 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 1344 /min
Kroutící moment: 44.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 12.9 %
Pracovní cyklus: 65.3 %
Provozní stav: 00001100
Váha vzduchu: 220.0 mg/str
Váha vzduchu: 0.0 mg/str
a v sacim potrubi je po pridani plynu i v zatahu tlak cca 850mbar a atmosfericky je cca 950mbar pri tomto podtlaku se hadice vedoucí od turba pres intercooler do sacího potrubí az jakoby sfukují, regulace funguje, myslel jsem si ze je ucpany filtr vzduchu nebo privod vzduchu do filterboxu ale nic jsem nenasel, myslim si ze je turbo ko ale pred vyndavanim se jeste ptam jesli jste se s tim nekdo nesetkal a nevite treba nekdo nejakou jinou pravdepodobnou pricinu nebo neco k tomu ? diky za rady :)

Napsal: 24 lis 2009, 21:52
od pafka
začni na EGR

Napsal: 24 lis 2009, 22:24
od vinek
ale proč by se kvuli egr sfukovala hadice

Napsal: 24 lis 2009, 22:33
od chosepm
Ta chyba toho EGR je tam kvůli tomu, že na váze vzduchu je hodně malej průtok. Bud je to mezi turbem a filtrboxem někde přicpaný (co chcípací klapka? otevřená? a nebo koukni na to turbo. (shodit hadici od sání a zatočit a zjistit vůle)

Napsal: 24 lis 2009, 23:17
od pafka
ten malej průtok může právě udělat i netěsný EGR, i klapka

Napsal: 24 lis 2009, 23:34
od chosepm
pafka píše:ten malej průtok může právě udělat i netěsný EGR, i klapka
No ale dyt ho má otevřenej ten EGR jednotkou při tý závadě, tak těsnit nemůže a při tom na váze nulanic...
Kdyby byla prvotní příčina netěsnost EGR, tak ty hadice nebudou dělat co popisuje...to vypadá na "uplně" zavřený sání...

Napsal: 24 lis 2009, 23:49
od Huml
kdyby byla přivřená klapka, tak se nebudou vcucávat hadice, když podtlak by byl až za klapkou

Napsal: 25 lis 2009, 08:01
od pafka
j.j, to je blbost, co jsem napsal, nesaje to před

Napsal: 25 lis 2009, 08:14
od 12skvarka
turbo k.o.

Napsal: 25 lis 2009, 18:06
od vinek
jo asi ko ale tam se to bude pekne blbe vyndavat :(

Napsal: 25 lis 2009, 18:13
od turboa3
jestli se hadice scucavaj , tak jsem měl párkrát rozpadlou tlakovou hadici a dělal se v ní špunt. ;)

Napsal: 26 lis 2009, 15:24
od vinek
turbo je venku a závada vyřešená hřídelka je zlomená vejpůl

Napsal: 26 lis 2009, 16:26
od alfik
vinek píše:turbo je venku a závada vyřešená hřídelka je zlomená vejpůl
Ve dto musel byt rachot jak svina....A dymu jak z Liazky.

Napsal: 29 lis 2009, 11:48
od vinek
zadny dym ani hluk se nekonal :)

Napsal: 25 úno 2010, 22:14
od codll
no a ta prvnichyba znamena co ? 18617 - cidlo teploty chladici kapaliny na vystupu z topeni (G83): signal prilis vysoky
P2185 - 000 - - - Sporadická
me to tam posledni tyden skocilo dvakrat a rozsvitila se diagnostika po smazani to chvilku vidrzi ale nevim co kde hledat a takhle to neni reseni aspon prome