Klapani v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Klapani v motoru

Příspěvek od Red »

Zdravim,
mam problem, po vymene vstriku jsem dal pri zahratym motoru golfovi trosku kour a poradne jsem ho prohnal (cca 170km/h do kopce, pri toceni 3500 ot.)....tak poradne ze jsem po prijeti pred barak zjistil ze zacal pekne klapat :? neni to klapot dieslu ale neceho co tam urcite klepat nema, nevim ventily? Podotykam ze motor tahne stale skvele, zadny cukani nic co se tyce zmeny jizdnych vlastnosti, jen tenhle klapot kterej je slyset az do kabiny. Pri pridani plynu se klepani stupnuje...je mi jasny ze bude muset jit na opravu a tak trochu si rikam ze to nebude levna zalezitost :( nenapada vas neco co by to mohlo bejt, lajcky bez mrknuti??

je to Golf III - 1.9 TDI, 95, 1z s cipem a 81kw vstrikama...diky
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Stalo se mi to samé ale na passatu.Prohnal jsem ho a začal klepat hydroštel a znělo to jako by jsi klepal kladívkem do hliníku... (LOL) Jestli to vychází z hlavy tak by to mohlo být ono..Potom je ještě mnoho věcí které by to mohly zapříčinit(ventil,vstřik,pístní čep atd. směrem dolů...) :?
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

turdy VW píše:Stalo se mi to samé ale na passatu.Prohnal jsem ho a začal klepat hydroštel a znělo to jako by jsi klepal kladívkem do hliníku... (LOL) Jestli to vychází z hlavy tak by to mohlo být ono..Potom je ještě mnoho věcí které by to mohly zapříčinit(ventil,vstřik,pístní čep atd. směrem dolů...) :?
jj nakej takovej zvuk byh k tomu taky priradil (hm) je to vec s kterou se da jezdit nebo radsi odstavit auto a potom na servis? Kolik kostuje ta vymena hydrostelu bajvoko, asi bych nechal udelat vsechny :roll: dik
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil (wallbash)

a motor vytočil několikrát na doraz a klepec (LOL) hadroštel :o a ještě se to zhoršovalo :roll:

nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel :) miloš
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

slovacek.milos píše:mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil (wallbash)

a motor vytočil několikrát na doraz a klepec (LOL) hadroštel :o a ještě se to zhoršovalo

nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel :) miloš
:-D to mi chces rict ze si ho vodrovnal uplne? nebo je moznost ze nak sklidnil sam?? :D
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,- :o :o , a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-

Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,- :o :o , a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-

Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka :o no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,, (hm)

predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33528
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Red píše:
slovacek.milos píše:mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil (wallbash)

a motor vytočil několikrát na doraz a klepec (LOL) hadroštel :o a ještě se to zhoršovalo

nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel :) miloš
:-D to mi chces rict ze si ho vodrovnal uplne? nebo je moznost ze nak sklidnil sam?? :D
čteš ne :? nechal jsem klápat motor na volnoběh a klepec zmizel, ho nech klidně hodinu na volnoběh tě to vyjde 30 korun za naftu za pokus to stojí

hadroštel přijde k rozumu uvidíš :-D miloš
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Red píše:
Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,- :o :o , a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-

Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka :o no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,, (hm)

predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit :D nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

jo cist umim neboj ;) :-) ok zkusim to jen mam strach jestli to nahodou neni neco jinyho abych jeste neco ne****ral :roll:
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

Fulltank píše:
Red píše:
Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,- :o :o , a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-

Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka :o no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,, (hm)

predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit :D nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
to zni zajimave a jednoduse ale jak jsem psal o prispevek vejs nerad bych neco.....
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Red píše:
Fulltank píše:
Red píše: Ty mede to je pecka :o no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,, (hm)

predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit :D nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
to zni zajimave a jednoduse ale jak jsem psal o prispevek vejs nerad bych neco.....

ses prazak :D se tu domluv s nejakym prazskym kterej si to poslechne a rekne co to muze delat .. ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

:-) to jo ale zase nekoho obtezovat jen kvuli tomu aby si poslech motor to rovnou muzu na servis...slo mi jen co si myslite tady na foru...odpovedeli jste mi.....co treba zvukovou stopu sem zavesit :D ?
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

...teda,viděl bych to na tu půlhodinku volnoběhu jak píše Miloš a když se neumoudří tak servis...Sundat rozvody,vačku,vyměnit hydra a vše zpět+seřídit rozvody.Práce cca 1 den.(To mé hydro se neumoudřilo) :D
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

možná by pomohlo jenom je vyndat, a zmáčknout ve svěráku, ale tak, aby se nepoškodily.. Ale to nevím.
Zkus to prohnat těma otáčkama, byť podle mýho je to tak, že se to zachvilku objeví znovu - ale těžko říct..

Stejně tak bych měnil všechny, pokud nemáš nějakou divnou/křivou/divně sjetou vačku, jakožto že asi ne, tak je hydroštel pravděpodobně na konci své životnosti, což znamená, že ho asi budou následovat další.
Pokud teda předtím taky někdo neměnil jen některý štely :-)

Oprava to ale fakt není náročná, myslím, že za půl den i s cigárkem je to hotový.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“