kolik vysaje z nádrže PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

kolik vysaje z nádrže PD

Příspěvek od MirekX »

zdravím, odešlo mi asi čerpadlo v nádrži (nejni slyšet) a trošičku se zhoršilo startování (za studena z 1 na 2 otočení)
zatím nemám nějak čas to řešit, ale nevíte, jestli si to vysaje všechnu naftu i bez čerpadla, nebo radši tankovat dřív? má to najeto 320 tis. vyzkoušeno, že i pod čtvrtku nádrže to ještě jede.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si :) (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? :) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

u PD to je jinak než u benzínu , pod čtvrt nádrže bych měl strach jezdit , kuli tomu vstupu nafty do obalu čerpadla jak to tam hrne přez tu trysku s klapkou , nebo co to tam je
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si :) (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? :) )
Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

nogis píše:
tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si :) (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? :) )
Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají. ;)
jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusim :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Martys01
uživatel
Příspěvky: 159
Registrován: 05 lis 2009, 12:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martys01 »

První PD čerpadlo v nádrži neměli - jen zpětnou klapku na hadici od filtru k motoru! Než na to ty kucíí německý přišli... A když je plná nádrž, tak to čerpadlo skoro není slyšet. Při otočení natlačí a vypne - když má tlak k tandemu, už ani nesepne - při opakovaném pouštění klíčku...
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Martys01 píše:První PD čerpadlo v nádrži neměli - jen zpětnou klapku na hadici od filtru k motoru! Než na to ty kucíí německý přišli... A když je plná nádrž, tak to čerpadlo skoro není slyšet. Při otočení natlačí a vypne - když má tlak k tandemu, už ani nesepne - při opakovaném pouštění klíčku...
ano prve, okolo roku 2000 a iba kratku dobu, ale tu ide o to ze keby mu zhaslo pal. cerpadlo v nadrzi tak mu to nebude behat, tandem to nepretiahne cez to nefunkcne cerpadlo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tomiisp píše: jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusim :)
Vím o několika 85 bez něj. Doma máme 1.2 bez a 1.4 s ním. Dávali to asi podle nálady. :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

tomiisp píše:
nogis píše:
tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si :) (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? :) )
Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají. ;)
jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusim :)
Nene mam AJM 85kW 2000 B5 a taky bez.
Olinek
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 úno 2009, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od Olinek »

Takze kdyz odpojim cerpadlo v nadrzi tak si to tandem nezvladne podavat za jizdy sam nebo jo? Neco resim a tohle bych potreboval vedet.. diky Mam PD 74kW
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Olinek píše:Takze kdyz odpojim cerpadlo v nadrzi tak si to tandem nezvladne podavat za jizdy sam nebo jo? Neco resim a tohle bych potreboval vedet.. diky Mam PD 74kW
nezvladne, motor kym nevypije filter, ak riesis alarm tak nie si prvy co odpaja cerpadlo a zatial to fungovalo :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
mahura
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 led 2010, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlubočepy

Příspěvek od mahura »

Taky si trošku přidám mám Sharana 05 PD AUY a jezdil jsem půl dne s odpojeným čerpadlem v nádrži a normálně to jezdilo akorát hůř startovalo
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezdit :D Teď to čerpadlo teda zase normálně běží
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

MirekX píše:já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezdit :D Teď to čerpadlo teda zase normálně běží
Taky sem to skoumal, nevým jestli se prislo na to, že ty co nemaj cerpadlo v nadržy mají jiný tandem, co umí sám sát a zpetný ventilky na hadickah aby po zhasnutí nepadla nafta a nezavzdusnilo se to, už si to nepamatuju.
karadžo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 19 bře 2009, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy

Příspěvek od karadžo »

tandemy by měli být stejný.taky sem to řešil nemám v nádrži čerpadlo a jezdím.tandem se taky měnil a do 85 sem dal z 96 a makáto.tandem jen musí mýt plnej naft. filtr a natáhne si v pohodě,mam to vyskoušený.Jen si myslím že nefunkční čerpadlo v nádrži spíš bude tandemu překážet? zpětný ventyl musí mýt aby nepadala nafta?Prostě si to nestěžovat tím že dojde nafta :-D Abych řekl pravdu sem rači že ho tam nemám,nemusím řešit jestli běží nebo né. :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“