zdravím, odešlo mi asi čerpadlo v nádrži (nejni slyšet) a trošičku se zhoršilo startování (za studena z 1 na 2 otočení)
zatím nemám nějak čas to řešit, ale nevíte, jestli si to vysaje všechnu naftu i bez čerpadla, nebo radši tankovat dřív? má to najeto 320 tis. vyzkoušeno, že i pod čtvrtku nádrže to ještě jede..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
u PD to je jinak než u benzínu , pod čtvrt nádrže bych měl strach jezdit , kuli tomu vstupu nafty do obalu čerpadla jak to tam hrne přez tu trysku s klapkou , nebo co to tam je
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? )
tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? )
Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají.
jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusim
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
První PD čerpadlo v nádrži neměli - jen zpětnou klapku na hadici od filtru k motoru! Než na to ty kucíí německý přišli... A když je plná nádrž, tak to čerpadlo skoro není slyšet. Při otočení natlačí a vypne - když má tlak k tandemu, už ani nesepne - při opakovaném pouštění klíčku...
Martys01 píše:První PD čerpadlo v nádrži neměli - jen zpětnou klapku na hadici od filtru k motoru! Než na to ty kucíí německý přišli... A když je plná nádrž, tak to čerpadlo skoro není slyšet. Při otočení natlačí a vypne - když má tlak k tandemu, už ani nesepne - při opakovaném pouštění klíčku...
ano prve, okolo roku 2000 a iba kratku dobu, ale tu ide o to ze keby mu zhaslo pal. cerpadlo v nadrzi tak mu to nebude behat, tandem to nepretiahne cez to nefunkcne cerpadlo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si (preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ? )
Takze kdyz odpojim cerpadlo v nadrzi tak si to tandem nezvladne podavat za jizdy sam nebo jo? Neco resim a tohle bych potreboval vedet.. diky Mam PD 74kW
Olinek píše:Takze kdyz odpojim cerpadlo v nadrzi tak si to tandem nezvladne podavat za jizdy sam nebo jo? Neco resim a tohle bych potreboval vedet.. diky Mam PD 74kW
nezvladne, motor kym nevypije filter, ak riesis alarm tak nie si prvy co odpaja cerpadlo a zatial to fungovalo
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezdit Teď to čerpadlo teda zase normálně běží
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
MirekX píše:já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezdit Teď to čerpadlo teda zase normálně běží
Taky sem to skoumal, nevým jestli se prislo na to, že ty co nemaj cerpadlo v nadržy mají jiný tandem, co umí sám sát a zpetný ventilky na hadickah aby po zhasnutí nepadla nafta a nezavzdusnilo se to, už si to nepamatuju.
tandemy by měli být stejný.taky sem to řešil nemám v nádrži čerpadlo a jezdím.tandem se taky měnil a do 85 sem dal z 96 a makáto.tandem jen musí mýt plnej naft. filtr a natáhne si v pohodě,mam to vyskoušený.Jen si myslím že nefunkční čerpadlo v nádrži spíš bude tandemu překážet? zpětný ventyl musí mýt aby nepadala nafta?Prostě si to nestěžovat tím že dojde nafta Abych řekl pravdu sem rači že ho tam nemám,nemusím řešit jestli běží nebo né.