houkajici turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

houkajici turbo

Příspěvek od fabiátor »

Cau lidi. Dokazete nekdo presneji popsat co je pricinou houkacky, ktera se ozyva z turba ? A pak by me zajimalo, jestli je nejaky rozdil v tomto ohledu mezi seriovym turbem a hybridem.

Doplneni:
Tad jsem nasel topic kde se presne resi stejnej projev.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=359952&
sid=18ed580441b8201f9f159b57bd40dc94

a tady od jineho uzivatele zaznam na kamere s naprosto identickym zvukem:

http://www.youtube.com/watch?v=6dZZeryK7BI
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 03 zář 2010, 01:39, celkem upraveno 2 x.
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

OCTAVIA- ALH
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Opotřebované lopatky turba (nětěsný vzduchový filtr)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

A kdyz to dela nove turbo ?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

i nové turba nebývají dobře vyvážená
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

1pavel píše:i nové turba nebývají dobře vyvážená
aha tak v tom pripade jsem si asi koupil nevyvazenyho hybrida (hm)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

fabiátor píše:
1pavel píše:i nové turba nebývají dobře vyvážená
aha tak v tom pripade jsem si asi koupil nevyvazenyho hybrida (hm)
za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

1pavel píše:za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
Tak kdyby to bylo uplne jasny, ze je to nevyvazkem rotoru, tak to resim reklamaci u upravce, protoze na to drzi zaruky, ale auto jezdi bez problemu a nazory se na to ruzni, viz odkaz na dalsi vlakno v mem prvnim prispevku nahore a vyjadreni treba Andreho. Hlavne podotykam, ze v mym pripade dokud tam bylo seriovy turbo, tak to nehoukalo a zacalo to az po vymene za hybrid a houka to od zacatku furt stejne okolo 2000 rpm a za studena hlasiteji. Za tepla temer neznatelne.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

pro reklamaci musíš mít něco v ruce , v turbopoweru ti vyjedou celej graf nevývah v závislosti na otáčkách turba , po dohodě na počkání
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

zeptej se Tomas.cz toho jsem do turbopoweru taky navedl na kontrolu a myslím k plné spokojenosti
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli máš druhý auto tak vem turbo a zajeď tam, rozmontovaný je to hned, když je turbo jetý tak ještě očistit od sazí nebo karbonu a počkat než se zahřeje olej v tý mašině, upnout, nastavit senzory a jedem.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

auto v podpise.turbo ANDRE.od vymeny houka,hlavne za studena.za tepla se trosku stisi ,ale houkani zustava.vec zvyku. :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Jak jsem psal výše kontrola +převážení , houkání dělá většinou poškozené lopaky nebo vevývahy , převážení výrazně olivní životnost turba , ale převážit jde pouze do určitýho opotřebení uložení
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

marena tdi píše:auto v podpise.turbo ANDRE.od vymeny houka,hlavne za studena.za tepla se trosku stisi ,ale houkani zustava.vec zvyku. :D
Kolik s tim mas nalitano ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

fabiátor píše:
marena tdi píše:auto v podpise.turbo ANDRE.od vymeny houka,hlavne za studena.za tepla se trosku stisi ,ale houkani zustava.vec zvyku. :D
Kolik s tim mas nalitano ?
od vymeny turba cca 1600 km .jak jsem psal dela to hned po montazi.na chip mam najeto cca 1500 km.beze zmeny.je fakt ze nemam Katalizator a EGR.nemyslim ze by ANDRE prodaval neco spatne vyvazene.mam na nej ty nejlepsi reference a taky mi byl doporuceny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“