superb 96 kw awx.resim tady problem a uz nevim na co se mam podivat.kdyz jedu s autem a mam tam nad 25oo ot/m a dam nohu s plynu auto jede dal.trha sebou ,skube .na palubaku nepada v ten moment ani okamzita spotreba. kontrola regulace turba,podtlaky,cidla,spinace.diagnostika je cista.zadna zavada.je tady dodelavany tempomat ten jsem odpojil.zavada pretrvava. nevi nekdo? diky za kazdou radu
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
akcne cleny a plynovy pedal som si to tam nejak nikdy nevsimol, skor si pozri v meranych skupinach, kanal 6-tempomat/brzdovy spinac/spojkovy spinac a potom kanal 2 - poloha plynoveho pedalu,2 policko zlava a spinac volnobehu v pedalu, 3 policko, stredna hodnota (x1x)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
marena tdi píše:krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.
aha tak potom neries moju predoslu radu. zaujimave ze v pamati zavad nie su ziadne chyby. 3000 ot je dost vela. skus este pozriet konektory v E boxe
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to že jsem napsal tu jednotku, tak k tomu mě vedly ty otáčky co napsal, těch 2500ot. to je snad nějaká magická hodnota v tý jednotce, ten Páša co jsem ho řešil taky blbnul přesně ve 2500ot.