superb -drzi otacky.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

superb -drzi otacky.

Příspěvek od marena tdi »

superb 96 kw awx.resim tady problem a uz nevim na co se mam podivat.kdyz jedu s autem a mam tam nad 25oo ot/m a dam nohu s plynu auto jede dal.trha sebou ,skube .na palubaku nepada v ten moment ani okamzita spotreba. kontrola regulace turba,podtlaky,cidla,spinace.diagnostika je cista.zadna zavada.je tady dodelavany tempomat ten jsem odpojil.zavada pretrvava. nevi nekdo? diky za kazdou radu :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

divné...
napadá mně-zkontroluj funkci plynového pedálu,idealní by bylo šoupnout na zkoušku jiný....
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

možná ten tempomat deaktivovat přímo v ŘJ.......
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33738
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

DOLPH píše:divné...
napadá mně-zkontroluj funkci plynového pedálu,idealní by bylo šoupnout na zkoušku jiný....
máš ho ve vagu kontrola akčních členů miloš
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

plynovy pedal mne napadl.mrknu na akcni cleny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

akcne cleny a plynovy pedal :? som si to tam nejak nikdy nevsimol, skor si pozri v meranych skupinach, kanal 6-tempomat/brzdovy spinac/spojkovy spinac a potom kanal 2 - poloha plynoveho pedalu,2 policko zlava a spinac volnobehu v pedalu, 3 policko, stredna hodnota (x1x)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

prehodil jsem plynovy pedal -zavada trva
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

a co to robi ked zrychlujes s plnym plynom na 5. od 1500 ot ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

marena tdi píše:krom 5 kterou jsem nezkousel to dela na kazdou rychlost.volnobeh je v pohode.kdyz pridas na miste tak taky.problem nastava az kdyz jedes.das nohu s plynu a motor sam drzi treba 3000 t/ot ,na brzdovy pedal to nereaguje pouze na spojku to spadne na volnobezne otacky.
aha tak potom neries moju predoslu radu. zaujimave ze v pamati zavad nie su ziadne chyby. 3000 ot je dost vela. skus este pozriet konektory v E boxe
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já už bych zkusil i jinou řídící jednotku, po poslední zkušenosti ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký máš rozměr pneu? (předek zadek)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

že by MSR? to by dělalo i při nižších otáčkách, ne?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

i ASR to pomate jako svině...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to že jsem napsal tu jednotku, tak k tomu mě vedly ty otáčky co napsal, těch 2500ot. to je snad nějaká magická hodnota v tý jednotce, ten Páša co jsem ho řešil taky blbnul přesně ve 2500ot.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“