BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

BMW 325 TD TDS

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Zdravim chci se zeptat, kamarád si koupil E 36 325 TD. Velice zachovalý kousek, motor dobrý, nežere olej nic, je to auto od známého-UDRŽOVANÉ... Ale svezl sem ho v mem TDS a to se mu líbilo trochu víc, takže sem přemýšlel že to musí jít určitě předělat. Ale pokud vim tak ty motory jsou skoro stejný mám pravdu? Takže to chce akorát cooler a software z TDS je to tak?A na kolik by to cenově asi vyšlo? Cooler není problém, ten mám ale nějakou dobrou firmu co by udělala ten soft. A cena se bere jako za chipování nebo jak? :? :? :?
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ale v to m připade ma 324TD ne 325TDS oba jsou šestiválcové komurkové motory, tak bude stačit chip a lechce poštelovat turbínu aby to jelo pekne
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

dist01 píše:ale v to m připade ma 324TD ne 325TDS oba jsou šestiválcové komurkové motory, tak bude stačit chip a lechce poštelovat turbínu aby to jelo pekne

V e36 zádná 2,4td neexistovala. Má úplně normální 2,5td. V e36 bylo jak 2,5td tak 2,5tds ale nikdy 2,4td. Ta byla jen v E28,E30 a v prvních E34.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Je to 325 TD, ale chip tam nechce... Přece jenom když se tam dá soft z TDS a IC tak to tomu motoru neuškodí-ty motory sou jinak stejný nee?? Já nejsem zastáncem Chipu u auta který má najeto 190tis. a už vůbec né se hrabat v turbu. To to auto za 2 roky může poslat z kopce (wallbash) ...
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16

Příspěvek od henk »

turbo nevim ale tde ma jine vstřiky zož by asi tak nevadilo ale ma intercoler a řidici jednotku ktera by měla jit přehrat.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Turbo je stejný a ty vstřiky taky... Protože když sem je objednaval do svyho TDS tak v katalogu maj stejný čísla. Vtěch motorech je akorát rozdíl v softwaru a tds ma IC a tim padem trochu jiný hadice do sani. Jinak stejný
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Tomáš Čermák píše:Turbo je stejný a ty vstřiky taky... Protože když sem je objednaval do svyho TDS tak v katalogu maj stejný čísla. Vtěch motorech je akorát rozdíl v softwaru a tds ma IC a tim padem trochu jiný hadice do sani. Jinak stejný

Je to přesně tak.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

tak to fakt hledim že to bylo tak v E36 a to jsem baworakovej maniak :D
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

No tak tam ten intercooler plácněte a uvidíte jakej bude nárust... studenej vzduch dělá divy.. ;) Když vám to nebude stačit tak koupíte celou ŘJ z nějáký bouračky nebo na vrakáči... Kolikrát to vyjde levnějc než přehrát starou ŘJ.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16

Příspěvek od henk »

no zkusil bych tam dat intercoler a ŘJ načipovat ja mam TDS načipovane na 126KW a je to bomba a cena 4900kč. Myslim si že by ti mohly rovnou tvoji ŘJ načipovat jako TDS. :roll:
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Promin že ti sem píšu.
Umíte někdo načipovat BMW E34 2.4TD? Nejradeji z Mostu nebo z Ústeckého kraje.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1365
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

Honza M píše:Promin že ti sem píšu.
Umíte někdo načipovat BMW E34 2.4TD? Nejradeji z Mostu nebo z Ústeckého kraje.

..
Naposledy upravil(a) bjukemen dne 15 črc 2015, 20:16, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bpmhmoto
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 pro 2009, 22:13
Bydliště: Nový Hrádek

Příspěvek od bpmhmoto »

Chlapi nechci Vás rmoutit, ale z TD nikdy TDS neuděláte. To není jen o vstřikách, ty by ani nevadily, ale hlavně jde o jinou celkovou koncepci motoru. TDS má jinak dělaný rozvody. Má taky úplně jiný čerpadlo. To se dá při troše úprav přehodit, ale pak tam je taky řídící vstřik. A TDS nemá ani plynový lanko, ale jen potenciometr. Když tomu dáte spoustu a spoustu hodin práce, tak většinu těch dílů přehodíte a možná to i zvýší výkon, ale je to dost nejistý.
BMW 525 TDS
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

bpmhmoto píše:Chlapi nechci Vás rmoutit, ale z TD nikdy TDS neuděláte. To není jen o vstřikách, ty by ani nevadily, ale hlavně jde o jinou celkovou koncepci motoru. TDS má jinak dělaný rozvody. Má taky úplně jiný čerpadlo. To se dá při troše úprav přehodit, ale pak tam je taky řídící vstřik. A TDS nemá ani plynový lanko, ale jen potenciometr. Když tomu dáte spoustu a spoustu hodin práce, tak většinu těch dílů přehodíte a možná to i zvýší výkon, ale je to dost nejistý.

Pravděpodobně o tom moc nevíš, motor td a tds je úplně stejný. Stejné rozvody, stejné čerpadlo, stejný řídící vstřik. A třeba moje TDS má i plynový lanko.
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26

Příspěvek od CYRIL »

Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
Naposledy upravil(a) CYRIL dne 05 led 2010, 16:23, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „BMW“