Jaký setrvák a turbo do Leona 1P 1.9 tdi 77 kw +chip BXE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Jaký setrvák a turbo do Leona 1P 1.9 tdi 77 kw +chip BXE

Příspěvek od jawettar »

ahoj,má to najeto 135 tis a na volnobeh se to klepe jako stará mrcha a občas to má i takovej divnej zvuk, mám podezření na setrvák ?, mám tam dát jednohmotu, nebo klasiku ? z čeho tam pásne jednohmota ? + lamela a přítlak ?
Druhá otázka je jakou turbínu tam naroubovat ,neveřím že tahle vydrží dlouho- takže jakou silnější tam bez problémů dostanu abych toho nemusel moc upravovat.
Díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

set ATD 1Z ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

vydrží to i s čipem ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

s organikou na lamele jo a můžeš mít i dost krutu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

co znamená ta Organika ? kdo to dělá, jak to vypadá , to je nová lamela nebo stará obložeá ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud nemáš DPF, tak tam můžeš naroubovat VA ze 130k nebo VB ze 150k, na výfuku se jen převaří příruba
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

Huml píše:pokud nemáš DPF, tak tam můžeš naroubovat VA ze 130k nebo VB ze 150k, na výfuku se jen převaří příruba
z čeho to jsou turba a kde se dají sehnat ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

třeba G4 130 nebo 150k
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

muže mi prosím nikdo napsta konkrétní číslo toho turba ?
a zkontrolovat mi čísla té spojky ?
setrváku je 028 105 269B
lamela 028 141 035 C
přítlačák 074 141 025 B
ložislo ??

Děkuju
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kontaktuj andrého, určitě ti najde turbo podle tvých požadavků ;)
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

a ta spojka ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

dyť ti to psal Ladas ne
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Stačí na kat navařit 3dír přírubu a VB turbo je doma. P.huml to nestíhá fotit :)
Ale lepší je dat ten obal pryč na VB ta bylo OK na hybridu to hučelo, ale mám i kuchlej zadní tlumič.
Spojka zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=135

Obrázek
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

toby dekuju za foto, a koukal jsem že jsi ten setrvák nechával stočit , je to nutný ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to lepší, u těchto motorů je setrvák blíž plechu co je mezi motorem a převodovkou a jak se to ohřeje a ten plech se tam pravděpodobně trošku prohne, tak to tak šustí, když se na to vyprdneš, za čas to přestane, tím stočením se tomu předejde
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“