Stránka 1 z 1
OCT II 1,9TDI - drnčení přístrojové desky
Napsal: 05 led 2010, 16:54
od PetrK
Prosím o pomoc ... při cca 3.000 ot/min a zatížení motoru (např. jízda po dálnici do kopce) se ozývají kovově drnčivé zvuky ze středové "kapličky" s výdechy na přístrojovce (asi). Je to děsně otravné při jízdě zejména po dálnici. Netušíte čím by to mohlo být? Děkuji. P

Napsal: 05 led 2010, 18:49
od patrik.kloucek
Napsal: 05 led 2010, 18:56
od cosby
Vyndat výdechy prostřední a mezi palubku a centr.nosnou rouru vložit molitan
Napsal: 06 led 2010, 01:07
od PetrK
cosby píše:Vyndat výdechy prostřední a mezi palubku a centr.nosnou rouru vložit molitan
Díky za inspiraci ... asi se zeptám hloupě, ale jak je vyndám (ty prostřední výdechy)? Šroubky nikde žádné

... připadá mi, že ta schránka s výdechy je tam jen nějak nacvaklá a když na ní zmáčknu, tak se lehce pohybuje ... díky
Napsal: 06 led 2010, 07:20
od cosby
zepředu v rohu podebrat směrem nahoru a postupně vytáhnout
Napsal: 06 led 2010, 19:38
od notobi
hele a nerozléhá se to od urezlýho držáku výfuku? a máš jen pocit že to je z přístrojovky? neznám moc případů kdy by byl u Jedničkový Octavie problem s přístrojovkou. A nikdy nezapomenu na to jak sem si takhle vyndal ven přístrojovku kde bylo vše OK a nakonec do dělal uvolněnej šroub na plastu pod motorem vyjela ven ta plechová matka co je cvaklá v nápravnici a jak jel nad 70km/h začlo to drnčet
Napsal: 06 led 2010, 19:50
od kevino
notobi píše:hele a nerozléhá se to od urezlýho držáku výfuku? a máš jen pocit že to je z přístrojovky? neznám moc případů kdy by byl u Jedničkový Octavie problem s přístrojovkou. A nikdy nezapomenu na to jak sem si takhle vyndal ven přístrojovku kde bylo vše OK a nakonec do dělal uvolněnej šroub na plastu pod motorem vyjela ven ta plechová matka co je cvaklá v nápravnici a jak jel nad 70km/h začlo to drnčet
citaj od zaciatku

octa II

Napsal: 06 led 2010, 19:53
od notobi
sorry popletly se mi dvě okna kdyžtak muj příspěvek smazat