Pěna ve vracečce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pěna ve vracečce
Chtel bych se zeptat..zatim mě to nedělá žádnou neplechu a je možné, že to nic neni, ale když je motor studený a nastartuju, tak je ve vracecce husta pena, ktera po zahrati zmizi a je tamnafta normalne..
Vymenil sem hadicky,jelikoz sem si myslel, ze tam neco netesni, ale vysledek porad stejny.
Jinak, rano startuje to uplne v pohode, jen nesmim chcipnout motor kdyz je jeste studeny, pak to cca 10 vterin toci, nez chytne...ale jede naprosto normalne...
Marea 1.9TD 55kW
Vymenil sem hadicky,jelikoz sem si myslel, ze tam neco netesni, ale vysledek porad stejny.
Jinak, rano startuje to uplne v pohode, jen nesmim chcipnout motor kdyz je jeste studeny, pak to cca 10 vterin toci, nez chytne...ale jede naprosto normalne...
Marea 1.9TD 55kW
rucni pumpu nemam..cerpadlo je bosh..jinak, pena tam je jen kdyz nastartuju studene auto..po ujeti par kilaku tam uz neni...Na prepady sem se dival taky a vsude je sucho, tak ty myslim, ze to nebudou..jericho-3 píše:jestli jsi prověřoval hadice a přepady,může ti přisávat čerpadlo..zkoušel si před startem pri zapnutém klíčku zapumpovat a vyhnat vzduch a pěnu přepadem ven,?jde to?Máš čerp. bosch nebo lukas?
Tak trochu me to zacalo blbnout..kdyz je to studene, tak jako by tam nesla nafta..max 1000 otacek, cukani..kdyz timto stylem ujedu tak dva kylaky a auto se zahreje, tak jako by nic vali uplne v pohode...
Po vypnuti motoru sem se podival na hadicky a nafta vali jak vraceckou tak zpatky pres filtr zpet do nadrze..nechapu..
Rozhodl sem se vycistit saci kos, byl dost zasrany, vycistil sem jej, ale dela me to porad to stejne!
Zajimave je, ze kdyz odpojim hadicku smerujici od nadrze k filtru a ponorim ji do flasky s naftou, tak to jede uplne v pohode...
Co myslite..cim to muze byt? Zeby nejkde ucpana hadicka mezi nadrzi a filtrem?
Po vypnuti motoru sem se podival na hadicky a nafta vali jak vraceckou tak zpatky pres filtr zpet do nadrze..nechapu..
Rozhodl sem se vycistit saci kos, byl dost zasrany, vycistil sem jej, ale dela me to porad to stejne!
Zajimave je, ze kdyz odpojim hadicku smerujici od nadrze k filtru a ponorim ji do flasky s naftou, tak to jede uplne v pohode...
Co myslite..cim to muze byt? Zeby nejkde ucpana hadicka mezi nadrzi a filtrem?
Neviem presne jak to ma ta Marea. Ale prepad do nadrže pojde z cerpadla. Jedna trubka bude privod,cez holenderovy srob a prepad by mal byt formou obyc hadicky zaistenej eskapaskou. A prefuknut aj prepady na vstrekoch.deflector píše:necistil sem nic jineho...kde se to tam nachazi, nebo jak na to?alfik píše:A cistil si aj prepad do nadrze?
A este taka otazka.Palivovy filter bol meneny a neprisava tadial?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
palivoy filtr byl meneny pred 4 mesicema...prisavat to z nej asi nebude, teda aspon myslim, protoze to tahne po vypnuti motoru naftu z5 do nadrze a to tak ze je cerpadlo jako by uprostred a z nej to jde jak vraceckou zpatky tak i z filtru..alfik píše:Neviem presne jak to ma ta Marea. Ale prepad do nadrže pojde z cerpadla. Jedna trubka bude privod,cez holenderovy srob a prepad by mal byt formou obyc hadicky zaistenej eskapaskou. A prefuknut aj prepady na vstrekoch.deflector píše:necistil sem nic jineho...kde se to tam nachazi, nebo jak na to?alfik píše:A cistil si aj prepad do nadrze?
A este taka otazka.Palivovy filter bol meneny a neprisava tadial?
jen sem menil minuly tyden hadicky k filtru, od filtru k cerpadlu a od cerpadla k nadrzi (jen ty v prodtoru motoru)..od te doby to zacalo blbnout vic..
mam tam filtr z Cromy, a vracecka jde primo do nadrze...albert22 píše:Jestli jsem to dobře pochopil, tak bych zrušil vracečku z čerpadla k filtru. Je to tam stejně jenom na rychlejší předehřev nafty.
Jinak, dnes zase..po nastartovani cca 10 min kolisani otacek..ikdyz stojim na plynu,tak jdou max do 950 ot/min (a to stat musim, jinak to zdechne)..po 10 min jak se auto zahreje problem zmizi a auto vali normalne
Navedl bych přívod i přepad do kanistru ,natočil ,sledoval bubliny až zmizí,zhasnul motor a nechal to do rána a ráno zase zkusit...a kdyby znova,vyřadil bych filtr/chvíli se to bez něj nepodělá a zase natočil s kanistrem a nechal do rána...Pak už zbývájí jen hadice přívodu do čerpadla a hadice přepadu...A potom čerpadlo....Je to sraní,ale jinak to někdy nejde...viděl jsem prasklý hlinikový vršek filtru.... /
nepropadat panice...
Chlapi diky..s tema hadickama to zkusim..zatim jsem zkousel dat hadicku sani do kanistru a bylo vsechno OK...zkusim aji ostatni.
Jinak, cerpadlo je BOSH..Doufam, ze jestli podfukuje,tak se da nejak opravit..Ale myslim, ze ne, jelikoz kdyz se auto zahreje je vsechno v poradku a auto jede jak ma..
Napadly me jeste vstriky..ale to asi taky ne..
Jinak, cerpadlo je BOSH..Doufam, ze jestli podfukuje,tak se da nejak opravit..Ale myslim, ze ne, jelikoz kdyz se auto zahreje je vsechno v poradku a auto jede jak ma..
Napadly me jeste vstriky..ale to asi taky ne..
tak to asi nie vstrekydeflector píše:Chlapi diky..s tema hadickama to zkusim..zatim jsem zkousel dat hadicku sani do kanistru a bylo vsechno OK...zkusim aji ostatni.
Jinak, cerpadlo je BOSH..Doufam, ze jestli podfukuje,tak se da nejak opravit..Ale myslim, ze ne, jelikoz kdyz se auto zahreje je vsechno v poradku a auto jede jak ma..
Napadly me jeste vstriky..ale to asi taky ne..
passat 1.9 TDI 96kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw