Stránka 1 z 1
Vymena pristrojovky
Napsal: 09 led 2010, 16:25
od jordee_23
Kamos ma GIV 99 a zohnal novsiu pristrojovku. samozrejme skusal ju no imobilizer ho nepustil.
ako to spravne spojazdnit.
Vycitat a nastavit predpokladam. otazka cim a ako.
poradi niekto .
dik
Napsal: 09 led 2010, 16:38
od Dozbec
napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo
Re: Vymena pristrojovky
Napsal: 09 led 2010, 17:11
od kevino
jordee_23 píše:Kamos ma GIV 99 a zohnal novsiu pristrojovku. samozrejme skusal ju no imobilizer ho nepustil.
ako to spravne spojazdnit.
Vycitat a nastavit predpokladam. otazka cim a ako.
poradi niekto .
dik
vagtacho a VCDS alebo vagcommander a VCDS
Napsal: 09 led 2010, 17:53
od jordee_23
Dozbec píše:napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo
aha ..
G IV aj s povodnou pristrojovkou je 99 nova je 2003 ...
ta stara je trocha oddrbana . je tam trocha ko plosak
.. mam vag commander 1.2
Napsal: 09 led 2010, 19:26
od huhu
jordee_23 píše:Dozbec píše:napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo
aha ..
G IV aj s povodnou pristrojovkou je 99 nova je 2003 ...
ta stara je trocha oddrbana . je tam trocha ko plosak
.. mam vag commander 1.2
tak to bez upravy nezpojizdníš 99 je 2g a ty z r.v.03 je 3g
Napsal: 09 led 2010, 20:57
od Panky
Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.
Napsal: 09 led 2010, 21:28
od kevino
Panky píše:Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.
pochybujem ze to takto pojde.
Napsal: 10 led 2010, 02:13
od lubomt
kevino píše:Panky píše:Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.
pochybujem ze to takto pojde.
kedysi davno som to skusal. Ak mas model 2000 tu origo,tak ano,ak model 1999, tak zabudni. R 2003 ma inu komunikaciu
Napsal: 10 led 2010, 12:14
od Panky
Omlouvám se. Nedošlo mi hned že 2g jede po K-line a 3g je na CAN-busu. Ale když je stejná g. tak stačí přepájet paměť.
Napsal: 10 led 2010, 16:28
od LCLEON
ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma
Napsal: 10 led 2010, 16:45
od kevino
LCLEON píše:ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma
ja som to tirez prerabal ale bolo to "troska" viac

Napsal: 10 led 2010, 20:20
od jordee_23
LCLEON píše:ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma
este som to uplne neplytval , ale daval som si do GIII ABS z OI rocnik 00
malo to uz CAN kdez to GIII len Kcko ...
samozrejme bolo treba prepinovat , a potom spravne nakodovat. inak to nefakcilo a samozrejme hadzalo chybu ze nefakci CAN bus.
takze nejak takto by to mohlo byt aj tu ci ??
a este jedna otazka (s tymto som sa nikdy nehral) k novej palubovke staci pridat esxistujuce kluce ci ?
druha moznost prepisat v novej palubke ''nieco'' zo starej
ale to sa da tocielit aj tym prvym postupom nie ??
dik za osvetlenie tychto veci.