Stránka 1 z 1

Vymena pristrojovky

Napsal: 09 led 2010, 16:25
od jordee_23
Kamos ma GIV 99 a zohnal novsiu pristrojovku. samozrejme skusal ju no imobilizer ho nepustil.

ako to spravne spojazdnit.

Vycitat a nastavit predpokladam. otazka cim a ako.

poradi niekto .

dik

Napsal: 09 led 2010, 16:38
od Dozbec
napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo

Re: Vymena pristrojovky

Napsal: 09 led 2010, 17:11
od kevino
jordee_23 píše:Kamos ma GIV 99 a zohnal novsiu pristrojovku. samozrejme skusal ju no imobilizer ho nepustil.

ako to spravne spojazdnit.

Vycitat a nastavit predpokladam. otazka cim a ako.

poradi niekto .

dik
vagtacho a VCDS alebo vagcommander a VCDS

Napsal: 09 led 2010, 17:53
od jordee_23
Dozbec píše:napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo
aha ..

G IV aj s povodnou pristrojovkou je 99 nova je 2003 ...

ta stara je trocha oddrbana . je tam trocha ko plosak

.. mam vag commander 1.2

Napsal: 09 led 2010, 19:26
od huhu
jordee_23 píše:
Dozbec píše:napis aspon roky vyroby pristrojovek ta novejsi muze mit jinou generaci imo
aha ..

G IV aj s povodnou pristrojovkou je 99 nova je 2003 ...

ta stara je trocha oddrbana . je tam trocha ko plosak

.. mam vag commander 1.2
tak to bez upravy nezpojizdníš 99 je 2g a ty z r.v.03 je 3g

Napsal: 09 led 2010, 20:57
od Panky
Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.

Napsal: 09 led 2010, 21:28
od kevino
Panky píše:Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.
pochybujem ze to takto pojde.

Napsal: 10 led 2010, 02:13
od lubomt
kevino píše:
Panky píše:Tak přepájet paměť z starý do nový přístrojovky. Nejsem si jist ale měla by se tim vrátit i ta 2g do nový přístrojovky. A hlavně nemusí kodovat klíče.
pochybujem ze to takto pojde.
kedysi davno som to skusal. Ak mas model 2000 tu origo,tak ano,ak model 1999, tak zabudni. R 2003 ma inu komunikaciu

Napsal: 10 led 2010, 12:14
od Panky
Omlouvám se. Nedošlo mi hned že 2g jede po K-line a 3g je na CAN-busu. Ale když je stejná g. tak stačí přepájet paměť.

Napsal: 10 led 2010, 16:28
od LCLEON
ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma

Napsal: 10 led 2010, 16:45
od kevino
LCLEON píše:ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma
ja som to tirez prerabal ale bolo to "troska" viac :D

Napsal: 10 led 2010, 20:20
od jordee_23
LCLEON píše:ale da sa to pekne spravit,len tam musis toho troska viac prerobit,mam to odskusana na mojej O1 mam 99 a daval som z O1 r.v.04,a vsetko slape ako ma
este som to uplne neplytval , ale daval som si do GIII ABS z OI rocnik 00

malo to uz CAN kdez to GIII len Kcko ...

samozrejme bolo treba prepinovat , a potom spravne nakodovat. inak to nefakcilo a samozrejme hadzalo chybu ze nefakci CAN bus.

takze nejak takto by to mohlo byt aj tu ci ??

a este jedna otazka (s tymto som sa nikdy nehral) k novej palubovke staci pridat esxistujuce kluce ci ?
druha moznost prepisat v novej palubke ''nieco'' zo starej
ale to sa da tocielit aj tym prvym postupom nie ??

dik za osvetlenie tychto veci.