brzdenie v teplotach okolo bodu mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

brzdenie v teplotach okolo bodu mrazu

Příspěvek od deviltaz »

Mam taky zvlastny problem , pri teplote od 0 donej. 4 stupnov mam tesne po nastartovani zatuhnuty brzdovy pedal ,ked druhy treti krat zabrzdim vsetko je OK a potom uz nie je problem.auto brzdi super.a stane sa mi to len pri tej teplote. nieco som tu uz cital o tom ale pozeral som tu hadicu k posilovacu a je OK. Akurat si nie som isty , ze pri vstupe tej hadice do posilovaca to zafukne ked tocim s celym tym tesnenim(obr. z ETKY) ....ma to tak robit? alebo mam vymenit celu hadicu komplet ? ci radsej sa zamerat na brzdovu kvapalinu a odvzdusnenie? co vy na to?Obrázek
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

kdy jsi naposled měnil brzdovku. Moc ráda do sebe natahuje vodu, která samozdřejmě pak mrzne.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

misa.89 píše:kdy jsi naposled měnil brzdovku. Moc ráda do sebe natahuje vodu, která samozdřejmě pak mrzne.
Mohlo by být... ono i v autorizácích je móda odsát pouze nádobku a dolít novou :D
GIV Variant TDi ???kW
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

brzdová kapalina má interval výmněny max 2roky při normálním ježdení. jinak jsou na ni testry.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

brzdovka je tam odkedy som auto kupil ,to jest rok aj pol , vtedy mala teplotu varu okolo 200, kontrolovane na STK
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

Mohlo by být... ono i v autorizácích je móda odsát pouze nádobku a dolít novou :D[/quote]

s timhle sem se setkal naopak hlavně u soukromníků a většinou to nebylo jen s timhle
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

a co ten vstup do hadice? ma to tak robit?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Když jsem koupil Boru jako 4 roky starý auto s komplet servisní historií z VW nestačil jsem se divit co vylejvám z nádobky na brzdovku. Horší než vyjetý olej. Nikdy jsem to neviděl. Auto prakticky nebrzdilo...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
deviltaz
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 26 pro 2007, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza,Slovensko

Příspěvek od deviltaz »

OK, to vsetko beriem ,brzdovku idem riesit...ale zaujima ma ci te prechod hadice moze fuknut ,ked ju napruzim alebo nie ? vie mi na toto niekto odpovedat?
apropo nove zistenie ,tuto sezonu bol ten problem len pri 1. rannom brzdeni a to len pri teplotach od na 0 stupnov do 4 stupnv celzia a len pri vysokej vzdusnej vlhkosti.( to zn. ze nemrzlo !!!)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“