Stránka 1 z 1

Padání výkonu na 1z

Napsal: 10 led 2010, 16:17
od avant
Cawec mám Audi 80 b4 1.9tdi a řeším už delší dobu jeden problém a nevím už co dál.Když je motor ohřátý zhruba na 90 tak když podržím plný plyn na trojku a jedu tak 85-90 tak mi spadne výkon,to samé 4 a 5,ale 1 a 2 to nedělají.Zkontroloval jsem podtlakové hadice a vyměnil turbo a na diagnostice mi to řeklo jen sporadickou chybu,že je něco s předstřikem a pořád to dělá.Už nevím čím to je!!! (wallbash) Porad te mi prosím a předem díky

Napsal: 10 led 2010, 17:15
od skramo
Tak tohle jsem řešil na svém Toledu , taky 1Z, tak při 90 na popslední tři kvalty si to ubralo( snížil se výkon). Na diagnostice to hlásilo sporadickou chybu počátku předvstřiku. Měnilo se všechno možný : N75, hadičky, 2x se dávala nová váha vzduchu, kontrolovala se regulace turba, hadice od turba , IC a na nic jsme nemohli přijít. Mysleli jsme si, že chyba bude v čerpadle, tak se nejdřív vyměnil ventil regulace předvstřiku a protože závada byla pořád stejná, tak jsme vyměnili nakonec celý čerpadlo, ale nic. Tak nakonec jsme vyměnili řídící jednotku - a bylo po problému - dělala to řídící jednotka.

Napsal: 11 led 2010, 15:42
od avant
Na jediný co jsem nekoukl je hadička co jde do Ř.J.Ale to s tím předstřikem mi to taky ukázalo

Napsal: 11 led 2010, 20:30
od turdy VW
A nepadá ti to náhodou do nouzáku vlivem špatného předvstřiku...???
Základ je seřízení počátku vstřiku kanál 4 hodnota -2 až +2...
Potom bych se pídil dál...

Napsal: 11 led 2010, 23:43
od m5668443578
Vzhledem k tomu že počátek vstřiku je regulován elektronicky a využívá se tlaku v čerpadle, mohlo by se jednat o nedostatek paliva v čerpadle, to by způsobilo že nejde natočit počátek vstřiku tak jak je požadováno a padne do nouzového režimu. Koukni na sací koš jestli jdou volně profouknout ventilky, hlavně ten co vede k čerpadlu.

Napsal: 12 led 2010, 16:54
od avant
Já už si nevím rady.Ale začalo to takhle blbnout až potom co jsem dal nový palivový fitr.

Napsal: 13 led 2010, 12:40
od Obi
Dělalo mi to to samí a byla to prodřená hadička do jednotky,ale určitě
nastavit předvstřik a skouknout hadičky,jestli ti to po tý výměně filtru necucá luft.

Napsal: 13 led 2010, 21:00
od avant
Chlapi tak jsem ted zkoušel jednu věc,nachal jsem tam 3 a plynule přidával plyn.Otáčky šli až do 5000 a měl jsem tam na 3 tak 125km/h a žádný výpadek!A pak to samé ale hned jsem tomu naložil a jak vylezli otáčky na 4000 tak to zase stáhlo výkon.Takže tam musí jít málo nafty asi,jinak si to neumím představit.Zítra tam zkusím dát jiný palivový filtr a zkusím co to udělá.Tak zatím čawec (noteeth)

Napsal: 13 led 2010, 21:28
od pafka
nebo bordel na sítku v nádrži

Napsal: 14 led 2010, 15:24
od avant
Nádrž jsem měl venku a ta je čistá a i nasávací hrdlo.

Napsal: 14 led 2010, 22:32
od Nms
Mě na 1Z padá tlak turba- nafoukne 1.2 a pak spadne na 0.6 a dřív to zregulovalo na 1krásně. Máte nějakej poznatek?

Napsal: 15 led 2010, 16:46
od avant
Pánové tak takovouhle závadu jsem opravdu nečekal.Dal jsem tam jiný "starší" palivový filtr a hádejte co se stalo?Audina jede uplně krásně a nic nepadá jako předtím.Tak se uvidí jak to bude dál.Všem s pozdravem AVANT

Napsal: 24 led 2010, 18:11
od avant
Tak jsem vyměnil komplet podtlakové hadičky co jsem našel a výsledek....JE TO POŘÁD STEJNÝ!!!!Je to už na kulku do hlavy!!!!! (wallbash) :x