Zvlněné kotouce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Zvlněné kotouce

Příspěvek od Stavros »

Mel jsem na OCT.1 zvlneny kotouce, tak jsem koupil novy a po par kilometrech jsem na tom stejne. Pry ma skoda nejaky vyrobni vady. Co s tim , cim to muze byt? Diky
Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

Co jsi tam koupil za kotouče??Myslim značku.. A desky jsi u toho taky měnil??Nepřibržduje ti jedno kolo trošku??
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

koupil jsem celou sadu myslim, ze ATE. Nezda se mi, ze by to pribrzdovalo. Dela to ve vyssich rychlostech na dalnici treba.
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 20:54

Příspěvek od Non1 »

A ako sa to prejavuje ? Robí to len pri brzdení, alebo sa to brzdením zhoršuje, alebo to robí len pri jazde ?
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 22:34

Příspěvek od skramo »

Nejhorší pro kotouče je, když jedeš z kopce a brzdíš, oni se pořádně zahřejí a pak přijedeš někam na křižovatku, kotouče jsou rozžhavený a zůstaneš stát na na brzdě a pak jsou hned zvlněné. A neudělal jsi chybu při montáži, pečlivě si očistil všechny dosedací plochy? ATE by neměly být úplné šitky, osobně preferuji Brembo.
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

ja myslim, ze jsem to vymenil spravne. vsechno jsem vycistil a odmastil tech. benzinem. Projevuje se to tak, ze pri brzdeni z vyssich rychlosti se rozklepe volant.
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

mal som v ruke vyjadrenie fy FERODO kde sa tymto problemom dost detailne zaoberali. V kratkosti sa to pokusim napisat: ak jazdis na uz opotrebovanych kotucoch, ich axialnu volu (kolma na smer rotacie kotuca) zachytavaju a absorbuju vsetky cleny napravy (capy, silentbloky), cim v tychto clenoch vznika opotrebenie teda vola. Tento jazdeny a krivy kotuc sa teda relativne zda byt rovny, lebo vsetko okolo kotuca tuto nerovnost eliminuje...
Ak vymenis nove kotuce, ktore su rovne, sily vznikajuce pri brzdeni maju snahu rozkmitat kotuc a koleso, ale nakolko je axialna vola kotuca nulova, tieto sily sa prenesu na ostatne prvky napravy. Tieto prvky su uz aj s volou, takze to kmitanie nesposobuje zly kotuc, ale opotrebovanie ostatnych clenov napravy.
Vyrobcovia brzdovych kotucov preto odporucaju pri vymene brzd. kotucov menit vsetky prvky napravy.
Ja osobne som to tak urobil a je to v 100%-nom stave, dosticky aj kotuce FERODO Premium, dosky vydrzali 107 tis. KM, kotuc jazdim dalej...
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

no, je to logicky, co vsechno si tam vymenil teda? Ne, ze bych chtel narvat deset tisic do repase napravy. :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Stavros píše:ja myslim, ze jsem to vymenil spravne. vsechno jsem vycistil a odmastil tech. benzinem. Projevuje se to tak, ze pri brzdeni z vyssich rychlosti se rozklepe volant.
máš špatné destičky jsou tvrdé přehřívají kotouče mrkni na krabici od desek jaký máš brzdový systém, ATE,Tewes,voltswagen,
tohoto jevu se nezbavíš, jen výměna desek miloš
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Dushky888 píše:mal som v ruke vyjadrenie fy FERODO kde sa tymto problemom dost detailne zaoberali. V kratkosti sa to pokusim napisat: ak jazdis na uz opotrebovanych kotucoch, ich axialnu volu (kolma na smer rotacie kotuca) zachytavaju a absorbuju vsetky cleny napravy (capy, silentbloky), cim v tychto clenoch vznika opotrebenie teda vola. Tento jazdeny a krivy kotuc sa teda relativne zda byt rovny, lebo vsetko okolo kotuca tuto nerovnost eliminuje...
Ak vymenis nove kotuce, ktore su rovne, sily vznikajuce pri brzdeni maju snahu rozkmitat kotuc a koleso, ale nakolko je axialna vola kotuca nulova, tieto sily sa prenesu na ostatne prvky napravy. Tieto prvky su uz aj s volou, takze to kmitanie nesposobuje zly kotuc, ale opotrebovanie ostatnych clenov napravy.
Vyrobcovia brzdovych kotucov preto odporucaju pri vymene brzd. kotucov menit vsetky prvky napravy.
Ja osobne som to tak urobil a je to v 100%-nom stave, dosticky aj kotuce FERODO Premium, dosky vydrzali 107 tis. KM, kotuc jazdim dalej...
tohle vyjadreni nemelo jen Feredo ale i Ate Bosch TRW Lucas. Mam to v pdf na meilu.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

Stavros píše:no, je to logicky, co vsechno si tam vymenil teda? Ne, ze bych chtel narvat deset tisic do repase napravy. :D
menil som komplet vsetko, auto mam hlavne na robotu, takze si na seba vyraba.....
ale teraz ma napadla este jedna vec, kamos vymenil tak isto nove kotuce aj dosky, prvych 500km to bolo super, potom to zacalo znovu triast asi tak dalsich 500km a ked mali kotuce cca 1000km, dalo sa to samo do poriadku a uz to netriaslo
je to alchimia zosuladit material kotuc-doska, ja davam vsetko rovnakej znacky, ale je to vec nazoru...
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 22:34

Příspěvek od skramo »

[nemelo jen Feredo ale i Ate Bosch TRW Lucas. Mam to v pdf na meilu.[/quote]


No, připadá mi to, že se tímto vyjádřením výrobci kryjí v případě reklamace. Přeci nebudeš při každé výměně dělat generálku nápravy :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33535
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé je že máš origo desky origo kotoruče ojeté, nic nekmitá

dáš novou sadu a třepe jak kráva hodíš tam ty taré kotouče a desky a je klid,

vyměníš jen desky a zas třepeš jak pako

viděl jsem čepy na vypadnutí, vytřískané ramena, vůle v ložisku že kolo lítalo, gumy byly sežrané za 3OOO km a při brzdění nic netřepalo,
(hm) miloš
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

slovacek.milos píše:zajímavé je že máš origo desky origo kotoruče ojeté, nic nekmitá

dáš novou sadu a třepe jak kráva hodíš tam ty taré kotouče a desky a je klid,

vyměníš jen desky a zas třepeš jak pako

viděl jsem čepy na vypadnutí, vytřískané ramena, vůle v ložisku že kolo lítalo, gumy byly sežrané za 3OOO km a při brzdění nic netřepalo,
(hm) miloš
presne o tomhle tam pisou. Prislo mi to na moji reklamaci a nikdo se semnou dal nebavil (wallbash) ..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“