Prečo nebrať 85kw?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Prečo nebrať 85kw?
Ahojte všetci. Mám zaujem o Boru variant Tdi. Viem ,že 85kw motor nie je až taký vydarený ako 81kw ale na slovensku zohnať boru s 81kw motorom je nemožné. Je ten motor 85kw až taký zlý???
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Protože je to první PD a jako každý začatek má své mouchy a dětský bolesti.Jeho nástupce 74kw/96KW je podstatně podařenější.Další problém bude,že 85KW se dával kolem roku 2000 a tak už auto bude mít min 200-300tkm a to už je na ten motor dost.Rozhodně rotačka v 300tkm je zajetá.U 85KW PD tomu tak není.Ale vždy záleži jak se o to kdo staral.Jinak
slušná bora se dá sehnat za 4.500Euro i s motorem 81KW.Třeba tahle 2001,200TKM,81KW.
slušná bora se dá sehnat za 4.500Euro i s motorem 81KW.Třeba tahle 2001,200TKM,81KW.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Nesmysl, 300tkm není hodně ani pro PD. Měl jsem ASZ (série 130k, 310Nm) a s 305tkm na LL olej měl před čipem na brzdě 136k, 326Nm. Naprosto bez kouře, start v zimě na drc, bez sebemenšího dolévání oleje. Stejně tak další PD co znám, s podobným proběhem.sharik4x4 píše:Protože je to první PD a jako každý začatek má své mouchy a dětský bolesti.Jeho nástupce 74kw/96KW je podstatně podařenější.Další problém bude,že 85KW se dával kolem roku 2000 a tak už auto bude mít min 200-300tkm a to už je na ten motor dost.Rozhodně rotačka v 300tkm je zajetá.U 85KW PD tomu tak není.Ale vždy záleži jak se o to kdo staral.Jinak
slušná bora se dá sehnat za 4.500Euro i s motorem 81KW.Třeba tahle 2001,200TKM,81KW.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nevím jestli 300tkm je nesmysl,ale jak jsem již psal nejvíc záleží kdo s tím jezdí.Jinak první PD 85KW nemůžeš stovnávat s ASZ/96kw/která je už podstatně vylepšená jak již jsem psal,stačí číst/nesrovnávej jablka s hruškama/.Prostě 85KWPD je daleko víc náchylná na poruchy,ale to ještě neznamená že by nenajela 500Tkm.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Samozřejmě čtu, všeobecně největší bolestí 85PD jsou písty. A jiné - konstrukční rozdíly mezi 85 a třeba 96? V principu žádné, pouze více dimenzované díly. 85 má v podstatě spodek z 81... Já osobně bych 85 do baráku nechtěl ani za zlatý prase. Tu životnost jsem bral všeobecně pro PD.
Jinak pro srovnání: Bora ASZ (300tkm) vs. Golf AJM (190tkm), oboje s čipem - na silnici naprosto srovnatelný. Ani jeden neměl navrch při rozjezdu ani při cca 200km/h.
Jinak pro srovnání: Bora ASZ (300tkm) vs. Golf AJM (190tkm), oboje s čipem - na silnici naprosto srovnatelný. Ani jeden neměl navrch při rozjezdu ani při cca 200km/h.

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 424
- Registrován: 20 říj 2009, 16:04
- Bydliště: Praha - Západ
Odpovědi: 0
já si myslím že je to kus od kusu, mam AJM v Boře a jsem stím naprosto spokojený, je to pěkně pružný, je to super dělník, a spotřeba taky ok, sice jsem dělal těsnění pod hlavou, ale stím jsem počítal když se to kupovalo, taky cena podle toho byla přizpůsobená, na tacháči to má necelých 150tkm, al e počítám stím ž eje to zkrouhlý, ale všeobecně spokojenost.... krom toho těsnění jsem nic nedělal, to co jsem dělal jsou síše moje vejmysly....

VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
85kW je úplně normální PD jako každý jiný. Pravdou je,že znám spoustu PD85, co u nich fouklo těsnění pod hlavou cca kolem 200 tis a u některých praskají písty - ale jen písty Mahle. Pokud bych si měl vybrat, tak radši 96kW
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Kubass
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 14 pro 2008, 21:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Odpovědi: 0
Já měl taky boru 85ku a byl sem spokojenej. Fouklo mi tam pod hlavou těsnění a odešla volnoběžka,jinak vše v pořádku.Jelo to hodně fajnově,uvnitř to bylo třeba proti oct I tichoučké..Já by sem si ji klidně koupil znovu. Ale samozdřejmě by byla lepší 96ka ale jen kvúli výkonu... 

Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 291
- Registrován: 04 črc 2009, 14:33
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
přidavam se.mam to 3,5roku a 60tkm.mam to z autohausu.jezdím vetšinu po meste.krome toho tesnení se taky nic nepos....Borath píše:já si myslím že je to kus od kusu, mam AJM v Boře a jsem stím naprosto spokojený, je to pěkně pružný, je to super dělník, a spotřeba taky ok, sice jsem dělal těsnění pod hlavou, ale stím jsem počítal když se to kupovalo, taky cena podle toho byla přizpůsobená, na tacháči to má necelých 150tkm, al e počítám stím ž eje to zkrouhlý, ale všeobecně spokojenost.... krom toho těsnění jsem nic nedělal, to co jsem dělal jsou síše moje vejmysly....


když bude peknej kousek za dobre prachy tak ho vezmi
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi