Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Peter_11
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 led 2010, 18:07
Odpovědi: 0

Ako vybrat to spravne ANALOGOVE webasto?

Příspěvek od Peter_11 »

Mam zaujem kupit zanovne webasto,ale je ich tolko typov, ze sa v tom prestavam orientovat.
Chcel by som Thermo TOP C Diesel ale take co sa da spustit analogovym signalom, pripadne cez W-bus z hodin 1533.

Ako zistim ktore webasto je analogove a ktore v CAN-bus len tam z obrazku a popisu na stitku?
TomášJ
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 09 led 2009, 00:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomášJ »

Webasto Thermo Top V nebrat-je pouze CANové-te jede pouze přes CAN .
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Mam podobny problem,mam doma topeni Webasto Thermo Top C a pry je ovladane Canem a nedam ho v mem připadě do VW Polo 1.9SDI 1998.Jak prosim vyřešit zapojení,aby bylo možné topení ovladádat hodinami?děkuji!!!
lock001
Přispěvovatel
Příspěvky: 418
Registrován: 23 říj 2009, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od lock001 »

a ake je webasto thermo top E???
passat 1.9 TDI 96kw

Alfa147 1.9 JTD 85kw

Audi A6 2,4 125kw
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

ThrashTheTrash píše:Mam podobny problem,mam doma topeni Webasto Thermo Top C a pry je ovladane Canem a nedam ho v mem připadě do VW Polo 1.9SDI 1998.Jak prosim vyřešit zapojení,aby bylo možné topení ovladádat hodinami?děkuji!!!

možná bych o něj měl zájem... (noteeth),tedy pokud bys nepochodil se zapojením... :-D
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

losfazeros píše:
ThrashTheTrash píše:Mam podobny problem,mam doma topeni Webasto Thermo Top C a pry je ovladane Canem a nedam ho v mem připadě do VW Polo 1.9SDI 1998.Jak prosim vyřešit zapojení,aby bylo možné topení ovladádat hodinami?děkuji!!!

možná bych o něj měl zájem... (noteeth),tedy pokud bys nepochodil se zapojením... :-D
Mam doma 3kusy a jedno je komplet s palivovym čerpadlem a držákem,neni problem se domluvit na prodeji.je to z mazdy 6,rok vyroby 2005,mně to je na nic,protože to neumi nikdo rozchodit na staršim autě!Kdyby to šlo,jedno bych chtěl pro sebe,ale musim popatrat po tom zapojeni!Zde je kontakt 776 380 640!
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ThrashTheTrash píše:
losfazeros píše:
ThrashTheTrash píše:Mam podobny problem,mam doma topeni Webasto Thermo Top C a pry je ovladane Canem a nedam ho v mem připadě do VW Polo 1.9SDI 1998.Jak prosim vyřešit zapojení,aby bylo možné topení ovladádat hodinami?děkuji!!!

možná bych o něj měl zájem... (noteeth),tedy pokud bys nepochodil se zapojením... :-D
Mam doma 3kusy a jedno je komplet s palivovym čerpadlem a držákem,neni problem se domluvit na prodeji.je to z mazdy 6,rok vyroby 2005,mně to je na nic,protože to neumi nikdo rozchodit na staršim autě!Kdyby to šlo,jedno bych chtěl pro sebe,ale musim popatrat po tom zapojeni!Zde je kontakt 776 380 640!
z mazdy 6 ? co je na tom za problem ? to chodi iba po wbus, to can nepotrebuje
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

tomiisp píše:
ThrashTheTrash píše:
losfazeros píše:
možná bych o něj měl zájem... (noteeth),tedy pokud bys nepochodil se zapojením... :-D
Mam doma 3kusy a jedno je komplet s palivovym čerpadlem a držákem,neni problem se domluvit na prodeji.je to z mazdy 6,rok vyroby 2005,mně to je na nic,protože to neumi nikdo rozchodit na staršim autě!Kdyby to šlo,jedno bych chtěl pro sebe,ale musim popatrat po tom zapojeni!Zde je kontakt 776 380 640!
z mazdy 6 ? co je na tom za problem ? to chodi iba po wbus, to can nepotrebuje

Celej problem je v tom,že s tim topenim sme byli u borca a ten nam řekl dle štitku,že to do toho meho Pola SDI nedam,protože to komunikuje přes CAN,tudíž sem zavrhl montáž do toho Pola.Pokud s tim neni problem,chtěl bych poprosit o schema zapojeni.Hodiny k tomu nemam,ale seženu si je,to pro mě neni problem,ale aby to šlo nějak rozchodit!děkuji
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ThrashTheTrash píše:
tomiisp píše:
ThrashTheTrash píše: Mam doma 3kusy a jedno je komplet s palivovym čerpadlem a držákem,neni problem se domluvit na prodeji.je to z mazdy 6,rok vyroby 2005,mně to je na nic,protože to neumi nikdo rozchodit na staršim autě!Kdyby to šlo,jedno bych chtěl pro sebe,ale musim popatrat po tom zapojeni!Zde je kontakt 776 380 640!
z mazdy 6 ? co je na tom za problem ? to chodi iba po wbus, to can nepotrebuje

Celej problem je v tom,že s tim topenim sme byli u borca a ten nam řekl dle štitku,že to do toho meho Pola SDI nedam,protože to komunikuje přes CAN,tudíž sem zavrhl montáž do toho Pola.Pokud s tim neni problem,chtěl bych poprosit o schema zapojeni.Hodiny k tomu nemam,ale seženu si je,to pro mě neni problem,ale aby to šlo nějak rozchodit!děkuji
ma presne to iste vzadu na stole, Mazda 6 2005, ThermoTop C, dnes som ho mal pustene, staci ked mu pripojis palivove cerpadlo, obehove vodne (ak na nom nemas v predu vzduchy filter!, ak je tam filter a nie cerpadlo tak je to prihrievac a vodne cerpadlo si musis doriesit separatne), dalej napajanie a na tom 6pin konektore pin 1 je wbus (ci pre hodinky alebo diagnostiku)..a bufas :) (teraz tu akurat vyrabam wbus emulator ;) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

tomiisp píše:
ThrashTheTrash píše:
tomiisp píše: z mazdy 6 ? co je na tom za problem ? to chodi iba po wbus, to can nepotrebuje

Celej problem je v tom,že s tim topenim sme byli u borca a ten nam řekl dle štitku,že to do toho meho Pola SDI nedam,protože to komunikuje přes CAN,tudíž sem zavrhl montáž do toho Pola.Pokud s tim neni problem,chtěl bych poprosit o schema zapojeni.Hodiny k tomu nemam,ale seženu si je,to pro mě neni problem,ale aby to šlo nějak rozchodit!děkuji
ma presne to iste vzadu na stole, Mazda 6 2005, ThermoTop C, dnes som ho mal pustene, staci ked mu pripojis palivove cerpadlo, obehove vodne (ak na nom nemas v predu vzduchy filter!, ak je tam filter a nie cerpadlo tak je to prihrievac a vodne cerpadlo si musis doriesit separatne), dalej napajanie a na tom 6pin konektore pin 1 je wbus (ci pre hodinky alebo diagnostiku)..a bufas :) (teraz tu akurat vyrabam wbus emulator ;) )
Ano,mam tam vzduchovy filtr,tudiž čerpadlo na vodu si dořeším.Palivové čerpadlo mám.Tudíž mi zbývá pak pořešit napájení topení,zapojit palivové čerpadlo+vodní čerpadlo a ovládání přes hodiny!Pokud bych mohl poprosit o kompletní schéma co kam zapojit,bylo by to moc super.A dotaz na ten emulator,to je k čemu?převod nějakého signálu na jinou podobu?Děkuji.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ThrashTheTrash píše:
tomiisp píše:
ThrashTheTrash píše:
Celej problem je v tom,že s tim topenim sme byli u borca a ten nam řekl dle štitku,že to do toho meho Pola SDI nedam,protože to komunikuje přes CAN,tudíž sem zavrhl montáž do toho Pola.Pokud s tim neni problem,chtěl bych poprosit o schema zapojeni.Hodiny k tomu nemam,ale seženu si je,to pro mě neni problem,ale aby to šlo nějak rozchodit!děkuji
ma presne to iste vzadu na stole, Mazda 6 2005, ThermoTop C, dnes som ho mal pustene, staci ked mu pripojis palivove cerpadlo, obehove vodne (ak na nom nemas v predu vzduchy filter!, ak je tam filter a nie cerpadlo tak je to prihrievac a vodne cerpadlo si musis doriesit separatne), dalej napajanie a na tom 6pin konektore pin 1 je wbus (ci pre hodinky alebo diagnostiku)..a bufas :) (teraz tu akurat vyrabam wbus emulator ;) )
Ano,mam tam vzduchovy filtr,tudiž čerpadlo na vodu si dořeším.Palivové čerpadlo mám.Tudíž mi zbývá pak pořešit napájení topení,zapojit palivové čerpadlo+vodní čerpadlo a ovládání přes hodiny!Pokud bych mohl poprosit o kompletní schéma co kam zapojit,bylo by to moc super.Děkuji.
ovalny konektor 2 piny:
pin1= +12V
pin2= GND

ovalny konektor 6pin:
pin1 = wbus
pin6 = palivove cerpadlo (druhy kabel z cerpadla ide na GND cize zem)

cisla pinov uvidis vnutri tych konektorov, takto bude fungovat ako prihrievac, ak chces z toho nezavisle kurenie budes potrebovat este vodne cerpadlo ale ovladanie si musis urobit sam cez rele pretozu u tochto webasta nie je vyvedene ovladanie toho cerpadla (ani ho nepodporuje SW vnutri)
U mazdy boli pouzite hodinky 1533 ktore ale mali vystup na rele ktore spinalo to obehove cerpadlo a zaroven aj vetraky v aute.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

tomiisp píše:
ThrashTheTrash píše:
tomiisp píše: ma presne to iste vzadu na stole, Mazda 6 2005, ThermoTop C, dnes som ho mal pustene, staci ked mu pripojis palivove cerpadlo, obehove vodne (ak na nom nemas v predu vzduchy filter!, ak je tam filter a nie cerpadlo tak je to prihrievac a vodne cerpadlo si musis doriesit separatne), dalej napajanie a na tom 6pin konektore pin 1 je wbus (ci pre hodinky alebo diagnostiku)..a bufas :) (teraz tu akurat vyrabam wbus emulator ;) )
Ano,mam tam vzduchovy filtr,tudiž čerpadlo na vodu si dořeším.Palivové čerpadlo mám.Tudíž mi zbývá pak pořešit napájení topení,zapojit palivové čerpadlo+vodní čerpadlo a ovládání přes hodiny!Pokud bych mohl poprosit o kompletní schéma co kam zapojit,bylo by to moc super.Děkuji.
ovalny konektor 2 piny:
pin1= +12V
pin2= GND

ovalny konektor 6pin:
pin1 = wbus
pin6 = palivove cerpadlo (druhy kabel z cerpadla ide na GND cize zem)

cisla pinov uvidis vnutri tych konektorov, takto bude fungovat ako prihrievac, ak chces z toho nezavisle kurenie budes potrebovat este vodne cerpadlo ale ovladanie si musis urobit sam cez rele pretozu u tochto webasta nie je vyvedene ovladanie toho cerpadla (ani ho nepodporuje SW vnutri)
U mazdy boli pouzite hodinky 1533 ktore ale mali vystup na rele ktore spinalo to obehove cerpadlo a zaroven aj vetraky v aute.
Děkuji za popis zapojení,velice mi to pomohlo a budu se pokoušet o zapojení!
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

schemu mam iba tuto, je to pre mazdu a nie je tam nakreslene palivove cerpadlo, ale hadam pomoze :)

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdravim,chtěl sem se zeptat ohledně hodin k topeni,sehnal sem si hodiny 1530,jsou ze staršího topení a myslíte že budou komnunikovat s Webastem Thermo Top C?

Pak mě zajímá W-bus,zda to je nejaka komunikačni linka nebo to je pouze +12V po sepnutí hodin!

A jak reguluje topení Webasto Thermo Top C teplotu,když nemá teplotní čidlo ve vodě jako jiné typy třeba DW 90(používají tahače)

Děkuji
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ThrashTheTrash píše:Zdravim,chtěl sem se zeptat ohledně hodin k topeni,sehnal sem si hodiny 1530,jsou ze staršího topení a myslíte že budou komnunikovat s Webastem Thermo Top C?

Pak mě zajímá W-bus,zda to je nejaka komunikačni linka nebo to je pouze +12V po sepnutí hodin!

A jak reguluje topení Webasto Thermo Top C teplotu,když nemá teplotní čidlo ve vodě jako jiné typy třeba DW 90(používají tahače)

Děkuji
w-bus je komunikacna linka , nejak takto : F403223BEE4F03A23BD5
+12V boli u starych systemov
TTC ma cidlo teploty vody vnutri
1530 su hranate ? tie tusim nejdu po wbus, wbus-ove su okruhle
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“