Stránka 1 z 4
Ford escort 1.8 TD 66kw - zvyšuje si sám otáčky
Napsal: 19 led 2010, 08:02
od mato.20
Zdravím Vás, v poslednej dobe mám "problém" so svojim fordom, jedná sa o escort rok 1997, 1.8 TD 66kw. Ked beží na volnobeh, ale niekedy aj počas jazdy si sám zvýši otáčky z 800 ot (voľnobežných) na cca 2000 ot, drží si ich asi pol minuty a potom pomaličky zostupajú na cca 1000 ot/min a tak si ich drží.... plynové lanko mi asi neostáva vysieť, kedže to robí on sám, bez toho, aby som pred tým niečo robil s plynovým pedálom ... jedná sa o činnosť automatického sytiča alebo je niečo s čerpadlom? Dakujem za vyjadrenia
Napsal: 20 led 2010, 12:33
od mato.20
Naozaj nevie nik poradiť ?
Napsal: 20 led 2010, 14:09
od haromax
Teoreticky by to mohla být děrava membrána v turbokorektoru ,který je na vstřik. čerpadle pokud tam máš Lukas
Napsal: 20 led 2010, 14:17
od ACEMajky
Nebo olej z turba uvolneny do sani, jak chytne, vyletej otacky
Napsal: 20 led 2010, 15:55
od mato.20
naštartuje normálne, ale beží napr 10 min, a pomaly si pridá na uroven 2000 ot/min drží asi 10 sekund a potom pomaly klesnú speť na voľnobežné ... niekedy to urobí po 5 min chod, niekedy po 25 min chodu, niekedy za jazdy, niekedy vôbec.... alebo je vadný automatický sytič ?
Napsal: 20 led 2010, 19:26
od jericho-3
A kouří nebo se množství kouře nemění?Haromax to řekl,odpoj hadici od čerpadla do sání a zkus to bez ní..A podívej se,zda místo oleje nemáš naftu...a jestli ti olej nepřibývá...Nesvítí ti na volnoběh kontrolka oleje?
Napsal: 20 led 2010, 20:14
od mato.20
jericho-3 píše:A kouří nebo se množství kouře nemění?Haromax to řekl,odpoj hadici od čerpadla do sání a zkus to bez ní..A podívej se,zda místo oleje nemáš naftu...a jestli ti olej nepřibývá...Nesvítí ti na volnoběh kontrolka oleje?
No dosť dymil ešte v lete a nechal som nastaviť trisky a znížili sme predstrik, odvtedy ide dobre .. ale ked ho natočím na studeno, vyhrkne dym a pár min ide ale skôr asi para a ked sa zohreje prestane... olej nepribúda si myslím to sa zajtra pozriem ... kontrolka oleja nesvieti pri natočenom motore... a ktorú hadicu mám odpojiť ,???
Napsal: 20 led 2010, 20:41
od pistabazar
jednou my tohle to dělal totálně ucpanej vzduchovej filtr,a pořád se to stupnovalo až ten motor nešel ani zastavit,vylítl do otáček a musel jsem ho chcípnout přes kvalt poněvadž na klíček nereagoval.
Napsal: 20 led 2010, 20:43
od mato.20
vzduchový filter je úplne nový práveže
Napsal: 20 led 2010, 20:53
od pistabazar
Ten olej z turba se my moc nezdá,to by ten motor v těch otáčkách tloukl jak prase,jednou jsem to už řešil ale to pouštělo turbo víc oleje až to zastavilo motor,u tebe by to muselo být jen po troškách-zatim,a co se týká tej hadice z turba tak pokud máš intercooler na motoru zhora tak ho jen vymontuj a vyžen ho do otáček,no a pak uvidíš jestli bude lítat olej.
Napsal: 20 led 2010, 21:02
od mato.20
aháááá a ak bude lietať ? to je zlé?
Napsal: 20 led 2010, 21:08
od pistabazar
mato.20 píše:aháááá a ak bude lietať ? to je zlé?
to je velmi zlé,ale můj skromný odhad je že bude nemocný čerpadlo.
Napsal: 20 led 2010, 21:13
od mato.20
naftové či olejové ?????
Napsal: 20 led 2010, 21:23
od pistabazar
mato.20 píše:naftové či olejové ?????
no právě to naftové
Napsal: 20 led 2010, 21:26
od pistabazar
a ještě bych zkusil vytrhat veškerý palivový hadice co jdou do čerpadla a z něj-teda pokud jsou tam ještě ty starý plastový-a dal bych tam nový běžný palivový hadice všetně svorek.