Stránka 1 z 4
Jak se Vám startuje při těchto mrazech ?
Napsal: 24 led 2010, 13:06
od miklopan
Dneska jsem po ránu nastartoval až na podruhé

. Asi je to normální při těchto mrazech. Všiml jsem si, že na to má taky vliv kolik nafty je v nádrži. Pokud je v nádrži jen rezerva, tak v těchto mrazech to nastartuje hůř. Soused nenastartoval vůbec chudák

, a to má mnohem novější auto než já

Re: Jak se Vám startuje při těchto mrazech ?
Napsal: 24 led 2010, 13:19
od alfik
miklopan píše:Dneska jsem po ránu nastartoval až na podruhé

. Asi je to normální při těchto mrazech. Všiml jsem si, že na to má taky vliv kolik nafty je v nádrži. Pokud je v nádrži jen rezerva, tak v těchto mrazech to nastartuje hůř. Soused nenastartoval vůbec chudák

, a to má mnohem novější auto než já

A kolko ste tam mali? -18,-21?
Napsal: 24 led 2010, 13:36
od laumar
u nas -12 , bez zhavenia drapla na 3 otacku motora , ale min 3-5 sek. si kaslala potom sla uz v pohode. to som len skusal co spravi v takom mraze. inak normalne zhavenie cca 7sek. a start na prve otocenie.
Napsal: 24 led 2010, 13:39
od Smoke
ráno -16, no problemo, na drc (do 2ot)
Napsal: 24 led 2010, 14:09
od race tdi
V nasi krajine tez rano -15 a chyta po nazhaveni na 2-3 otacky, sice bezi chvili rozzuřeně

ale pak se po 5-10s uklidni
Re: Jak se Vám startuje při těchto mrazech ?
Napsal: 24 led 2010, 14:21
od miklopan
alfik píše:miklopan píše:Dneska jsem po ránu nastartoval až na podruhé

. Asi je to normální při těchto mrazech. Všiml jsem si, že na to má taky vliv kolik nafty je v nádrži. Pokud je v nádrži jen rezerva, tak v těchto mrazech to nastartuje hůř. Soused nenastartoval vůbec chudák

, a to má mnohem novější auto než já

A kolko ste tam mali? -18,-21?
Ránu tu bylo -16

. Všiml jsem si, že nafta má trochu mléčnej nádech
Napsal: 24 led 2010, 14:36
od Super
u nas - 19 , startol jedna basen v teplej garazi.
Napsal: 24 led 2010, 14:54
od Kovarrr
-16 az -19 (obe venku)
OII 1.9 bez problemu
Omega 2,5TD taky bez problemu (jen trvalo dyl, nez zhasne zhaveni)
Napsal: 24 led 2010, 15:08
od Boban
Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce

Napsal: 24 led 2010, 15:42
od dibarbora
Boban píše:Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní:?
Po takej porcii km by si to mal vymenit, ja som ich menil po 170 000km. To ze su KO som fakticky zistil az ked bolo pod -10, inak som to nepostrehol. Ich rozpadnutia sa bat nemusis, u mna boli este cele aj po takom mnozstve km.
Napsal: 24 led 2010, 15:50
od chipmann
No u nás dnes -13 a startovala na drc najeto 270tis. ještě původní žhavičky

Napsal: 24 led 2010, 16:07
od Mehero
u nas -12 a nastartovala na brnk,nove zhavice aj trysky,naj 155000
Napsal: 24 led 2010, 16:26
od koco
Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce

už sa my dva krát stalo že som vybral žhavič bez špičky, raz Peugeot 1,9D a druhý krát Passat B3 1,9D. Vraj sa to stane v tedy ked tryska nerozprašuje ale tečie a potom ten žhavič rozpáli ako autogén.
Napsal: 24 led 2010, 16:34
od valchaaa
Ono by bylo vhodné podotknout jak dlouho předtím se nejezdilo.
Napsal: 24 led 2010, 16:36
od Sráč
Ráno -12, 2otočka trošku se pohadal takž paráda