vypouštění oleje, TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Atomig tdi
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Odpovědi: 0

vypouštění oleje, TDI

Příspěvek od Atomig tdi »

Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli se může olej vypustit klasicky výpustným šroubem na vaně motoru? Někde jsem slyšel že u TDI se musí vysát. Tak nevím :roll:
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 bře 2006, 12:46
Odpovědi: 0

Re: vypouštění oleje, TDI

Příspěvek od phobos »

Atomig tdi píše:Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli se může olej vypustit klasicky výpustným šroubem na vaně motoru? Někde jsem slyšel že u TDI se musí vysát. Tak nevím :roll:
myslis ze ten sroub je tam jen na paradu
Atomig tdi
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Atomig tdi »

je mi vceklu jasné že ten šroub tam není jen tak pro parádu, proto se ptám. Někde jsem četl, že u TDI je hliníková vana i šroub a že by se to mělo vysát (?).
carlos01
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 27 črc 2006, 07:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Příspěvek od carlos01 »

Klidně ho vypusť, pak je lepší dát novou podložku pod výpustný šroub.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Ak by si mal moznost to vysat, je to lepsie, pretoze z vane vsetok olej nevytecie. Ale my to bezne z vane vypustame, a tak to bezne robi vacsina servisov.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nic proti, ale myslíš, že vysáním ho vycucneš všechen?
Atomig tdi
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Atomig tdi »

to jsem potřeboval vědět. Přišlo mi divné že by se olej nemohl vypoštět šroubem k tomu určeným, ale radši se zeptám než abych něco ...
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 bře 2006, 12:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phobos »

vysavaj to v servisech protoze jsou liny a kdyz to vypoustis spodem bejvas i zasranej a je to trochu pracnejsi. Nevim jak na slovensku ale me z TDIcka vytece vsechen olej z vany staci se podivat na ten sroub a pouzit to kulaty co ma na krku
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co jsem u TDi viděl vany tak mají ještě prolis aby ho vyteklo co nejvíc.
Já obvykle dělám, že z pilnosti až olej kape tak naleju cca 3 deci novýho a nechám ho jen protéci motorem.
Tom
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Já mám nájezdy, tak to tam vždycky šťouchnu předkem a už se točí! Kámoš řikal, že u nich ve firmě budou pořizovat ten výcuc, tak třeba příště zkusím i to. ;)
nemám žádné auto na naftu
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Odsávání má obrovskou výhodu: není risiko, že se strhne závit na vaně. Dost často se stane, že to někdo má načaté a tak si dá vyměnit olej a pak se starej. Bude tvrdit, že to měl v naprostém požádku a starej se. Minimálně jednou za měsíc vyrábím abnormální zátku, protoře někdo z kolegů má tenhle problém.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
nodisco
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 28 črc 2006, 14:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od nodisco »

Tak presne tohle se stalo me. Kdyz jsem to chtel uz zavrit tak mi bylo uz divny ze se ten sroub toci nejak moc dlouho a bylo to musel jsem sundat celou vanu schanet nekoho kdo mi udela novej zavit na vane a bude k tomu mit i ten sroub.... vymena oleje asi 6hodin starosti takze vazne parada
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
mekanik
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 zář 2006, 07:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od mekanik »

V 99 procentech si myslim, ze normanlne spodem. U hlinikovych van hlavne utahovat vypustak momentem 30 Nm, jinak po par vymenach strzeni zavitu. Kdyztak se delaji origo zavitove vlozky.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Po pár výměnách stržení závitu hrozí tak jako tak, protože 1,5mm stoupání do hliníku mohl vymyslet jenom ignorant. Stačí, že se na konec závitu, který vyčnívá do vany nachytá bordel a při povolování se závit strhne. Já tam vyřežu závit s větším stoupáním (2,5) a udělám zátku s kuželovým závitem a je po problému.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Výrobu nové zátky taky znám a taky důležity je to nervat jako p.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“