Felicia MPi - Simos 2P, potenciometr nastavovace klapky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Felicia MPi - Simos 2P, potenciometr nastavovace klapky

Příspěvek od Lukky »

Ahoj,
jiz dlouhou dobu mam problemy s pomalym padanim otacek a nahodnym pridanim otacek po startu.
Klapka byla uvedena do zakladniho nastaveni, cidlo teploty OK. VAG nic samozrejme nehlasi...
Mam podzreni na potenciometr nastavovace klapky, ale nevim jak spravne ho promerit v celem rozsahu, protoze s nim rucne nejde hejbnout. Predpokladam, ze bude potreba pouzit nastavovac klapky (motorek uvnitr). Ted ale nevim, jak presne funguje. Je regulovan pouze pulsnim PWM napetim? Cim vetsi pocet pulsu, tim vetsi natoceni? A kdyz je potreba klapku privrit, pak opacna polarita napeti, nebo se sama zavre?

Mrknete na log, obcas jsem tam pridal kratce plyn. Ale prijde mi zvlastni, ze sklon je skoro porad v minusu a docela rozlitany. Delal jsem log. u kamaradovi feldy a tam je sklon ustalen a je v plusu.

http://leteckaposta.cz/211192877

Muzete nekdo poradit, jak teda nastavovac funguje a zda mate vysvetleni, proc je sklon v minusu? Co vlastne znamena ten sklon? PWM pro nastavovac?

Diky moc.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pokud máš problémy jaké píšeš,tak bych nejdříve zkusil reset jednotky pomocí supervagu a nebo toho free programu.Simos 2P manager nebo tak nějak se to jmenuje.A samozřejmě nové základní nastavení.Až by tohle nepomohlo,tak bych zkoušel dál...
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukky »

to jsem delal... a stejne
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Otázka je, jestlis to udělal správně. Další nutná podmínka je správně nastavené lanko, aby neotevíralo klapku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukky »

Lanko je v poradku, vule je...
Zakladni nastaveni provedeno.
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Lukky píše:Lanko je v poradku, vule je...
Zakladni nastaveni provedeno.

a reset - nebo druhou jednotku
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukky »

Reset jednotky pomoci programku z motordiagu samozrejme take...
Druhou klapku bych tam zkusil rad, ale neznam nikoho, kdo by mi dovolil se hrabat v jeho aute... :-)
A kupovat jinou se mi vazne nechce, kdyz nevim, cim to je. :(
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Lukky píše:Reset jednotky pomoci programku z motordiagu samozrejme take...
Druhou klapku bych tam zkusil rad, ale neznam nikoho, kdo by mi dovolil se hrabat v jeho aute... :-)
A kupovat jinou se mi vazne nechce, kdyz nevim, cim to je. :(

no a odkud jsi určítě se najde někdo kdo ti pomůže
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Felicia MPi - Simos 2P, potenciometr nastavovace klapky

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Lukky"]Ahoj,
jiz dlouhou dobu mam problemy s pomalym padanim otacek

co to je termín dlohá doba miloš
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Když zkusíš na tu vlastní klapku zatlačit prstem směrem k zavření, vrací se ?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukky »

jak to myslis? Pri volnobehu? Kazdopadne jak se to machovat a jak ne? At to muzu vyzkouset, diky
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Při vypnutém motoru na to zatlač. Musí se zavřít a při puštění svižně vrátit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Lukky
Přispěvovatel
Příspěvky: 498
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukky »

To muzu zkusit, ale nevim, co tim zjistim... :)
Pujde vubec ji zatlacit? Vzdyt ji ovlada pres prevod nastavovac a s tim kdyz jsem zkousel z venka hybat, tak se ani nehnul..

Diky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Lukky píše:To muzu zkusit, ale nevim, co tim zjistim... :)
Pujde vubec ji zatlacit? Vzdyt ji ovlada pres prevod nastavovac a s tim kdyz jsem zkousel z venka hybat, tak se ani nehnul..

Diky
ten převod toho motorku ji ale ovládá přes obvodovou pružinu miloš
kačák
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 17 úno 2008, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od kačák »

Ahoj kluci, mám podobný problém. Felicia 1,3 MPI za studena drží 2000 otáček, za tepla otáčky pomalu klesají a volnoběh drží v pohodě. Udělal jsem vyčištění klapky, reset klapky programem SIMOS Manager a VAG základní nastavení.
Dělal jsem to aspoň desetkrát, ale pořád stejný problém.
V závadách samozřejmě nic.
Prosím o radu, už nevím co s tím. Dík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“