Alternátor 120A
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alternátor 120A
Ahoj, nedávno jsme měnili alternátor u Fábky. Před výměnou se mi stávalo, že po nastartování a na volnoběh to občas nedobíjelo, po menším sešlápnutí plynu už bylo vše ok. Na altíku odešla volnoběžka, tak se měnil celý za repasovaný a nastal problém. Po každém nastartování auto nedobíjí. Až po překročení 3tis ot/min začne dobíjet už normálně i na neutrálu. Jen mě to trápí, protože je to nafta a teď v mrazech to hned vytočit nad 3tis se mi nelíbí. Na altíku před nastartování je cca 12,5V. Po natočení 11,5V. Po vytočení nad 3tis to skočí automaticky na 14,3V. Jinak pokud to nevytočím, jedu klidně i 30km bez dobíjení. Díky za radu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych špatný regulátor na altíru/stojí cca 1500kč/.Nicméně bych to reklamoval u těch co to repasovali,musí na to být záruka.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
regulátor je funkční.po nabuzení 14,3V. Můj názor je kotva nebo načatá pomocná dioda. Protože se jedná o repas může mět kotvu jiné hodnoty? Každopádně reklamace!sharik4x4 píše:Řekl bych špatný regulátor na altíru/stojí cca 1500kč/.Nicméně bych to reklamoval u těch co to repasovali,musí na to být záruka.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Spis to bude jinej typ, treba když das altik s B5 do trojky tak ti taky chodit nebude a bude delat presne to ,co se tu resí. Nebo je to ksunt, není to naka čina nebo tak neco.toyota.kzj píše:na diodovem mustku je takovej cernej bazmekt a ten je v ko da se koupi v Elanu a vymenit pak ti to bude fungovat normalne.
Losky píše:Myslíš jako kontrolka dobíjení? Ta normálně zhasne, vag taky žádnou chybu nehlásí



Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 12 úno 2010, 19:20, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Tohle je docela častá příčina,ten kabel bývá kolikrát i vytažený z konektoru.Pořádně zkontroluj tenhle bod.Pokud nemá kontrolka nabíjení obvod,tak se alternátor nabudí a začne nabíjet až po zvýšení otáček.Potom už nabíjí i na volnoběh,jak popisuješ.Jinak připomínky,že jsi si měl všimnout,co dělá kontrolka nabíjení jsou oprávněné.To je přece ta nejjednodušší kontrola,jestli mi něco nejde a má to na přístrojovce svoji kontrolku,tak se na ni nejdřív podívám.mirdasR32 píše:A dráty vod altíku u startéru ve svorkovničce jsou v pořádku? Tam je u fábky velmi často problém. Bud se ty dráty uklepou nebo uhnijou.
PS:nejrychlejší byl "mirdas32",proto jsem ho citoval a jenom to trochu rozvedl.
Naposledy upravil(a) milan59 dne 13 úno 2010, 13:54, celkem upraveno 2 x.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
No pokud se nerozsvítí kontrolka,tak je to uhnilej modrej drát dole u převodovky (2 polová svorkovnice)..U FABIE TDi je to úplně běžná věc..Několikrát sem na to přišel u prohlídky a zákazník ani nevěděl,že mu to nedobíjí
,,A když někdo přijel,že mu to nedobíjí-tak to samý (kabel)..Zvedni auto,sundej kryt a mrkni na to.. 
Vidim že "Milan59" byl o pár vteřin rychlejší s odpovědí..


Vidim že "Milan59" byl o pár vteřin rychlejší s odpovědí..

Octavia II RS