A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pajko
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 lis 2009, 20:33
Odpovědi: 0

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Příspěvek od Pajko »

Neporadil by mi niekto prosím? Mám problém s autom nejak prestalo ťahať a pri asi 2 200 ot./min sa začne nejak divne triasť. Ak chcem predbiehať musím ísť zo 6-tky až na 4-rku, aj to úplne záťah o ničom. Naftový filter som menil, ale žiadna zmena. Čo je zaujímavé občas ide normálne a začalo mi to robiť, keď mi prestal ukazovať tachometer, ale aj ten občas ukazuje. Môže to mať spolu nejaký súvis? Zdá sa mi to blbosť a náhoda. Za pomoc vopred ďakujem.
Pajko
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 lis 2009, 20:33
Odpovědi: 0

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Příspěvek od Pajko »

Chlapi nikto nič?
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Ten tachometr určitě vyřeš,mě když cukala za jízdy 80tka tak po odpojení tachometru přestala a jelo se normálně.Závada v čidle tachometru nebyla,byla v elektryckým vršku čerpadla.Třeba to má i utýhle nějakej vliv,když se ti to stalo zároveň s tím tachometrem.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Pajko
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 lis 2009, 20:33
Odpovědi: 0

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Příspěvek od Pajko »

Obi píše:Ten tachometr určitě vyřeš,mě když cukala za jízdy 80tka tak po odpojení tachometru přestala a jelo se normálně.Závada v čidle tachometru nebyla,byla v elektryckým vršku čerpadla.Třeba to má i utýhle nějakej vliv,když se ti to stalo zároveň s tím tachometrem.
U teba to bolo opačne. Ako si odpojil, išla normálne, ale u mňa keď neukazuje, ide zle. Avšak ďakujem a skúsim sa aj na to pozrieť.
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

To je jedno,ale vidíš,že je to zamotaný s elektrikou,třeba to je jen to čidlo na převodovce :?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

u 100iek po-face C3 rado blbnu kontakty priamo v palubke (aj tacho) takze ak to nebude cidlo na prevodvke tak rozobrat pristrojovku a prepajkovat obidva konektory (cierny a hnedy) + piny kde je napojene tacho na dosku a ak tam mas palubny tak zrovna aj tie konektory prepajkovat :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Pajko
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 lis 2009, 20:33
Odpovědi: 0

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Příspěvek od Pajko »

tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Re: A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Příspěvek od tomiisp »

Pajko píše:tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.
klasicka najbeznejsia pricina nefungujuceho tacho, zblbnuteho autochecku alebo pohasinania palubky :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“