A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
Neporadil by mi niekto prosím? Mám problém s autom nejak prestalo ťahať a pri asi 2 200 ot./min sa začne nejak divne triasť. Ak chcem predbiehať musím ísť zo 6-tky až na 4-rku, aj to úplne záťah o ničom. Naftový filter som menil, ale žiadna zmena. Čo je zaujímavé občas ide normálne a začalo mi to robiť, keď mi prestal ukazovať tachometer, ale aj ten občas ukazuje. Môže to mať spolu nejaký súvis? Zdá sa mi to blbosť a náhoda. Za pomoc vopred ďakujem.
A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
Chlapi nikto nič?
A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
U teba to bolo opačne. Ako si odpojil, išla normálne, ale u mňa keď neukazuje, ide zle. Avšak ďakujem a skúsim sa aj na to pozrieť.Obi píše:Ten tachometr určitě vyřeš,mě když cukala za jízdy 80tka tak po odpojení tachometru přestala a jelo se normálně.Závada v čidle tachometru nebyla,byla v elektryckým vršku čerpadla.Třeba to má i utýhle nějakej vliv,když se ti to stalo zároveň s tím tachometrem.
u 100iek po-face C3 rado blbnu kontakty priamo v palubke (aj tacho) takze ak to nebude cidlo na prevodvke tak rozobrat pristrojovku a prepajkovat obidva konektory (cierny a hnedy) + piny kde je napojene tacho na dosku a ak tam mas palubny tak zrovna aj tie konektory prepajkovat 

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.
Re: A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc
klasicka najbeznejsia pricina nefungujuceho tacho, zblbnuteho autochecku alebo pohasinania palubkyPajko píše:tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
