
jak na banku na turbu ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak na banku na turbu ???
lidi jakej je rozdíl mezi tím, když dávám nový turbo s geometricky naklápěnejma lopatkama na mtdi, mezi tím když ta banka je na pod tlak, a prej se to musí předělat na přetlakovou a nasadit na hadici do ic, ale nestačí to nasadit tu hadičku na sání, to je nenašteluje podlwe otáček ty lopatky na turbu pleas ??? ptám se jen že by to bylo jednoduší 

mno
ale ted mi tak došlo že to že právě že když to nebude přes ventil tak by to bylo pořád odevřený,to by byl problém, zatím co na ic to je plynulejší navyšování, a tím pádem i naklápění těch klapek, tak jenom ještě něco, 1,6 td mela tlakovou banku ne ???
Baňku klidně použij ze starýho obtokovýho turba.Jen to přidělej na ten držák vnt turba.Já to bodnul na třech místech svářečkourejmic89 píše:třeba i nějaký rady jak na to z čeho jak předělat tu banku a tak, jak to naštelovat, aspon ilustračně ???

Pak už to je pakárna...sežeň si budík a pomocí táhla na turbu seřídíš tlak kterej potřebuješ.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
priklad : pokud prehodis seriovou pruzinu u plechovky z 96kw turba, tak ti to nebude tlacit vic nez 1,2bar, tak proto. nekdo to resil paralelni pruzinou mimo obal plechovky, nekdo daval spesl pruzinu, ktera mela dvoji stoupani. takze nahore ti to netlacilo plnej tlak.wr8 píše:proc silnejsi pruzinu?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
no kluci si je vyrabeli i sami, tohle je proste cesta pokus/omyl. my zacali na tyhle serii co pisu, moc to nejelo, hodne kourilo (cerpadlo strop-serie 81kw), pak se zkouseli tvrdsi pruziny, o dost to ozilo, ale tlacilo to 1,5 porad, coz je pro to turbo smrt casem, pak zkouseli tyhle, nahore ta pruzina byla tvrdsi, takze te to nepustilo dal, ale zadna idealni regulace tam nebyla. kecali sme o tom s Holzem, ale sve tajemstvi regulace nam nereklwr8 píše:dal sem pruzinu kterou jsem vypodlozil,tlak me to tlaci malej a jeste az vysoko

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation