Stránka 1 z 1
předřadný odpor větráku topení, zapojení
Napsal: 08 bře 2010, 20:33
od Arnošt
Nemá prosím někdo schéma zapojení předřadného odporu topení? Na tom odporu je nějaká tepelná pojistka a potřebuji zjistit na kolik je stupnů? Chci to opravit tak abych dodržel hodnotu. Dík. Je to Oktávia 1.
Re: předřadný odpor větráku topení, zapojení
Napsal: 08 bře 2010, 20:50
od Zdeněk M
Arnošt píše:Nemá prosím někdo schéma zapojení předřadného odporu topení? Na tom odporu je nějaká tepelná pojistka a potřebuji zjistit na kolik je stupnů? Chci to opravit tak abych dodržel hodnotu. Dík. Je to Oktávia 1.
Navstiv vrakovistě a za 500kc už ti fouka zas.
Napsal: 08 bře 2010, 21:19
od tuner
Na te pojistce to je napsany na kolik je stupnu
Napsal: 09 bře 2010, 07:53
od m_toy
Napsal: 09 bře 2010, 15:50
od Arnošt
tuner píše:Na te pojistce to je napsany na kolik je stupnu
kdyby to tam bylo napsaný tak sem nepíšu

Je to tak vyhřátý že to nejde přečíst. Bylo tam něco 192, ale jestly to jsou stupně nebo co to nevím.
Napsal: 09 bře 2010, 15:58
od Arnošt
Tyhle stupně jsi vyčetl z té origo pojistky. nebo jen typuješ. Dík. Rád bych to měl jak to má být.
Napsal: 09 bře 2010, 18:24
od mtapaj
vzdy som to prepojil kuskom drotu a faschci to naveky vekov amen..
Napsal: 09 bře 2010, 18:40
od flubber
Počkej až ti shoří auto. To teprve bude amen.
Napsal: 09 bře 2010, 22:56
od m_toy
Bývá tam 121 st. Dej tam tu co jsem ti poslal a budeš mít pokoj, pokud nemáš přidřený ložiska na motorku topení.
A rozhodně neklemovat drátem. Proudová pojistka tam sice je, ale ta většinou neshoří, pokud se zastaví motorek topení, ale právě ten bočník se nažhaví do běla. Proto je tam tam ta teplotní pojistka.
Napsal: 10 bře 2010, 20:27
od Arnošt
Už jsem tam stihl dát pojistku na 192 stupnů, to je asi moc, tak to ještě předělám na tu slabší co jsi napsal. Dík.