Nevim co s tim !

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Nevim co s tim !

Příspěvek od Lordozo »

Panove auto me trochu zlobi ted sem jel do opavy ze zlina a kdyz jsem auto hodne vytocil tak me zhruba od 3200 az 3800 otacke pada do nouzaku je citit v tech otacka skubnuti dopredu to asi tim ze se rapidne snizi vykon ! Kdyz sem pripojil vag hlasi chybu 00535 a 00557 . Vim co to je za chyby ale neni tam napsane jak to vyresit a zda se me divne ze chyba 557 coz je servo hodi auto do nouzaku . Dal pak chyba 535 je cidlo klepani a to by byla pravda protoze se auto vice trese to zacalo nekdy ted . poradi nekdo co a jak . Potom jeste takova otazka kdyby nekdo vedel je ze auto po vymene rozvodu vcelku hodne neco v motoru malinko ale slysitelne huci vyssim tonem neco mezi hucenim a piskanim ! Dekuji jo a je to na motor AFN 81kW tdi golf III
VW GOLF Mk5 GTI
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Píše ti to nesmysly. Zkus jiný Vag a kabel. Tipuju na turbo.

Pískání/hučení od rozvodu je přešponovaný rozvoďák...
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

dhfool píše:Píše ti to nesmysly. Zkus jiný Vag a kabel. Tipuju na turbo.

Pískání/hučení od rozvodu je přešponovaný rozvoďák...
jak nesmysly ??? kabel mam kratce a zatim rikal vse ok !
VW GOLF Mk5 GTI
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
VW GOLF Mk5 GTI
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

brankar30 píše:
Zdeněk M píše:
Lordozo píše: no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D
VW GOLF Mk5 GTI
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
jo jinak sem zkusil jak je na tom podtlak k turbu a od banky do n75 je ok a na podtlak reaguje tahlo tak 1cm po hmatu oko tam nevidi !
VW GOLF Mk5 GTI
Uživatelský avatar
bembas
Přispěvovatel
Příspěvky: 407
Registrován: 25 bře 2008, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od bembas »

Zkus hadičky podtlaku,já je vyměnil a měl jsem po problému
Sharan Tdi
MC_Tony
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 05 bře 2009, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od MC_Tony »

Lordozo píše:
brankar30 píše:
Zdeněk M píše: To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D
rozeber turbo , vyčisti a bude klid....
Golf V 1.9 TDI 77kw r.v. 05 SRN
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Když máš kabelismus, udělej logy turba a budeš vědět. Ten napínák bych ale zkontroloval jako první. (crazy)
Passat 4motion AVF
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

MC_Tony píše:
Lordozo píše:
brankar30 píše: ..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D
rozeber turbo , vyčisti a bude klid....
turbo rozeberu rad ale jak na nem drzi vyfuk na 3 sroubech tak 2 jsou zlomeny takze to chce jeste vyvrtat stefty a udelat znova a to jsem nehnul s tema co jsou na parohach !
VW GOLF Mk5 GTI
Lordozo
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 08 dub 2009, 20:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Lordozo »

tak sem udelal log hodnot 1 , 3 a 11 melo by to byt tu kdyz poslu na email

http://www.ulozto.cz/4230293/LOG moje.CSV
VW GOLF Mk5 GTI
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D
Passat 4motion AVF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“