mobydick
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už jsi zkoušel ten ELM327 ? Některý z podporovaných CAN-Protokolů by měl přeci běžet.
1 - SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud)
2 - SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud)
3 - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud)
4 - ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
5 - ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
6 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud)
7 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 Kbaud)
8 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 Kbaud)
9 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud)
1 - SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud)
2 - SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud)
3 - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud)
4 - ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
5 - ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
6 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud)
7 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 Kbaud)
8 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 Kbaud)
9 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud)
1.Po otočení klíčkem na displeji proběhne selftest a vypíše zhruba toto:lake píše:aky s tym mas vlastne problem?
-ESP Fault
-Engine system failure
-EPB total (!) failure
2. auto nejde nastartovat, protože ani nesepne starter
3. páčka elektronické parkovací brzdy nesvítí
4. tlačítko esp taky nesvítí (nefunguje)
Auto nekomunikuje s žádnou diagnostikou ford co jsme zkoušeli. Akorát jsme načetli přístrojovku a abs, ale chyby nešly vymazat. WDS jsem nezkoušel, ale ta je předepsaná a asi by šla, ale mají ji asi jen ve Fordu....

No trošku se vyznamenalimira píše:tak tolik nestala ani komplet diagnostika a oprava smarta v MB servisu.
tam co jsem videl, tak ty normohodiny byly dost ostry. takze komplet zmereni cele elektriky + rozebrani a slozeni + kodovani klicu + hledani vadnych koster - cca 5000. ale meli to tam 14 dnu

- maniacdewil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 605
- Registrován: 24 led 2006, 20:55
- Bydliště: Děčínsko
Odpovědi: 0