mobydick

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

mobydick

Příspěvek od morose »

nemá někdo z prahy a okolí tento adaptér? podle informací na webu by to mělo umět focuse c-maxe 2005......
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5728
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

kamo ja te obdivuju jaku mas trpezlivost s tym focusem ja uz bych ho davno polel benzinem zapalil a hodil do jazera :o :D
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

ROMEK píše:kamo ja te obdivuju jaku mas trpezlivost s tym focusem ja uz bych ho davno polel benzinem zapalil a hodil do jazera :o :D
Máš pravdu, ale tohle není zakázka. Koupil jsem dovoz. Já v něm mam všechny svoje penize blbec (wallbash) už nemužu jinak než to rozchodit :(
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

aky s tym mas vlastne problem?
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Už jsi zkoušel ten ELM327 ? Některý z podporovaných CAN-Protokolů by měl přeci běžet.

1 - SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud)
2 - SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud)
3 - ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud)
4 - ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
5 - ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
6 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud)
7 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 Kbaud)
8 - ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 Kbaud)
9 - ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

podle TIS protokol PWM 500k 3jednotky a 128k další tři...

něco komunikuje po highspeed a něco po midspeed canbus :?
Naposledy upravil(a) morose dne 31 říj 2006, 16:40, celkem upraveno 1 x.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

lake píše:aky s tym mas vlastne problem?
1.Po otočení klíčkem na displeji proběhne selftest a vypíše zhruba toto:
-ESP Fault
-Engine system failure
-EPB total (!) failure

2. auto nejde nastartovat, protože ani nesepne starter

3. páčka elektronické parkovací brzdy nesvítí
4. tlačítko esp taky nesvítí (nefunguje)

Auto nekomunikuje s žádnou diagnostikou ford co jsme zkoušeli. Akorát jsme načetli přístrojovku a abs, ale chyby nešly vymazat. WDS jsem nezkoušel, ale ta je předepsaná a asi by šla, ale mají ji asi jen ve Fordu.... :?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5728
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

na tie vyskubane kable si uz dosiel mas ich zapojene alebo ne? mozno to je ten duvod proc to nekomunikuje s RJ motoru ze jeden z kablov je zbernica
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

ROMEK píše:na tie vyskubane kable si uz dosiel mas ich zapojene alebo ne? mozno to je ten duvod proc to nekomunikuje s RJ motoru ze jeden z kablov je zbernica
Zapojil jsem je podle Ford TIS 2004...myslím, že dobře. (hm)
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

c-max je od 12.00h ve fordu, hned na úvod předběžná cena za diagnostiku a zjištění závady je 10.000,- :o :o :o ....pánové živte se tím někdo!!! To co mě čeká bude síla :( (wallbash)
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:34

Příspěvek od mira »

tak tolik nestala ani komplet diagnostika a oprava smarta v MB servisu.

tam co jsem videl, tak ty normohodiny byly dost ostry. takze komplet zmereni cele elektriky + rozebrani a slozeni + kodovani klicu + hledani vadnych koster - cca 5000. ale meli to tam 14 dnu :-(
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

Katastrofa - ve fordu to na IDS nekomunikuje taky....Pokud by odešla jedna jednotka, tak by přece měly komunikovat alespoň ty ostatní ne? :?
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

mira píše:tak tolik nestala ani komplet diagnostika a oprava smarta v MB servisu.

tam co jsem videl, tak ty normohodiny byly dost ostry. takze komplet zmereni cele elektriky + rozebrani a slozeni + kodovani klicu + hledani vadnych koster - cca 5000. ale meli to tam 14 dnu :-(
No trošku se vyznamenali :) auto prý už vrčí, jen nejde servo (doufám že tam půjde z normálního ff2) a ještě to hlasí pyropatrony v pasech...na ty jsem zapomněl, to je fakt. Ale proč to nemluvilo a cenu zatim nevím, až v pondělí....Ale to hlavní už snad maká....
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

zaplat panbuh,kup kvalitní barvu (myslim na šedy vlasy (rofl) ),ale když to vidim, ZLATEJ koncern (noteeth)
CHYTRÝ MUŽ,DAROVANÉ OPICI DO OČÍ NEPLIVE :-)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

ale když to vidim, ZLATEJ koncern
Tohle říkám taky.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“