pancéřové brzdové hadice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pancéřové brzdové hadice
Chlapi kde seženu za dobrou cenu pancéřové brzdové hadicena A3 s 312brzdami? Díky za tipy
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
udelali mi je za par korun tady
http://bekas.cz/firma/
http://bekas.cz/firma/
passat ATJ+ELN, upgrade AVF+FRF, vstřiky AL, EGR off, KAT out, SOFT MKtech, brzdy S6 321 +MD components 312, sound HIFONICS + JVC ....+APRILIA Leonardo 150:))
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
len otazka - chcete s tym jazdit preteky po okruhu alebo z akeho dovodu tam davate pancierove hadicky?
tie 312mm kotuce sa podla mna prehreju daleko skor ako bude treba riesit bod varu brzdovej kvapaliny alebo roztahovanie brzdovych hadiciek.....
asi to je skor pre dobry pocit, nie?

tie 312mm kotuce sa podla mna prehreju daleko skor ako bude treba riesit bod varu brzdovej kvapaliny alebo roztahovanie brzdovych hadiciek.....
asi to je skor pre dobry pocit, nie?

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Neskusal... ale je to na zamyslenie, ked to ma taky markantny prinos preco to vyrobca nedava ani na sportove verzie aut
(teraz vyjadrim svoj nazor - citajte podla vlastneho uvazenia)
Myslim si ze na seriovych brzdach a pri beznom (kazdodennom) pouziti je rozdiel viac pocitovy ako prakticky (placebo je svina)... svoj prinos to urcite ma, ale gumenne hadice su optimalny kompromis pre civilne auta a bezny sposob pouzitia, kde je nutne obcas aj s citom davkovat brzdny ucinok.... takisto tvrdost brzdoveho pedala je subjektivna vec - nie kazdy chce aby bol prehanane tvrdy a presny - v beznej premavke to dokonca vidim aj ako problem
suma sumarum - co som chcel povedat je ze skor ako zacnem riesit extremne upravy brzd (hadicky, valce, posilovace), treba sa zamysliet ci sposob ich pouzitia bude pre mna vyhodny - ci stoji za to pre par chvil zo sportovej jazdy, ktore si (zial) v dnesnej dobe policajneho drobnohladu a astronomickych pokut clovek uzije len velmi velmi zriedka, stoji za to 90% casu znasat negativne dosledky pouzita sportovych komponentov.....

(teraz vyjadrim svoj nazor - citajte podla vlastneho uvazenia)
Myslim si ze na seriovych brzdach a pri beznom (kazdodennom) pouziti je rozdiel viac pocitovy ako prakticky (placebo je svina)... svoj prinos to urcite ma, ale gumenne hadice su optimalny kompromis pre civilne auta a bezny sposob pouzitia, kde je nutne obcas aj s citom davkovat brzdny ucinok.... takisto tvrdost brzdoveho pedala je subjektivna vec - nie kazdy chce aby bol prehanane tvrdy a presny - v beznej premavke to dokonca vidim aj ako problem
suma sumarum - co som chcel povedat je ze skor ako zacnem riesit extremne upravy brzd (hadicky, valce, posilovace), treba sa zamysliet ci sposob ich pouzitia bude pre mna vyhodny - ci stoji za to pre par chvil zo sportovej jazdy, ktore si (zial) v dnesnej dobe policajneho drobnohladu a astronomickych pokut clovek uzije len velmi velmi zriedka, stoji za to 90% casu znasat negativne dosledky pouzita sportovych komponentov.....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Navic, kdyz mas kone, potrebujes i brzdit
Jinak jestli je to pravda, tak to tam s vetsima brzdama (co cekaji na duchod soucasnych) hodim i tohle ... dik za podnetnou radu.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nevím, jak na autě, ale na motorkách to dělá celkem dost. Osobně vyzkoušeno na FZR-1000, poté jsem to nahodil i na XT-600 (enduro) a opět velmi znát. Kolega, který to na tom XT vyzkoušel si pak dal pancířky i na VT-750 (Chopper) a znatelný rozdíl.
Nechci porovnávat délky, průřezy, průměry pístků atd.... prostě pouze má osobní zkušenost.... na autě mě to nikdy nenapadlo... přeci jenom ten průběh už tak nějak przní posilovač
Nechci porovnávat délky, průřezy, průměry pístků atd.... prostě pouze má osobní zkušenost.... na autě mě to nikdy nenapadlo... přeci jenom ten průběh už tak nějak przní posilovač

GIV Variant TDi ???kW
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@pokornasek.pepan: sorry, ale napisal som myslim dost jasne ze vyjadrujem svoj vlastny nazor... hadam mi ho nechces upriet
ja ho nikomu nevnucujem 
mozno je ti divne preco ho pisem na fore o zvysovani vykonu - tak vedz, ze nie vsetci co zvysuju vykon motora, ladia podvozok apod. podriadia vsetko tomuto ucelu, niektori jazdia na autach denne do prace a chcu zachovat maximalnu moznu mieru komfortu (moj pripad) - ver mi, ide to, aj ked je to bolestnejsia a hlavne drahsia cesta (skusanie novych veci, pricom predat to uz za povodnu cenu nikdy nemozes) => pre tychto ludi je moj komentar, ak to niekoho zaujima - ostatni prosim bez komentara, alebo komentujte ale ja uz viac na to reagovat nejdem, lebo to nevedie k nicomu (iba ak k flame)
p.s. to s tou policiou som nepochopil - ja nie som typ co pravidelne podstatne prekroci povolenu rychlost uz len z titulu ze to auto ma 200 koni... nevravim ze chodim vzdy predpisovo ale prvoplanovo na ceste neblbnem.... vykon sa da vyuzit aj na dynamiku jazdy, nielen na rychlost....
ak ma niekto nutkanie jazdit inak, ja ho neodsudzujem, je to jeho penazenka a jeho zodpovednost ak sa nieco stane...


mozno je ti divne preco ho pisem na fore o zvysovani vykonu - tak vedz, ze nie vsetci co zvysuju vykon motora, ladia podvozok apod. podriadia vsetko tomuto ucelu, niektori jazdia na autach denne do prace a chcu zachovat maximalnu moznu mieru komfortu (moj pripad) - ver mi, ide to, aj ked je to bolestnejsia a hlavne drahsia cesta (skusanie novych veci, pricom predat to uz za povodnu cenu nikdy nemozes) => pre tychto ludi je moj komentar, ak to niekoho zaujima - ostatni prosim bez komentara, alebo komentujte ale ja uz viac na to reagovat nejdem, lebo to nevedie k nicomu (iba ak k flame)

p.s. to s tou policiou som nepochopil - ja nie som typ co pravidelne podstatne prekroci povolenu rychlost uz len z titulu ze to auto ma 200 koni... nevravim ze chodim vzdy predpisovo ale prvoplanovo na ceste neblbnem.... vykon sa da vyuzit aj na dynamiku jazdy, nielen na rychlost....
ak ma niekto nutkanie jazdit inak, ja ho neodsudzujem, je to jeho penazenka a jeho zodpovednost ak sa nieco stane...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
a to si mi nevedel skor poradit????BH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
No, super... toto beriem ako platny nazor do diskusieBH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou


vsak vymenis raz dva, ked sa naseries... ci?lubomt píše:a to si mi nevedel skor poradit????

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
idem sa popytat,kde kupim... mam rad presnejsie a ostrejsie brzdy
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR