Stránka 1 z 1

Kontrola Predvstriku

Napsal: 12 bře 2010, 16:51
od MajklMTB
Požadavek pro měřeni předvstřiku pomoci TDIGRAFU je 85stupnu ale me se ohřeji jen na max 83stupnu.
Kde hledat závadu?Termostat?
A při téhle teplotě graf je sice v toleranci ale pod modrou čarou na vodorovné ose cca 40
Můžou mít ještě ty dva stupně do ohřátí vliv na ten výsledek předvstřiku?

Napsal: 12 bře 2010, 17:05
od Tomas.cz
Ale pozor jedná se o teplotu motorové nafty pro potřebu výpočtu počátku vstřiku!

Napsal: 12 bře 2010, 20:14
od MajklMTB
Tak kde hledat pricinu ze se nedostanu na tu teplotu 85stupnu?

Napsal: 13 bře 2010, 10:43
od MajklMTB
Většina fotek z TDIgrafu co jsem zde na foru viděl je nad modrou optimální čarou je v tom nějaký záměr?Jede to třeba pak lip než pod
U me je dost pod proto se ptám+ta nízka teplota.

Napsal: 13 bře 2010, 13:28
od chipmann
No měl bys to mít co nejblíž k té modré čáře

Napsal: 14 bře 2010, 19:59
od MajklMTB
Prikladam log zajima me teplota chladici kapaliny 81,9 proc?Cidlo?
Muze to mit vliv i na spotrebu?Obrázek

Napsal: 14 bře 2010, 20:08
od Tomas.cz
Četl si vůbec co jsem napsal?

Ta teplota v tdi grafu je teplota paliva, nafty, nikoli chladící kapaliny.
A teplota chladící kapaliny 82 stupňů na tom není nic špatnýho, budík pak stejně ukazuje 90...

Napsal: 14 bře 2010, 20:34
od MajklMTB
Asi mi nerozumiš TDIGRAF mi vždy pise v kolonce status nedostatecne ohraty motor pozaduje teplotu 85 stupnu pro sravne mereni a ta mi nejde prez tech 83 stupnu max.
Vcem je problem ze nezahreju motor na tuhle teplotu se ptam?

Napsal: 14 bře 2010, 20:36
od Tomas.cz
Ano, ale opakuji je to teplota nafty a stejně máš motor teplej tak na samotný nastavení to nemá vliv.
Já osobně dám měřený hodnoty, kanál 000, základní nastavení a kouknu do pole 2, cvičím s kolem na čerpadle až je tam cca 55 hodnota a hotovo, TDi graf ani nezapínám.

Napsal: 01 úno 2012, 10:36
od stres3d
Tomas.cz píše:Ano, ale opakuji je to teplota nafty a stejně máš motor teplej tak na samotný nastavení to nemá vliv.
Já osobně dám měřený hodnoty, kanál 000, základní nastavení a kouknu do pole 2, cvičím s kolem na čerpadle až je tam cca 55 hodnota a hotovo, TDi graf ani nezapínám.
ano v grafu je teplota nafty vs predvstrik, ale dole to pise nedostatecne ohraty motor (chladici kapalina). staci novejsi verze tdigrafu a tam se da zaskrtnout at to tuhletu vec nehlida :)

Napsal: 01 úno 2012, 11:05
od sniper--
tahle teplota je uz ale uplne dostacujici,tu neres a nad modrou to po rozvodech davam kousek taky....motor je spis asi jen pocitove takovej ostrejsi a casem se to k ty modry stejne priblizi

Napsal: 01 úno 2012, 11:09
od Ján Horosz
Nastavuje sa to nad modru čiaru iba kvôli tomu, že ked sa vytiahne rozvodový remen, tak aby to bolo ešte stale v tolerancii. Pri vymene rozvodov, ked sa nastaví 54-55, tak pred dalšiou vymenou( po 90 000km) tam bude okolo 45. Potom to nemusiš riešit 40 000km po rozvodov to neštartuje pri -15, napriek tomu že všetko maš nové.