Stránka 1 z 1

ATD odešel vstřik?

Napsal: 14 bře 2010, 18:38
od bds
Pred chvili me potkalo na mem Polu 2003 ATD neco nemileho. Jede na tri valce, pri pridani plynu desne skube, na volnobeh cuka az skoro mlati. Podle palubaku zere jak benzin, ale nehuli. V pameti zavad je nasledujici:

18075 - ventil pro pumpu/dyzu valec 2 (N241): elektricka chyba
P1667 - 35-10 - - - Sporadická
16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Kanal 13 pak vypada nasledovne:
Obrázek

Otazka zni: Mam zacit shanet nove vstrikovace? Nebo bude stacit jen ten na 2. valci? Podle ETKY tam mam 038130073AJ.

Napsal: 14 bře 2010, 18:41
od Huml
pokud to není jen problém s káblem nebo spojem koster v hlavovým svazku, tak je v háji ten vstřik, stačí jen ta dvojka

Napsal: 14 bře 2010, 18:55
od bds
Huml píše:pokud to není jen problém s káblem nebo spojem koster v hlavovým svazku, tak je v háji ten vstřik, stačí jen ta dvojka
Dekuju za radu, zitra se mi na ty kabely podiva muj mechos a kdyztak vymeni ten druhy vstrik.

Pokud opravdu odesel vstrik, mohl bych mit jeste otazku ohledne priciny? Auto ma necelych 216 (rekl bych, ze poctivych, ale jsem druhy majitel po zapadnim nemci tak jistota neni nikdy). Poslednich 700km jsem ujel na naftu z TankONO na Dolnim Dvoristi a celych tech 700 bez naznaku potizi. Rikal jsem si, ze tam musi mit Rakouskou naftu, tak proc tam nevzit. Presto si ted rikam jestli to nemohla byt chyba protoze za celych 100K km, co to auto mam a tankuju u LukOil se mi nic takoveho nestalo ...

Napsal: 14 bře 2010, 19:13
od Huml
no na elektrickou chybu vstřiku si myslím, že nafta vliv nemá

Napsal: 15 bře 2010, 22:51
od bds
Tak slava, uz zase jezdim na ctyri valce. Byl to jen konektor. Ted mam v kanale 13 hodnoty do 0.4mg.

Napsal: 16 dub 2010, 11:13
od wenyweny
ahojte mam stejnej problem ale uz jsem jej jednou resil na stejnem motoru valec cislo 1 zlobil vymenili jsme trysku a vse ok asi na 50tisic pak to same...tudiz otazka zni byla to nahoda?vstrikovac byl jety nebo je mozne ze je kabelaz v haji?diky vasek

Napsal: 13 led 2011, 10:11
od shotik
Auto mi po ranu a po celym dni stani vecer po praci chytne na cvrnk, ale nechytne vetsinou na vsechny 4 valce. Dnes rano se stalo ze chytlo na 4 ale po chvili jeden vypadl. Nekdy nastartuju a hned ze zacatku prede jako traktor . Samozrejmne jet se s tim neda. Stava se to jen v zime ale loni sem to nebral v potaz protoze byly velky mrazy a auto se po cca 3 vterinach chytlo . Letos se nechyta ani ted kdzy je nad nulou. Pomuze mu tak tri az ctyri starty. Ve vAGU mi vyjela tahle chybka


VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 AF
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 1110
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 13765
Dodatečná informace: TMBNS26Y723356066 SKZ7Z0A1049150
1 Nalezeny chyby:
18075 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) El.zavada v obvodu
P1667 - 35-10 - - - Sporadicky

KANAL 13 ma ohodnoty kolem nuly

Jinak auto jezdi naprosto v pohode. spotreba v pohode. zadny jiny problem . Kdyz rpestane kuckat po tech 4 startech tak pak jede bez skytnuti . Zadna jina chyba na vagu neni krome chyby servomotorku topeni a kdyz byla slaba baterie tak nizke napeti ale to uz je pryc. Prosim o radu

Napsal: 13 led 2011, 10:23
od Pája 19
Taky mrkni na ten nasouvací konektor u vstřiku. Je potřeba jen shodit ventilový víko. Kontakty trochu přihnout k sobě a zkusit. Teď v pátek sem to taky koumal na sharanu. Při určitý teplotě šel na tři - jinak v pohodě.

Napsal: 13 led 2011, 10:26
od shotik
je fakt ze proste v lete nebyl problem a predpokladam ze yb nebyl ani letos ale tedv zime to dela bordel jak prase. no shodit ventilovy viko to musim koupit tesneni pod viko a necim to asi napatlat:) To as nebude prace na ulici .)

Napsal: 13 led 2011, 10:26
od misa.89
to vypadá na nějaký studený spoj, dost často se projevujou v zimě, akorát tobě už to došlo do stadia, kdy už je to natolik zničené, že se to projeví i v teple. Kouknul bych na konektory, svazek a na ty kostry...

Napsal: 13 led 2011, 10:29
od shotik
no tak to jdu hledat schema kde tohle vsechno na ATD je :)) koukal sem ze kabelovy svazky jdou z boku motoru do hlavy snad k tem vstrikum . ale kde je kostra vim prd. shodit viko problem nejspis nebude

Napsal: 13 led 2011, 12:59
od Pája 19
Není problém těsnění zase zpátky nahodit. Je dělaný pěkně, jen vytáhnout z toho deklu, vytřít do sucha a dát zpět. Nejspíš mu nic nebude...

Napsal: 17 led 2011, 13:36
od shotik
napadlo me nemuzou jeste ten start na tri delat i zhavicky? ale ty by nemely vliv na dalsi chod motoru asi ze? protoze dneska jsem nastartoval v -1 na cvrnk po zhaveni cca 1-2 vteriny. a motor bezel dobreale po cca 5-10 vterinach zacal jit zase na tri a skytat. pomohlo az tak cca 7 nastartovani .