Mechanické čerpadlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martinmtdi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 bře 2010, 15:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Mechanické čerpadlo

Příspěvek od Martinmtdi »

Zdravím,možná jste někdo řešil podobný problém a tímto žádám o pomoc. Mám Golf III 1.9tdi,ahu,jelikož nejsem zastánce drátů,čidel a pod.rozhodl jsem se předělat Tdi na MTdi tedy jde oto že jsem rozebral elektronické čerpadlo a vnitřní díly vložil do mechanického čerpadla. Co mě trápí je že nemohu dosahnout správné bohatosti,prostě to nezahulí Smile od 1600-2200ot. trošku zakouří celkem slušně táhne ale to je vše ve vyšších otáčkách je motor mrtví.Nemáte prosím někdo zkušenost z touto upravou?
Předem děkuji za odpovědi
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A ten vnitřek si dal do čerpadla z D nebo z TD ?? De o to,že TD čerpadlo má nahoře přidavač,kterej ti tam při tlaku nasere naftu...
Octavia II RS
Martinmtdi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 bře 2010, 15:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Martinmtdi »

RudisTDic píše:A ten vnitřek si dal do čerpadla z D nebo z TD ?? De o to,že TD čerpadlo má nahoře přidavač,kterej ti tam při tlaku nasere naftu...
do čerpadla z TD původně citroen 1.9td,přidavač má.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak buď je něco špatně v čerpadle a nebo si ten přidavč neupravil..kolik tlačíš??
Octavia II RS
Martinmtdi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 bře 2010, 15:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Martinmtdi »

RudisTDic píše:Tak buď je něco špatně v čerpadle a nebo si ten přidavč neupravil..kolik tlačíš??
Nejde mi o přidavač ale o množství nafty,ten přidavač to moc nenakrmí,spíš mě zajímá co se musí vše upravit v čerpadle krom toho že se vloží vnitřek z Tdi, tlačím 1,2bar.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Právě že ten přidavč tomu taky dost pomůže..nevim jak vypadá to čerpadlo z citrona,ale musí tam být šroub na štelování množsví nafty,tak ho prostě trochu zašroubovat..A hlavně přibrousit ten přidavač,pokud ho necháš origo,tak do motoru asi víc nafty nedostaneš...Pokud se pletu,tak ať mě někdo opraví.. (hm)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

přidavač upravyt a nakrmyt ho chudaka jinak mistr HOLZ poradí :P
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

samá voda chlapci dejte vedle sebe ty rozdělovací hlavy a budete chytřejší, jaké koli nesmysli na tom vršku čerpadla stejně nedosáhnou toho, aby to dostatečně zavřelo 8)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

tomáš karbus píše:samá voda chlapci dejte vedle sebe ty rozdělovací hlavy a budete chytřejší, jaké koli nesmysli na tom vršku čerpadla stejně nedosáhnou toho, aby to dostatečně zavřelo 8)
Tak mu poraď ,,páč doma nemám TDi čerpadlo jen tak na čumendu.. (LOL)
Octavia II RS
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

jestli to nebude prostě tím,že ty citróny měly 66kw a nystavené byly tak,že pod 2000ot netáhly,turbo foukalo cca 0,8 bar-prostě charakteristika nastavení toho čerpadla je dost jiná.

další věc je otevírací tlak na tryskách-ten citron měl myslím 140 bar,tvůj motor z hlavy nevím..
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre... ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

No rozdělovací hlava tam musí jít samo z tdi 10mm s tou devítkou nic,ale tu tam má ne?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre... ;)
Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídel :-) . Spíš bych se poohlídl po čerpadle z Cromy TDid ( hlava 11mm ) , bude to téměř bez práce , teda pokud ti bude stačit výkon někde kolem 64kW . . . Pokud chceš větší výkon , pak oslov ty pány , co psal Bóďa . . .
Já bych to nechal v elektrice . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Martinmtdi
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 bře 2010, 15:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Martinmtdi »

Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre... ;)
Momentálně nevím průměr hlavní hřídele z hlavy ale je stejný jako z Tdi,nakrmené to mám celkem dost bych řekl,zbývají mi 4závity na šroubu bohatosti a nezakouří ani boha :) svěřovat se mi to nikomu nechce jelikož nemám potřebné investice a rád bych se čerpadla naučil, stějně bych to čerpadlo znova rozdělal a měřil a měřil a hledal co je jinak :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

PavelTDi píše:
Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre... ;)
Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídel :-) . Spíš bych se poohlídl po čerpadle z Cromy TDid ( hlava 11mm ) , bude to téměř bez práce , teda pokud ti bude stačit výkon někde kolem 64kW . . . Pokud chceš větší výkon , pak oslov ty pány , co psal Bóďa . . .
Já bych to nechal v elektrice . . .
No tak to jsem byl smolař. Sice byla hřídel delší, ale 17mm...
Tak se soustružilo. :D
Velká hřídel sice dobrá, ale jestli v ní není otvor pro pružinu, tak je k ničemu...
Martinmtdi: Tak nezbývá než Ti držet palce. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“