Stránka 1 z 2
spatne se vytaci a starty
Napsal: 01 lis 2006, 11:16
od Tkevlar
Zdravím.
Je tu dalsi problem na mem Tipu. Motor jde hur do otacek na tezsi kvalty na lehci to az tak nepoznam. A rano kdyz nastartuju tak ho musim drzet pod plynem jinak by se mnou preskocil plot. jen cvili pak uz jde dobre.
Myslite ze je to palivovym filtrem? Ale ma najeto jen 10tisic.
Napsal: 02 lis 2006, 23:18
od paldous
ja mam to iste auto,a tiez ked je to studene tak sa to cele trasie,ale tak po pol minute sa to zohreje a ide super...
Napsal: 03 lis 2006, 09:11
od rat21
A co sitic? Po nastartovani by mal motor mat vyssie otacky (1100-1200).
Napsal: 03 lis 2006, 11:29
od Tkevlar
bohuzel nemam otackomer, ale tahlo vytahuji a zmenim predvstrik vic rachta ale pravidelneji. Kdyz ho za studena vratim zpet tak obcas nekdy vynecha. Otacky jsou podle zvuku stale stejne.
Napsal: 03 lis 2006, 12:57
od michalpistulka
Já mám uno 1,7D mám ten samej problém, palivovej filtr mám fungl novej( dávám před každou zimou). A před 3-týdny (1000-1500km)sem ho měl v diesel servisu. Udělali mi předvstřik a běhalo to líp, ale jak je zima tak se mu prostě naskočit nechce. Teď zkusím vypustit a propláchnout nádrž, ale nevim jestli to bude fungovat. Když ne začnu ředit benzínem a bude.
Filtr dělá taky hodně - záleží taky na tom co tam leješ za naftu.
Každopádně je lepší začít od toho nejednoduššího tj. výměna filtru paliva.
Napsal: 03 lis 2006, 13:21
od origoš
Přichází zima a bude sháňka po komresi.
Napsal: 03 lis 2006, 15:31
od rat21
Mne dost problemov so startovanim vyriesila nova baterka. Tlaky mam slabe a chytalo to aj pri -30, len ten zvuk motora po nastartovani.

Napsal: 03 lis 2006, 20:31
od ROMEK
ja mjel kdysi TIPO 1,7D a jak rikate po nastartovani v zime to byl prvych 5min horor jak keby nekdo mlatil kladivem z nutra motoru mel sem strach ze to zobudi v noci susedu po zahrati vse ok to je asi neduha tehle aut
Napsal: 17 lis 2006, 17:38
od Tomas-Oaza
asi tak jak pise origos

bude shanka po kompresi, nech ji zmerit,ja to loni udelal na tipu taky pred zimou a vedel sem ze kdyz nenatocim ze je to tim ze mam maly tlaky

Napsal: 17 lis 2006, 22:06
od jan
JJ,tlaky a zhavicky.
Napsal: 18 lis 2006, 23:17
od Kubrt
Mnohokráte se mi chtělo před týdny napsat, že je na na fóru mrtvo, a že vím kdy se to změní a co budou za otázky...

ale svěřený problém je rázem poloviční, a kde je slunce není třeba lékaře (jak vidno neplatí jen u lidí)

Napsal: 19 lis 2006, 00:02
od origoš
Pro tuhle "málotlaké" motory je jedno řešení. Do chladicího okruhu dát kus trubky, ve ktré je zabudované topné těleso (prodává se pro traktory a je na 220V) Ráno se zapojí do zásuvky a jde se na snídani. Po snídani se kabel sbalí a jede se. Hned to taky topí. Je to trochu těžkopádné, ale vyzkoušené. Kámoš takhle přežil zimu s vyčochtaným Golfem, který už byl při nule nenachrochtatelný.
Někdy se nevyplatí investovat do opravy a takhle se to dojezdí a pak se to zruší.
Napsal: 19 lis 2006, 00:17
od Tomas-Oaza
to jo,ale horsi je kdyz jedes do prace a po 8 hodinach prijdes na parkoviste a auto nenatocis

to ti pak spirala nepomuze.
ja se loni po takovym ohrivaci dival a tento je celkem dobrej
http://www.normans.cz/ ale jak rikam u prace mi to nepomuze
Napsal: 19 lis 2006, 00:23
od origoš
8 hodin je dost, ale záleží na teplotě a i na "zbytkové"kompresi. Pokud je to na hranici, tak to pomůže, protiže to tak nevychladne jako přes noc. Fakt je ten, že tenhle kluk s tím občas přes den jezdil.
Napsal: 19 lis 2006, 00:26
od Tomas-Oaza
to jo, ja jen ze jsem to zamyslel i na svym auti abych ho tolik netrapil v mrazech. nastesti mi loni v -27 kappa startovala nabrnk. a to delam v trismennym provoze kde auto i celou noc stalo jeste k tomu na kopci kde se do nej opiral i studenej vetrik
