Stránka 1 z 2
Teče olej přes EGR ventil
Napsal: 19 bře 2010, 13:13
od cedan
Zdar všichni,
mám problém s Audi A4 1.9 TDI 66kw r.v.97 kod motoru je IZ.Pročetl jsem tady toho spoustu ,ale nikde jsem se nedočetl jaká je toho příčina.Nemám bohužel ve svém okolí nebo aspoň nikoho neznám kdoby mohl poradit popř. i pomoct.Otázka tedy jasná.Co zapříčinilo,že olej mě teče přes EGR ventil ven.Vím že se to dá zaslepit,ale nebude motor nějak trpět?Ješě bych s ním chtěl něco najezdit.Jezdím cca 40000 km/rok ,většinu po dálnici,ale ne na fullgas,prostě v pohodě do těch 140km/h.Teď mám navrtěno 325.000km.Jinak jsem ze Strážnice okr. Hodonín
Děkuji za odpovědi
Napsal: 19 bře 2010, 13:37
od Rudi
nic se tomu nestane, zaslep to a máš klid
Napsal: 19 bře 2010, 14:23
od Tomas.cz
Ze Strážnice by měl být i Miloš Slováček toho neznáš?
Napsal: 19 bře 2010, 18:57
od cedan
Tomas.cz píše:Ze Strážnice by měl být i Miloš Slováček toho neznáš?
Nene pravděpodobně neznám (Slováčků je tady víc a poptám se).Díky za tip a kde bydlí?Nebo popř.tel na něj nemáš?
Tak už jsem si uvědomil a pokud je i tady na foru tak jej i kontaktoval pomocí SZ.
Ještě jednou díky za TIP!!!
Napsal: 19 bře 2010, 19:55
od DOLPH
kolem EGRu prolíná olej mezi přírubami na sání a ovládání egru..
a odkud se bere?je to olej,který ti pustí do sání turbo.(olej hází každé turbo-toho se neděs,samozřejmě v malém množství)
zablokovaný egr je pro motor jedině plus.
Napsal: 20 bře 2010, 07:00
od cedan
DOLPH píše:kolem EGRu prolíná olej mezi přírubami na sání a ovládání egru..
a odkud se bere?je to olej,který ti pustí do sání turbo.(olej hází každé turbo-toho se neděs,samozřejmě v malém množství)
zablokovaný egr je pro motor jedině plus.

mě ho pouští až moc a to tolik,až mám pocákaný celý blok motoru.Takže ho zaslepím a bude tedy klid.
Díky za objasnění!!!
Napsal: 20 bře 2010, 18:24
od DOLPH
ono to prolíná i kolem mechanismu chcípací klapky....
ale pokud to nedělá louže pod autem,tak se nic vážného neděje..co je mastné nezhnije

Napsal: 20 bře 2010, 19:49
od dolar100
..nech to nekape na vejfouk

Napsal: 20 bře 2010, 22:36
od autosharan
STRETAVAM SA CASTO S NAZOROM ZE TREBA VYMENIT EGR.........TEN NIE JE PRICINOU PRESAKOVANIA OLEJA.KED JE NADMERNE MNOZSTVO OLEJA V SANI PRICIN JE VIAC.NEPOMOZE VYMENA EGR.TAK ISTO JE TEN OLEJ AJ V INTERCOOLERI.a vtomto pripade ma motor 350 000KM,To je celkom dost.
Napsal: 21 bře 2010, 07:24
od rudy5
autosharan píše:STRETAVAM SA CASTO S NAZOROM ZE TREBA VYMENIT EGR.........TEN NIE JE PRICINOU PRESAKOVANIA OLEJA.KED JE NADMERNE MNOZSTVO OLEJA V SANI PRICIN JE VIAC.NEPOMOZE VYMENA EGR.TAK ISTO JE TEN OLEJ AJ V INTERCOOLERI.a vtomto pripade ma motor 350 000KM,To je celkom dost.
Ja som mal auto čo malo 70 tis a bol tiež olej v saní teda ešte som nevidel auto čo ho tam nemalo.
Napsal: 21 bře 2010, 07:42
od Kovarrr
Ted jsi asi hodne lidi vydesil co maji na tacho 170 a maji olej v sani, protoze olej v hadicich ma snad kazdy preplnovany diesel. nektery vic, nektery min, ale nejde to rict tak, ze kdyz ho tam mas hodne, tak mas najeto 350.000km! To spis zalezi na tom, jak se k tomu clovek choval, jak bylo auto zajety a v jakym je aktulanim stavu. Osobne jsem se setkal jiz se dvou ma OII, kterym lehce prosakoval olej z EGR jiz po 90 resp 130tis km.
Napsal: 30 zář 2011, 11:09
od Losky
Taky mi prosakuje olej u EGR, pod tou čepicí co na něm je, tak je pod ním dirka a asi z té to teče. Olej byl při koupi něco lehce nad polovinou a teď je kousek nad min a najeto 6tis km. Motor má mít 170tis km. IC jsem měl rozdělanej a a odteklo z něj pár kapek. Víc mě děsí občasné cukání motoru:(
Napsal: 30 zář 2011, 16:06
od jericho-3
A vyřadil jsi ho?/EGR/
Napsal: 03 říj 2011, 15:21
od auditune
no podla mna mas presne to co som mal aj ja na zaciatku problem s predoslim turbom a tiez som sa cudoval odkial tam je ten olej. Ten olej ti tam presakuje cez opotrebovane loziska turba. precitaj si moj pribeh co nasledovalo
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=88713 
Napsal: 03 říj 2011, 20:55
od mr.freezer
neprecital som si to tu cele, tak neviem ci to tu uz dakto nepisal... olej tecuci z EGR podla mna nie je ani tak z turba, ale z oddychu... mal som to iste... EGR sa mi rosil olejom.. zaslepil som EGr.. nepomohlo.. odpojil som oddych a vyviedol ho pod auto.. a uz je klud.. motor krasne suchy, cistucky... a predsa tie olejove pary z oddychu by isli len na spalenie a zajebavali by cele sanie a aj vnutro motora.. takze zbytocnost... peace